quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is toch 2 in the pink, 1 in the stink?
Foto topics doen het altijd goed.quote:
Oh die is mooi zeg.quote:
Brrquote:
Die smile doet me ook een beetje denken aan die van Feyd Rautha (Dune deel twee)quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb fucked up muziekvideo's gezien die hier sterk op lijken!Nachtmerrie-werk!
Heb ik een DTS bolkplaatje van gemaakt. Offtopic dus ff in een spoiler.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die smile doet me ook een beetje denken aan die van Feyd Rautha (Dune deel twee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik zit sterk te denken aan een nummer die ik ooit hier op FOK! gevonden had. De clip grijpt meteen je andacht, de zang is ook goed, maar het was ook iets waarbij zwarte drek bij de dame van de tanden stroomde. Ik weet niet meer wat het was, helaas.
Toentertijd wel opgezocht en het hele oeuvre van die dame was qua sound en looks in diezelfde stijl.
Ik kan mij deze ook nog herinneren, met Sven Kramer:quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Foto topics doen het altijd goed.![]()
Ik herinner me nog zo’n topic waarbij Ebke(?) of iemand anders tijdens de Olympische spelen in allerlei foto’s geplaatst werd. Zo’n dubbelgevouwen pose.
quote:
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan mij deze ook nog herinneren, met Sven Kramer:
ONZ / (PAINT) Sven Kramer
Ff ruiken of het schone of vieze sokken zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou wel zo kijken maar het niet vastpakken![]()
Leuk die details ook op de kamer
Er zijn een hoop diverse online tools voor, bv grok. Ik heb die van ToT met het ComfyUI programma gemaakt op een lokale machine.quote:Op donderdag 15 januari 2026 04:32 schreef Parafernalia het volgende:
Waarmee maken jullie die plaatjes?
quote:
@Dagoduck is véél jonger, maar heeft wellicht een oude ziel.quote:
Zo'n snor heb ik wel een aantal keren gehad ooit en heb al sinds mijn tweede een bril. Dus dat is wel accuraat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 07:39 schreef Viv het volgende:
[..]
@:Dagoduck is véél jonger, maar heeft wellicht een oude ziel.Ik mis wel de link met muziek (concerten, verzamelen, Top 2000, alles).
Als ik m'n haar zou laten groeien is het wel flink grijs dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:40 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Bargehassus
ik weet alleen niet waarom ChatGpt je grijs heeft gemaakt
Prachtig @roos94 . Maar dat had natuurlijk een bom moeten zijn (hence, @semtex )quote:
Kale koppuh nie te stoppuhquote:Op donderdag 15 januari 2026 08:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als ik m'n haar zou laten groeien is het wel flink grijs dus dat klopt wel.
Alleen gaat wekelijks de tondeuse erop.
Helemaalquote:
Ik mis een te duur patserhorloge.quote:
hoeren staan op het balkonquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis een te duur patserhorloge.
En waar zijn de hoeren?
Je zet hem in url. Je moet hem in [img] [/img] zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:56 schreef Peejtur het volgende:
@:GGMM
[ afbeelding ]
Waarom doet hij het elke keer niet? Of duurt het even voordat postimg hem goed geupload heeft???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:22 schreef essnhills het volgende:
[..]Oke ik ben overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Mijn helm gaat niet afquote:Op donderdag 15 januari 2026 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet zeggen dat grotendeels van de AI mannen hier er fantastisch uit zienAlleen al daarom kom ik hier lezen
Echt hè.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet zeggen dat grotendeels van de AI mannen hier er fantastisch uit zienAlleen al daarom kom ik hier lezen
quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Holy shit, hoe weet jij dit nogquote:
Ik kan bevestigen dat Alex deze klompen bezit.quote:
chatgpt.comquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:32 schreef Viesdik het volgende:
Stomme vraag, maar waar maak je deze fotos?
Haha fantastisch! En ik voel me gevleid. Met drie van mijn grote geneugten in het leven (paarden, natuur en drank), wel een iets minder knap gezicht en inmiddels een dagje ouder...quote:
Credits van ChatGPT waren op.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom post je van mij dan gewoon een foto en geen AI-render?
Ben je minstens zo knap?quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo zwoel kijkend te Fok!en ja
Nee, de vorige keer had ik 'm gerepareerd voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:56 schreef Peejtur het volgende:
@:GGMM
[ afbeelding ]
Waarom doet hij het elke keer niet? Of duurt het even voordat postimg hem goed geupload heeft???
Dat staat hij wel. Zal nog eens kijken. In quote staat hij wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zet hem in url. Je moet hem in [ [url= ]afbeelding[/url] ] zetten.
Check! Thanks.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer had ik 'm gerepareerd voor je.![]()
Je moet het plaatje op postimg openen in een nieuw tabblad, en die link gebruiken hier (eindigt op .png)
Je wil niet weten wat voor ouwe bibliothecaris tussen een lading LP's Grok van je maakte, deze van ChatGPT leek me beterquote:
AI / Laat zien hoe jij jouw AI behandeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:03 schreef Document1 het volgende:
Ik vroeg of hij een plaatje van PSVcl kon maken maar ik krijg dit als reactie.
“ Dit is gericht op een specifieke (niet-publieke) persoon en voegt er een negatieve kwalificatie aan toe. Daar kan en ga ik geen afbeelding van maken.”
Mn prompt was dit
“Maak een plaatje van fok forum user PSVcl hij gelooft in complottheorieën”
Nu heb ik ruzie met ChatGPT hij blijft nu alles afwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |