quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:34 schreef MaJo het volgende:
Wat een geweldig topic ditBen nu wel benieuwd hoe jullie mij zien
Waar is de boterham met ei en rosbief?quote:
ik ga er misschien een mark II van makenquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar is de boterham met ei en rosbief?
En een mobieltje met dat woordspelletje?
Whehe nee sowieso zeer goed gemaakt!
Ik ben eigenlijk wel altijd heel realistischquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje boos, zoals de foto, zodra het gaat plenzen tijdens het werk?
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga er misschien een mark II van maken
maar moet even wachten
Je ziet er idd goed uit!quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel altijd heel realistisch. Het hoort er ook bij en ik kan het niet veranderen
. Probeer dan binnen werk of een rit te plannen met de werkbus (spullen halen of wegbrengen). Een klein beetje boos en klein beetje teleurgesteld. Ik zie er toch best goed uit. Dank
. Haha
Ik moet dit ook eens doen
quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:42 schreef VanKuikeren het volgende:
@:ikweethetookniet
[ afbeelding ]
Heb je nog een tuin die gesnoeid moet worden?quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind deze wel woest aantrekkelijk ja
De spiegel hallucineert en neemt een loopje met ons. Verder is de man in bad geen neger dus dat klopt ook al niet.quote:
Ik ben het ook niet zelf natuurlijk. If you know you know.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De spiegel hallucineert en neemt een loopje met ons. Verder is de man in bad geen neger dus dat klopt ook al niet.
Ah zo. Dan heb ik niets gezegd. Beschouw het als niet geschreven s.v.p. Maestro. Ik denk dan wel te vermoeden over wie het gaat...quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet zelf natuurlijk. Maar ik mag hem helaas niet mentionen.
ik twijfel tussen twee personenquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah zo. Dan heb ik niets gezegd. Beschouw het als niet geschreven s.v.p. Maestro. Ik denk dan wel te vermoeden over wie het gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik twijfel tussen twee personenDie tweede is het zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |