Dit is waarsch. 75% van alle Fokkersquote:Op donderdag 15 januari 2026 09:22 schreef Document1 het volgende:
Leuk topic. Ik heb geen idee wie al zijn geweest dus hier fok forum user @:tong80![]()
[ link | afbeelding ]
Ben jij dit met mevrouw Schijf?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:06 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ben jij dit met mevrouw Schijf?
Krijg er bijna een klein stijfje van!
Maar niet Tong, Herman is een knappe man.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is waarsch. 75% van alle Fokkers
Die bovenste lijkt wel een jongere Barbara Hanniganquote:
Maar dat is niet hoe we hem zien dankzij zijn persoonlijkheid en postgedrag.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niet Tong, Herman is een knappe man.
Akkoord.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat is niet hoe we hem zien dankzij zijn persoonlijkheid en postgedrag.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor ouwe bibliothecaris tussen een lading LP's Grok van je maakte, deze van ChatGPT leek me beter
Bijnaquote:
Die dikke memmen zo in een bh had ik niet eens om gevraagd, dat wist AI gewoon uit zichzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijna![]()
Wist niet dat jij nog op Fok rondliep joh
l->rquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:26 schreef GGMM het volgende:
Onze laatste FA meet (wie wie is moeten jullie raden)
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!quote:
Jij hebt echt je roeping gevondenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt echt je roeping gevonden
quote:
quote:
Uhhuh.quote:
Gaat het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is grappig, soms wel een zijden sjaal (gisteren nog), nooit hangoorbellen, en idd geen overdaad aan juwelen (ik draag mijn trouw- en verlovingsring samen, maar die zijn samen amper zo breed als de ring op het plaatje).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |