Opmerkelijke claim? Als je illegale Somaliërs zoekt is het heel logisch om witte Amerikanen van de straat te plukken?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Jij maakt een nogal opmerkelijke claim dus ik vraag op basis waarvan je dit concludeert ...
[..]
Prima, zo pak je die mensen aan.
Bij mijn weten ging het om meer dan 1 persoon bij de deportaties naar El Salvador.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah yes, El salvador is momenteel het meest veiligste land in de regio Bende leden worden in de cel gesmeten en krijgen levenslang.
Had deze man toevallig ook een tattoo van een van de bendes?
Dus jij vindt het ook fun videos begrijp ik.quote:Het land werd jaren overgenomen door enorme criminaliteit en is nu een van de veiligste landen omdat de regering ( gekozen door de bevolking) er klaar mee was en elk bende lid in de gevangenis smeet, de criminaliteit kelderde tot ongekende hoogte.
Dus mijn vraag is hadden deze personen toevallig tattoos van die bendes op hun lichaam.
zo ja... hmmmmmmm
Bekijk deze YouTube-video
Ook die opvatting past heel mooi in de doctrine van de regering Trump.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. We zien dit juist bij de politieke tegenstanders, daar denkt men constant aan 'de juiste kant' te staan, terwijl de posities die men inneemt op zijn minst behoorlijk discutabel zijn te noemen.
Ah het ene fakenews is fout maar het nieuwe en tevens soms infantiele fakenews is wel primaquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ah eindelijk het beesie eens benoemen, wat ik ook al jaren roep dat journalistiek bij vele veranderd is in activisme.
Top meid!
Dat is precies de bedoeling: mensen buiten het Amerikaanse rechtssysteem plaatsen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh hebben we deze weer hoor.
Kom nou eens tot ingeving dat vanaf het moment dat een illegale migrant in El Salvador landde, Trump helemaal niets meer te zeggen had over wat er met hem/haar gebeurde. Alsof Trump bepaald hoe ze berecht worden daar haha. Maarja als jij je teen stoot roep je vast ook KUT Trump!
Ik bepaal zelf op wie ik wel of niet boos ben.quote:Diegene waar je boos op mag wezen is Nayib Bukele.
Die horen via de normale procesgang te worden terug gestuurd naar El Salvador.quote:Bedenk er ook nog eens bij dat veel van die cartelmembers juist zijn gevlucht naar Amerika wegens bovengenoemde, vanwege dat ze in gangs zaten/zitten en hele nare dingen hebben gedaan, en cel straf boven hen hoofd hadden hangen.
Ze loopt te schelden omdat ze geen antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ah eindelijk het beesie eens benoemen, wat ik ook al jaren roep dat journalistiek bij vele veranderd is in activisme.
Top meid!
Geloof niet alles wat je leest op feesboek. Als ze in CENOT belanden waren ze vermoedelijk al gezocht en veroordeeld voor gang/cartel activities in El Salvador.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling: mensen buiten het Amerikaanse rechtssysteem plaatsen.
Dat deden de Duitsers ook een dikke eeuw geleden.
Verder betaalt de Amerikaanse overheid voor het opsluiten van de migranten in CECOT.
Dus doe maar niet alsof Trump totaal geen controle heeft over wat er gebeurt na deportatie uit de VS.
Bovendien zien we dat migranten van diverse nationaliteiten in CECOT terechtkomen.
Terwijl er hoort te worden uitgezet naar het land van herkomst.
[..]
Ik bepaal zelf op wie ik wel of niet boos ben.
[..]
Die horen via de normale procesgang te worden terug gestuurd naar El Salvador.
En niet blind, zonder dat vast staat of het om gezochte bendeleden uit El Salvador gaat, mensen laten opsluiten in een buitenlandse gevangenis en daarvoor betalen...
Ah, je stapt af van Reddit?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat je leest op feesboek.
Vermoedelijk.quote:Als ze in CENOT belanden waren ze vermoedelijk al gezocht en veroordeeld voor gang/cartel activities in El Salvador.
quote:Ga anders voor de Ambassade van El Salvador opkomen voor die cartel members.
Nee, vanwege disproportioneel geweld van ICE.quote:
Ja, het is al even geleden dat er een burgeroorlog in de VS was.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Had allang leger moeten inzetten die Trump
Nee, dan zal men in de Somalische gemeenschap zoeken naar illegalen. Maar het onderscheid wordt daar gemaakt op basis van de illegaliteit, niet de etniciteit. Daar ga jij de mist in.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Opmerkelijke claim? Als je illegale Somaliërs zoekt is het heel logisch om witte Amerikanen van de straat te plukken?
En die Troublemakers, Agitators, and Inserrectionists spelen, in veel gevallen, met barbies. In de zandbak. Buiten. Met een speen in de mond. Terwijl ze ondertussen met de andere hand 3 van de 8 acht pootjes uit een spin trekken. Vliegtickets boeken. Met verse kraswonden op de armen omdat ze als blanke mensen het blanke menselijke ras hatenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Had allang leger moeten inzetten die Trump
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En die Troublemakers, Agitators, and Inserrectionists spelen, in veel gevallen, met barbies. In de zandbak. Buiten. Met een speen in de mond. Terwijl ze ondertussen met de andere hand 3 van de 8 acht pootjes uit een spin trekken. Vliegtickets boeken. Met verse kraswonden op de armen omdat ze als blanke mensen het blanke menselijke ras haten
Als je het hele filmpje ziet dan word duidelijk dat zij een vraag ontwijkt die feiten bevatten, ze vraagt hem om een mening om niet te hoeven antwoorden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:45 schreef Tjoent het volgende:
Dan doen we er nog even één met meer context...
[ x ]
De Border Czar has spoken.quote:The Trump admin is creating a database of ALL leftist insurrectionists attacking ICE and will be broadcasting their name and face
They’re also gonna contact employers
TOM HOMAN: “We’re gonna MAKE ‘EM FAMOUS!” 🔥🔥 https://x.com/Acyn/status/2011955449327931431/video/1
“We're going to let their employers and their neighborhoods and their schools know who these people are. I bet you a lot of their employers don’t know what they are doing!”
Lekker de mensen met een geweldsmonopolie uitdagen. Wat kan er misgaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, vanwege disproportioneel geweld van ICE.
Maar leuke frame.
Dit is hoe je burgeroorlogen startenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[..]
De Border Czar has spoken.
Dat ze hun geweldsmonopolie incorrect gebruiken en er onnodig doden vallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lekker de mensen met een geweldsmonopolie uitdagen. Wat kan er misgaan?
Als Trump het leger eropaf stuurt is het in één dag gedaan. In de rest van de staten, 49 welteverstaan, gaan de deportaties rustig door.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:39 schreef Elizium het volgende:
[..]
Dit is hoe je burgeroorlogen start
OK. Dus die linksche mensjes deden iets tegen de wet maar in plaats van deze mensen te berechten kiest het witte huis voor het doxxen. Het doxxen wat strafbaar is...quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[..]
De Border Czar has spoken.
The Trump admin is creating a database of ALL leftist insurrectionists attacking ICE and will be broadcasting their name and face.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:44 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Als Trump het leger eropaf stuurt is het in één dag gedaan. In de rest van de staten, 49 welteverstaan, gaan de deportaties rustig door.
Jij denkt dat één staat waarvan de corrupte gouverneur rijp is voor het gevang, die vol zit met schreeuwerige dikke neuspiercing lesbiennes met blauw haar en Somaliërs een burger oorlog gaat beginnen laat staam ontkenen in de hele VS?
Acties hebben consequenties.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:52 schreef Elizium het volgende:
[..]
The Trump admin is creating a database of ALL leftist insurrectionists attacking ICE and will be broadcasting their name and face.
Dit is toch niet lekker, Mensen publiekelijk doxen? wat verwacht je dat er dan gebeurt onder dit regiem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |