Dan had de VS ook in moeten grijpen in Israel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook wel gerechtvaardigd dat de VS zich gewapend met Hamas zou gaan bemoeien en gijzelaars zou gaan bevrijden. Het is helaas alleen bij meerdere dreigementen en gebroken beloftes gebleven.
Hopelijk gaat dit niet weer gebeuren, het heeft helaas wel 1.000+ vreedzame burgers het leven gekost
Deden ze niet in Israel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De hele internationale gemeenschap zou bij zulke staatsmoordpartijen moeten ingrijpen.
Dan hadden ze in Soedan moeten zijn afgelopen maanden...quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De hele internationale gemeenschap zou bij zulke staatsmoordpartijen moeten ingrijpen.
Vorige week ging zoiets nog in tegen de internationale rechtsordequote:Op woensdag 14 januari 2026 07:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, op 8 oktober Gaza de moeder bombarderen inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan had de VS ook in moeten grijpen in Israel.
Wat ook logisch was geweest overigens.
quote:Iran warns Saudi Arabia, UAE to Turkey of strikes on US bases if attacked - Reuters
https://www.iranintl.com/en/202601147231
Iran has warned regional countries that it will strike US military bases on their soil if Washington attacks Iran, a senior Iranian official told Reuters on Wednesday, after President Donald Trump threatened to intervene amid nationwide anti-government protests.
"Tehran has told regional countries, from Saudi Arabia and the UAE to Turkey, that US bases in those countries will be attacked if the US targets Iran," the official said, adding that Iran had asked those governments to try to prevent any US attack.
Ik heb geen idee waar je ineens 20k vandaan haaltquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:34 schreef Homey het volgende:
Ik ga weer eens naar nu.nl en doe een control f
2 hits, maar dat zijn oppervlakkige video's waarin trump wel wordt genoemd maar Khamenei niet
Verder geen artikel over de 20k (!) gemelde doden. Gewoon helemaal niks.
Wel veel artikelen over 1 dode ergens in Minnesota.
Als ze dat doen krijgen ze zelf nog veel meer raketten op hun dak. Maar goed, dit islamitische regime is ook een doodscultus.quote:
Wat wil Mark Rutte? Horen we die gast wel eens? Of de baas van de VN? Amnesty? Wat wil Ursula von Leyen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:58 schreef Doler12 het volgende:
Zo te zien nog geen grote militaire bewegingen, geen carrier group. Buren, inclusief Israël terughoudend. Grote bek van Trump is het enigste wat over blijft. Wilt meneer toch een nucleaire deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:05 schreef Tengano het volgende:
Gisteren dacht ik echt dat het vannacht zou gaan gebeuren. Ieder uur later is nu een uur te laat met al die geruchten van duidenden zinloze doden.
Dus toen ik vanmorgen wakker werd, keek ik gelijk op mijn telefoon op teletekst voor de status dat de VS nu vol en keihard ingezet zou hebben. En wat lees ik?Je snapt dat die starlink voor de mensen is en niet voor het regime? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat zo erg die executies.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:08 schreef skysherrif het volgende:
Verder wel eens dat Trump bloed aan zijn handen heeft door te zeggen dat hij de protesterende Iraniërs steunt en dat hij zou ingrijpen bij doden en een week later nog geen plan heeft en de eerste executies vandaag gaan plaatsvinden.
Die schreeuwen pas als ze iets waar proberen te maken ipv je de grote Donald die veel schreeuwt nog meer liegt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:01 schreef Homey het volgende:
[..]
Wat wil Mark Rutte? Horen we die gast wel eens? Of de baas van de VN? Amnesty? Wat wil Ursula von Leyen?
ga zo maar door.
Ja hoor. Die is vaak genoeg te horen. Alleen niet over dit onderwerp nee. De navo heeft hier dan ook niks mee te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:01 schreef Homey het volgende:
Wat wil Mark Rutte? Horen we die gast wel eens?
quote:"Islam is as dangerous in a man as rabies in a dog." - Winston Churchill
En wanneer gaan ze wat waar maken? Dat is hun job toch? Moeten ze niet eens snel in actie komen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die schreeuwen pas als ze iets waar proberen te maken ipv je de grote Donald die veel schreeuwt nog meer liegt.
Wat wil je dat ze doen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:16 schreef Homey het volgende:
[..]
En wanneer gaan ze wat waar maken? Dat is hun job toch? Moeten ze niet eens snel in actie komen dan?
Hoe komen de burgers aan apparatuur die officieel niet naar Iran geëxporteerd mag worden? Waarom mag Starlink wel abonnementsgeld vanuit dat land accepteren?quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je snapt dat die starlink voor de mensen is en niet voor het regime? :p
Links deuggewauwel dit.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe komen de burgers aan apparatuur die officieel niet naar Iran geëxporteerd mag worden? Waarom mag Starlink wel abonnementsgeld vanuit dat land accepteren?
Hoe hypocriet is de Amerikaanse overheid met hun sancties die oogluikend toestaan dat er 50.000 abbonementen a 100 dollar per maand waren..
En gaat Donald zich vandaag vooral op Groenland richten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen varen de HMS Queen Elizabeth en de Charles de Gaulle NIET de kant van Iran op.
Het gaat toch om demonstranten die tegen het regime demonstreren waar gericht op wordt geschoten? Kan jij mij asjeblieft proberen uit te leggen waarom ik ook verantwaardigd moet zijn dat nu.nl geen achtergrondartikel over die oude bejaarde dictator publiceert?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:34 schreef Homey het volgende:
Ik ga weer eens naar nu.nl en doe een control f
2 hits, maar dat zijn oppervlakkige video's waarin trump wel wordt genoemd maar Khamenei niet
Verder geen artikel over de 20k (!) gemelde doden. Gewoon helemaal niks.
Wel veel artikelen over 1 dode ergens in Minnesota.
Bij elk conflict zie je altijd uitgebreide artikelen over de main characters.quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gaat toch om demonstranten die tegen het regime demonstreren waar gericht op wordt geschoten? Kan jij mij asjeblieft proberen uit te leggen waarom ik ook verantwaardigd moet zijn dat nu.nl geen achtergrondartikel over die oude bejaarde dictator publiceert?
Mbt die 20k doden en dat nu.nl daar ook al geen artikel over publiceert. Dat getal komt van CBS news die daarbij zegt mogelijk, waarbij CBS het heeft over 12.000 wat gemeld is door Iran International. Iran International werkt vanuit het buitenland en in Iran was vier dagen lang alle communicatie uit de lucht. Niemand kon bellen, internetten, appen, telegram, discord, niks, er was geen enkele comminicatie. Ik denk dat het al knap is als de overheid daar een accuraat getal heeft, ik kan me geen voorstelling maken hoeveel moeite het anderen dan wel niet zal kosten om een goed beeld te krijgen. Het wordt nog een ratrace om zo'n hoog mogelijk getal te publiceren, als een nu.nl op basis daarvan een artikel moet schrijven dan wordt het riooljournalistiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |