Straks natuurlijk gewoon AOW vangenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat nederlands paspoort houden ze denk ik ook.
Ik denk dat die zich niet zozeer minder thuis voelen door tuig, maar vooral door het feit dat ze op één hoop worden gegooid met tuig en de hele dag moeten aanhoren hoe kut de groep waar ze toe behoren wel niet is en dat mensen niet kunnen wachten tot ze allemaal opgetyft zijn. Tja, dan gaan de mensen die de kans en mogelijkheid hebben vaak wel een keer.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef 111210 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar dit zijn over het algemeen de marokkanen die hier juist wel geďntegreerd zijn, gewoon werken en hun best doen.
Ja die voelen zich steeds minder thuis door al die rotte appels die het hier verpesten, tuig wat allemaal een uitkering heeft en al sinds de basisschool bekende van de politie is door alle rottigheid die ze uitgespookt hebben.
Die laatste groep blijft hier uiteraard wel gewoon plakken.
Huh? Kunnen ze daar wel Nederlands?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://dekanttekening.nl(...)-verlaten-nederland/
[..]
Eigenlijk wel triest dat je als ondernemer beter af bent in Marokko dan in Nederland.
Klopt, maar het werkt als een katalysator natuurlijk. De drempel voor andere hoogopgeleiden (lees, mensen die niet in de horeca / handel zitten of arts zijn) zit 'm vaak in het niet of niet goed kunnen spreken van de taal aldaar - of bijv. angst eenzaam te worden, geen baan te vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:16 schreef Momo het volgende:
Hoogopgeleide Marokkanen zullen dit natuurlijk wel eerder doen, als je het voorbeeld ziet een arts en mensen met genoeg geld om een restaurant te openen die naar hotelschool zijn gegaan. De probleemgevallen hier zouden ook probleemgevallen zijn daar.
Wees blij. Hun cultuur en jouw WOKE-cultuur gaan niet samen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
Eigenlijk wel triest dat je als ondernemer beter af bent in Marokko dan in Nederland.
Blanke heteromannen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich niet zozeer minder thuis voelen door tuig, maar vooral door het feit dat ze op één hoop worden gegooid met tuig en de hele dag moeten aanhoren hoe kut de groep waar ze toe behoren wel niet is en dat mensen niet kunnen wachten tot ze allemaal opgetyft zijn. Tja, dan gaan de mensen die de kans en mogelijkheid hebben vaak wel een keer.
-2% per jaar dat ze niet in Nederland wonen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Straks natuurlijk gewoon AOW vangen
Wou net zeggen, de goeie Marokkanen vertrekken en het vervelende tuig blijft lekker hier rondhangen. In Marokko hoeven ze namelijk echt niet te flikken wat ze hier doen, daar krijgen ze ipv 25 uur plantsoenendienst, nadat ze met z'n tienen een oude man het ziekenhuis in hebben gerost, gewoon 25 jaar cel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ben bang dat dit mensen betreffen die goed geďntegreerd zijn en waar je in de praktijk geen last van hebt, en dat de hufters die je liever kwijt dan rijk bent allemaal achterblijven.
Als je zo'n aanpak hier voorstelt wordt je voor fascist en racist uitgemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de goeie Marokkanen vertrekken en het vervelende tuig blijft lekker hier rondhangen. In Marokko hoeven ze namelijk echt niet te flikken wat ze hier doen, daar krijgen ze ipv 25 uur plantsoenendienst, nadat ze met z'n tienen een oude man het ziekenhuis in hebben gerost, gewoon 25 jaar cel.
Je langspeelplaat loopt weer vast. Lees mijn post nog even. Het lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blanke heteromannen?
Heel het 'intellectueel discours' draait hier al jaren op dat achterlijke intersectionele denken waarbij werkelijk alles en iedereen behalve die Hollandse boerenlul nog wat mag zeggen.
Het blijft een schitterend fenomeen, die zogenaamd 'progressieve' spagaat.
Want ja, ook dit ligt natuurlijk weer aan Nederland.
Hup. Nog wat meer diversiteitscursussen en DEI-trainingen op werk. Hopelijk stoppen we dan met zo'n afschuwelijk land te zijn, ooit.
Leg gewoon eens uit hoe je er precies weer bij uitkomt dat ook dit verschijnsel wederom intern, niet extern, te verklaren is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je langspeelplaat loopt weer vast. Lees mijn post nog even. Het lijkt me niet zo moeilijk.
Wat een raar riedeltje toch weer. Mensen beklagen zich over het feit dat "de verkeerde Marokkanen" het land verlaten. De hele strategie van de PVV en aanverwante partijen is nu juist in die hele groep zich hier niet welkom te laten voelen. Dat dan juist mensen die tot die groep behoren en wél de kans hebben om te doen en laten wat ze willen vertrekken is niet heel schokkend toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg gewoon eens uit hoe je er precies weer bij uitkomt dat ook dit verschijnsel wederom intern, niet extern, te verklaren is.
Vraag me sowieso al een tijdje af wat bepaalde mensen nu eigenlijk precies allemaal nog meer verwachten van dit land, om het zeg maar 'aantrekkelijk' te laten zijn 'voor iedereen'.
Volgens jouw redenatie zouden het ook studenten, wetenschappers en expats die waarde toevoegen moeten zijn die het meeste een hekel zouden moeten hebben aan radicale Islamieten maar ook straattuig, gezien de algehele vijandigheid die zij optuigen. Gek genoeg zien we dit niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een raar riedeltje toch weer. Mensen beklagen zich over het feit dat "de verkeerde Marokkanen" het land verlaten. De hele strategie van de PVV en aanverwante partijen is nu juist in die hele groep zich hier niet welkom te laten voelen. Dat dan juist mensen die tot die groep behoren en wél de kans hebben om te doen en laten wat ze willen vertrekken is niet heel schokkend toch?
Ik zou dat het Rita Verdonk effect willen noemen. Als je een algehele vijandigheid tegen alles wat je land inkomt optuigt, dan zijn het niet de kansarme asielzoekers die niet meer komen, maar studenten, wetenschappers en expats die waarde toevoegen.
De demografie en de daaruit voortvloeiende omgangsnormen zijn zodanig veranderd dat het westerse rechtssysteem en straffen uiteindelijk niet meer toereikend zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je zo'n aanpak hier voorstelt wordt je voor fascist en racist uitgemaakt.
Scheelt wel, als alle goeden weg zijn, die 10% van het geheel, dan valt het niet langer te nuanceren dat alle mocro's tuig zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Eigenlijk zit mij dit niet zo lekker. Diegenen die vertrekken zijn de verkeerden en niet diegenen die je als maatschappij zo graag wel kwijt bent.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De demografie en de daaruit voortvloeiende omgangsnormen zijn zodanig veranderd dat het westerse rechtssysteem en straffen uiteindelijk niet meer toereikend zijn.
Door niemand hoor, enorme sneeuwvlok. Misschien moet je eens een safe-space zoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je zo'n aanpak hier voorstelt wordt je voor fascist en racist uitgemaakt.
Als Nederlanders zich in het buitenland zich misdragen dan schaam ik mij als Nederlander.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich niet zozeer minder thuis voelen door tuig, maar vooral door het feit dat ze op één hoop worden gegooid met tuig en de hele dag moeten aanhoren hoe kut de groep waar ze toe behoren wel niet is en dat mensen niet kunnen wachten tot ze allemaal opgetyft zijn. Tja, dan gaan de mensen die de kans en mogelijkheid hebben vaak wel een keer.
Want de gemiddelde Marokkaan staat bekend om zijn ondernemingsgeest wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:27 schreef Hathor het volgende:
mensen die iets voor zichzelf willen beginnen
Jij wil zeggen van niet?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:28 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want de gemiddelde Marokkaan staat bekend om zijn ondernemingsgeest wil je zeggen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |