Blanke heteromannen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich niet zozeer minder thuis voelen door tuig, maar vooral door het feit dat ze op één hoop worden gegooid met tuig en de hele dag moeten aanhoren hoe kut de groep waar ze toe behoren wel niet is en dat mensen niet kunnen wachten tot ze allemaal opgetyft zijn. Tja, dan gaan de mensen die de kans en mogelijkheid hebben vaak wel een keer.
-2% per jaar dat ze niet in Nederland wonen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Straks natuurlijk gewoon AOW vangen
Wou net zeggen, de goeie Marokkanen vertrekken en het vervelende tuig blijft lekker hier rondhangen. In Marokko hoeven ze namelijk echt niet te flikken wat ze hier doen, daar krijgen ze ipv 25 uur plantsoenendienst, nadat ze met z'n tienen een oude man het ziekenhuis in hebben gerost, gewoon 25 jaar cel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik ben bang dat dit mensen betreffen die goed geďntegreerd zijn en waar je in de praktijk geen last van hebt, en dat de hufters die je liever kwijt dan rijk bent allemaal achterblijven.
Als je zo'n aanpak hier voorstelt wordt je voor fascist en racist uitgemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de goeie Marokkanen vertrekken en het vervelende tuig blijft lekker hier rondhangen. In Marokko hoeven ze namelijk echt niet te flikken wat ze hier doen, daar krijgen ze ipv 25 uur plantsoenendienst, nadat ze met z'n tienen een oude man het ziekenhuis in hebben gerost, gewoon 25 jaar cel.
Je langspeelplaat loopt weer vast. Lees mijn post nog even. Het lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blanke heteromannen?
Heel het 'intellectueel discours' draait hier al jaren op dat achterlijke intersectionele denken waarbij werkelijk alles en iedereen behalve die Hollandse boerenlul nog wat mag zeggen.
Het blijft een schitterend fenomeen, die zogenaamd 'progressieve' spagaat.
Want ja, ook dit ligt natuurlijk weer aan Nederland.
Hup. Nog wat meer diversiteitscursussen en DEI-trainingen op werk. Hopelijk stoppen we dan met zo'n afschuwelijk land te zijn, ooit.
Leg gewoon eens uit hoe je er precies weer bij uitkomt dat ook dit verschijnsel wederom intern, niet extern, te verklaren is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je langspeelplaat loopt weer vast. Lees mijn post nog even. Het lijkt me niet zo moeilijk.
Wat een raar riedeltje toch weer. Mensen beklagen zich over het feit dat "de verkeerde Marokkanen" het land verlaten. De hele strategie van de PVV en aanverwante partijen is nu juist in die hele groep zich hier niet welkom te laten voelen. Dat dan juist mensen die tot die groep behoren en wél de kans hebben om te doen en laten wat ze willen vertrekken is niet heel schokkend toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg gewoon eens uit hoe je er precies weer bij uitkomt dat ook dit verschijnsel wederom intern, niet extern, te verklaren is.
Vraag me sowieso al een tijdje af wat bepaalde mensen nu eigenlijk precies allemaal nog meer verwachten van dit land, om het zeg maar 'aantrekkelijk' te laten zijn 'voor iedereen'.
Volgens jouw redenatie zouden het ook studenten, wetenschappers en expats die waarde toevoegen moeten zijn die het meeste een hekel zouden moeten hebben aan radicale Islamieten maar ook straattuig, gezien de algehele vijandigheid die zij optuigen. Gek genoeg zien we dit niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een raar riedeltje toch weer. Mensen beklagen zich over het feit dat "de verkeerde Marokkanen" het land verlaten. De hele strategie van de PVV en aanverwante partijen is nu juist in die hele groep zich hier niet welkom te laten voelen. Dat dan juist mensen die tot die groep behoren en wél de kans hebben om te doen en laten wat ze willen vertrekken is niet heel schokkend toch?
Ik zou dat het Rita Verdonk effect willen noemen. Als je een algehele vijandigheid tegen alles wat je land inkomt optuigt, dan zijn het niet de kansarme asielzoekers die niet meer komen, maar studenten, wetenschappers en expats die waarde toevoegen.
De demografie en de daaruit voortvloeiende omgangsnormen zijn zodanig veranderd dat het westerse rechtssysteem en straffen uiteindelijk niet meer toereikend zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je zo'n aanpak hier voorstelt wordt je voor fascist en racist uitgemaakt.
Scheelt wel, als alle goeden weg zijn, die 10% van het geheel, dan valt het niet langer te nuanceren dat alle mocro's tuig zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Eigenlijk zit mij dit niet zo lekker. Diegenen die vertrekken zijn de verkeerden en niet diegenen die je als maatschappij zo graag wel kwijt bent.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De demografie en de daaruit voortvloeiende omgangsnormen zijn zodanig veranderd dat het westerse rechtssysteem en straffen uiteindelijk niet meer toereikend zijn.
Door niemand hoor, enorme sneeuwvlok. Misschien moet je eens een safe-space zoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je zo'n aanpak hier voorstelt wordt je voor fascist en racist uitgemaakt.
Als Nederlanders zich in het buitenland zich misdragen dan schaam ik mij als Nederlander.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich niet zozeer minder thuis voelen door tuig, maar vooral door het feit dat ze op één hoop worden gegooid met tuig en de hele dag moeten aanhoren hoe kut de groep waar ze toe behoren wel niet is en dat mensen niet kunnen wachten tot ze allemaal opgetyft zijn. Tja, dan gaan de mensen die de kans en mogelijkheid hebben vaak wel een keer.
Want de gemiddelde Marokkaan staat bekend om zijn ondernemingsgeest wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:27 schreef Hathor het volgende:
mensen die iets voor zichzelf willen beginnen
Jij wil zeggen van niet?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:28 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want de gemiddelde Marokkaan staat bekend om zijn ondernemingsgeest wil je zeggen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maar roepen dat Turkije zo fantastisch is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:52 schreef HiZ het volgende:
Deze trend had je een tijdje terug met Turkije. Veel gepraat over 'terugkeren', weinig echte succesverhalen en uiteindelijk zijn de meesten gewoon teruggekomen naar Nederland. Per saldo gaat het over minder dan 1% van de betreffende groep.
Laat ik vooropstellen dat ik mij op geen enkele wijze geroepen voel om mij te schamen voor wat andere mensen uitspoken omdat ze toevallig Nederlander, man of hetero zijn. Ik zou werkelijk waar niet weten waarom ik dat zou moeten doen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als Nederlanders zich in het buitenland zich misdragen dan schaam ik mij als Nederlander.
Als mensen van een spaans stadje Nederlanders beu zijn dan snap ik dat en geef ik ze helemaal gelijk, want Nederlanders misdragen zich in hun stadje.
Dan geef ik niet die mensen de schuld dat ze te generaliseren.
Zal ook met religie te makenquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:40 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is wel jammer dat ze wel spreken over een "vijandige sfeer", maar de oorzaak niet noemen. Het zal wel niet aan hun liggen, maar het is wel duidelijk dat de oorzaak van de vijandige sfeer ligt in een groot probleem van de Marokkaanse etnische groep in Nederland. Het is jammer dat ze dat niet onderkennen en niet eens een poging wagen om binnen de Marokkaanse gemeenschap te werken aan een oplossing. Het is lekker makkelijk schoppen zo.
Neem als voorbeeld ook de Surinaamse gemeenschap. In de jaren 70 vormde die een probleem. Dat is totaal veranderd. Ze zijn totaal geďntegreerd en zijn harde werkers geworden. Daar is sprake van een vijandelijke sfeer. Dus de oorzaak ligt niet in het "anders eruit zien" of "anders praten". De oorzaak ligt toch echt in het gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |