Even kijken ICE word vanaf dag 1 belaagd, door idioten die het liever opnemen voor echte criminelen dan hun eigen bevolking, ze zijn in verleden beschoten aangereden bespuugd constant uitgejoeld letterlijk tot het bot geterroriseerd door mensen die letterlijk toegeven dat ze betaald worden door extreme groeperingen..quote:Op woensdag 14 januari 2026 05:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
SO WHAT?!
Oh en ze is nu al 'zwaar geradicaliseerd'! De MAGA-propaganda werkt duidelijk goed bij sommigen.
Het is gewoon pure pesterij.
Laten ze eerst die schietgrage, duidelijke gefrustreerde ICE-agent eens onderzoeken. ZES(!) aanklagers namen ontslag vanwege het besluit dat niet te doen terwijl de beelden toch duidelijk aantonen hoe onverantwoordelijk hij bezig was.
Welke waarschuwing kreeg ze dan?quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:55 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Weer niet luisteren na diverse waarschuwingen
Debiel uiteraard, maar daar kun je tegenover exact eenzelfde soort verhaal stellen. Hier loopt de Marechausse niet door woonwijken willekeurig huizen langs.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even kijken ICE word vanaf dag 1 belaagd, door idioten die het liever opnemen voor echte criminelen dan hun eigen bevolking, ze zijn in verleden beschoten aangereden bespuugd constant uitgejoeld letterlijk tot het bot geterroriseerd door mensen die letterlijk toegeven dat ze betaald worden door extreme groeperingen..
En dan valt er een dode omdat die een agent bijna omver rijd, het grootste probleem is deze georganiseerde bende word geregeld opgepakt in de cel gegooid en word weer uit de cel gekocht, het enige wat deze mensen doen de godsgandse dag is ICE een wettelijke overheidsinstanties lastig vallen met hun werk.
Zie.je het al voor je dat de politie hier met een ME busje Marokkaanse maffia wil oppakken maar dat kan niet omdat er een stoet met debielen de weg blokkeert of tussen hun en de mafia gaan staan.
Dus graag vraag ik hier even aan mensen, een hele simpele vraag.
We kennen geloof ik allemaal de moord op Peter R de Vries wel, nou stel je voor dat de politie de verdachten op de hielen zit en een stel Mafjoekels vind het normaal dat wanneer de politie onderweg is naar een van de verdachten de weg te gaan blokkeren de personen in kwestie waarschuwen en dan ook nog even bedoeld of onbedoeld een van de agenten van de sokken te rijden.
Nou is dit niet de eerste keer maar elke keer als de politie dit probeert te doen gebeurd dit, en dit niet alleen zodra de naam van een van de agenten bekend is word hij en zijn familie met de dood bedreigd en staat er een bounty op hun hoofd.
Nou is de vraag vinden wij dit normaal of is dit debiel?
Nee, ICE wordt niet vanaf dag 1 belaagd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even kijken ICE word vanaf dag 1 belaagd, door idioten die het liever opnemen voor echte criminelen dan hun eigen bevolking, ze zijn in verleden beschoten aangereden bespuugd constant uitgejoeld letterlijk tot het bot geterroriseerd door mensen die letterlijk toegeven dat ze betaald worden door extreme groeperingen..
En dan valt er een dode omdat die een agent bijna omver rijd, het grootste probleem is deze georganiseerde bende word geregeld opgepakt in de cel gegooid en word weer uit de cel gekocht, het enige wat deze mensen doen de godsgandse dag is ICE een wettelijke overheidsinstanties lastig vallen met hun werk.
Zie.je het al voor je dat de politie hier met een ME busje Marokkaanse maffia wil oppakken maar dat kan niet omdat er een stoet met debielen de weg blokkeert of tussen hun en de mafia gaan staan.
Dus graag vraag ik hier even aan mensen, een hele simpele vraag.
We kennen geloof ik allemaal de moord op Peter R de Vries wel, nou stel je voor dat de politie de verdachten op de hielen zit en een stel Mafjoekels vind het normaal dat wanneer de politie onderweg is naar een van de verdachten de weg te gaan blokkeren de personen in kwestie waarschuwen en dan ook nog even bedoeld of onbedoeld een van de agenten van de sokken te rijden.
Nou is dit niet de eerste keer maar elke keer als de politie dit probeert te doen gebeurd dit, en dit niet alleen zodra de naam van een van de agenten bekend is word hij en zijn familie met de dood bedreigd en staat er een bounty op hun hoofd.
Nou is de vraag vinden wij dit normaal of is dit debiel?
Je bedoelt dat de verkiezingsuitslag verschil maakt in die zin dat de wet weer wordt nageleefd? Dat is zeg maar het idee achter democratie en rechtsstaat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:41 schreef probeer het volgende:
Gaan we hier nou serieus doen alsof er al op grote schaal protesten tegen, (media)aandacht voor, en in sommige gevallen dus ook het volgen en/of verstoren van ICE raids waren vóór Trumps tweede termijn en het inluiden van zijn immigratiebeleid?
Om de protesteerders weg te kunnen zetten als 'al een (crimineel/overlastgevend) probleem voordat Trump's nieuwe ICE beleid begon', in een jammerlijke poging daarmee Trump, ICE, en de uitvoerende agenten vrij te pleiten door te doen alsof de toenemende weerstand geen directe reactie is op hun handelen?
ICE heeft jarenlang zonder massale protesten hun werk kunnen doen en ik heb er in die tijd en tot vorig jaar nog nooit iets aan nieuws van meegekregen. Dus dat ze vanaf dag 1 belaagd worden lijkt mij heel sterk, of jij moet andere bronnen hebben?quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even kijken ICE word vanaf dag 1 belaagd,
>knip<
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
ICE heeft jarenlang zonder massale protesten hun werk kunnen doen en ik heb er in die tijd en tot vorig jaar nog nooit iets aan nieuws van meegekregen. Dus dat ze vanaf dag 1 belaagd worden lijkt mij heel sterk, of jij moet andere bronnen hebben?
ik heb het over een verdachte op pakken en dan de politie dwars zitten!quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ICE wordt niet vanaf dag 1 belaagd.
Verder is het nogal stuitend on dit met de moord op Peter R de Vries te vergelijken.
Ze moest doorrijden, meerdere keren gezegd maar ze bleef staan provoceren.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat zie jij hier gebeuren?
Ik zie namelijk een discussie tussen die vrouw en de agent die aan haar raam staat, wanneer een collega agent besluit om de autoruit aan de bijrijderszijde in te slaan. En zij die dan, godzijdank, niet weg rijdt.
Is het hartstikke stom om überhaupt in discussie met die agent te gaan? Jazeker. Maar het inslaan van die ruit is toch een enorm onnodige escalatie, of ben ik nou gek? Agenten dienen toch gewoon professioneel te blijven, zelfs als de andere mensen in de situatie zich niet correct gedragen? Dat is toch juist het hele ding van die beroepsgroep?
quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze moest doorrijden, meerdere keren gezegd maar ze bleef staan provoceren.
Ja klaar mee dan, mensen weten nu wel dat ze niet moeten gaan kloten met ICE en als ze dat wel doen dan niet lopen janken als je je auto uitgetrokken word.
Met deze onzinnige bronnen kun je wel dagen doorgaan maar ze bewijzen je punt niet.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
en ik kan wel even door gaan,.
https://en.wikipedia.org/(...)Trump_administration
Het lijkt me logischer dat meer aandacht aan ICE door de (social) media zorgt voor meer Karens dan “de harde werkwijze van ICE”.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah. Het verhinderen van ICE raids volgt wel ná de hardere werkwijze van ICE, maar niet uit?
Uhuh.
De boze Karens komen doordat de media rapporteert over de hardere werkwijze van ICE?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het lijkt me logischer dat meer aandacht aan ICE door de (social) media zorgt voor meer Karens dan “de harde werkwijze van ICE”.
heb je de videos uberhaubt bekeken ze steken notabene Ice Auto's in de brand!quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met deze onzinnige bronnen kun je wel dagen doorgaan maar ze bewijzen je punt niet.
Ik ben het er niet mee eens dat die ander doodgeschoten werd, maar dit geval moet inderdaad niet zeuren dat ze wordt opgepakt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze moest doorrijden, meerdere keren gezegd maar ze bleef staan provoceren.
Ja klaar mee dan, mensen weten nu wel dat ze niet moeten gaan kloten met ICE en als ze dat wel doen dan niet lopen janken als je je auto uitgetrokken word.
Nu die je net alsof ICE alleen criminelen op pakt...quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb het over een verdachte op pakken en dan de politie dwars zitten!
waarom is dit stuitent?
As of the end of May, 2025, ICE had arrested 752 non-citizens convicted of murder and 1,693 convicted of sexual assault.
dit is van 9 maanden terug! btw
Ligt er aan wel nieuws je volgt in de VS, simpel voorbeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:49 schreef probeer het volgende:
[..]
De boze Karens komen doordat de media rapporteert over de hardere werkwijze van ICE?
Ze had hem dus bijna vermoord.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
CBS News
@:CBSNews
BREAKING: The ICE agent who fatally shot Renee Good on Jan. 7 in Minneapolis, Jonathan Ross, suffered internal bleeding to the torso following the incident, according to two U.S. officials briefed on his medical condition.
Voor alle pro-antifa types "zE hEeFt HeM NiEt GeRaAkt"
Daahaaag Kamikaze Karen, en nu dat loeder dat "drive baby" riep oppakken.
FAFO.
volgens de wet zijn alle illegalen crimineel, ze overtreden de wet immers.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu die je net alsof ICE alleen criminelen op pakt...
Terwijl je weet dat dat niet zo is.
Bovendien heb jij het over verdachten oppakken, terwijl je citaat gaat over veroordeelde criminelen.
Nee.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens de wet zijn alle illegalen crimineel, ze overtreden de wet immers.
Een blauwe plek is officieel ook een internal bleeding. Zegt zonder verdere specificering dus niet zoveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |