abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 13:49:55 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219832037
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:48 schreef vosss het volgende:
Dat die achterlijke domme zak niet snapt dat het unacceptabel is als een NAVO land een stuk grond van een ander NAVO land inpikt.

Wat een mokerdomme knaker is dat. :r

Als hij het inneemt dan is het einde NAVO èn liggen zowel de baltische Staten als ook Taiwan voor het oprapen van die 2 andere achterlijke dictators.

Hoe hij dan zelf nog denkt kans te maken op die Nobelprijs voor de vrede is mij een godsraadsel. 8)7
Navo blijft gewoon alleen de VS zal er dan wel uitgekieperd gaan worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 13:50:21 #77
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219832042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit in combinatie met het feit dat de meeting is verhuisd naar het Witte Huis en de aanwezigheid van JD Vance gisteren last minute is toegevoegd doet vermoeden dat er een zelfde soort valstrik ligt te wachten als bij Zelensky begin dit jaar.

Of blijkt het toch allemaal wel mee te vallen en komen de V.S. en Denemarken na de meeting met een gezamenlijk statement waarbij het voornemen wordt gedaan om intensiever samen te gaan werken?
Hier ben ik ook bang voor. Die Denen zullen naar buiten lopen met de gedachte "WTF was dat nou weer voor kansloze shit? Waarom zijn we niet thuis gebleven?"
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219832046
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:48 schreef vosss het volgende:
Dat die achterlijke domme zak niet snapt dat het unacceptabel is als een NAVO land een stuk grond van een ander NAVO land inpikt.

Wat een mokerdomme knaker is dat. :r

Als hij het inneemt dan is het einde NAVO èn liggen zowel de baltische Staten als ook Taiwan voor het oprapen van die 2 andere achterlijke dictators.

Hoe hij dan zelf nog denkt kans te maken op die Nobelprijs voor de vrede is mij een godsraadsel. 8)7
Je gaat er van uit, dat hij vrede wil. Maar hij wil gewoon de baas over de hele wereld zijn. Al die dingen zijn slechts wat meningsverschillen tussen zijn ondergeschikten.
pi_219832050
Overigens vind ik dat ze zijn CAPSLOCK TOETS DOOR ZIJN ANUS MOETEN RAMMEN GODVERDOMME TERING-DEBIEL JE BENT DE POTUS, FLIKKER OP MET JE CAPSLOCKGELUL!!!! :(

Man man man wat een droeftoeter. En alle kutyanks die op die incompetente loser gestemd hebben evenzo. :(
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_219832060
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:51 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik dat ze zijn CAPSLOCK TOETS DOOR ZIJN ANUS MOETEN RAMMEN GODVERDOMME TERING-DEBIEL JE BENT DE POTUS, FLIKKER OP MET JE CAPSLOCKGELUL!!!! :(

Man man man wat een droeftoeter. En alle kutyanks die op die incompetente loser gestemd hebben evenzo. :(
Dat maakt het net makkelijk om te zien dat hij het zelf gepost heeft, in plaats van 1 van zijn ondergeschikten.
pi_219832062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:49 schreef SpecialK het volgende:
Het is gewoon 100% dat het niet over veiligheid gaat. Daar kunnen we dus dan over ophouden. Trump wil de rare earth minerals voor zijn vriendjes zeker stellen. En wat olie.

Een beetje business as usual.. als je met "usual" bereid bent te lezen "zoals in de jaren 80". Waar die klapmongool duidelijk mentaal is blijven hangen.
Denk eerder dat hij op de kleuterschool is blijven hangen, mentaal gezien.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 14 januari 2026 @ 13:57:12 #82
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219832077
quote:
3s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Denk eerder dat hij op de kleuterschool is blijven hangen, mentaal gezien.
Het is net een kleuter die iets wil hebben wat hij niet kan of mag hebben. Dus ja die vergelijking klopt wel.
pi_219832147
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Voordat hij begon werd er constant geroepen dat hij wel wist hoe je met Trump om moet gaan en dat hij 'm wel even zou beteugelen _O- wat een fiasco is dat gebleken.
Het is wel des Ruttes

Stapt in..... gaat stuk
pi_219832166
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is net een kleuter die iets wil hebben wat hij niet kan of mag hebben. Dus ja die vergelijking klopt wel.
Letterlijk:

quote:
"Why is ownership important here?" Times national security correspondent David E. Sanger asked.

"Because that’s what I feel is psychologically needed for success," Trump, 79, replied. "I think that ownership gives you a thing that you can’t do, whether you’re talking about a lease or a treaty. Ownership gives you things and elements that you can’t get from just signing a document, that you can have a base."

White House correspondent Katie Rogers — whom Trump recently called "ugly, both inside and out" for writing a story about his age — chimed in to ask, "Psychologically important to you or to the United States?"

“Psychologically important for me," Trump answered. "Now, maybe another president would feel differently, but so far I’ve been right about everything."
https://people.com/donald(...)y-important-11883940
pi_219832419
quote:
Wat ie inderdaad vooral bedoelt is dat ie dan op geen enkele wijze rekening hoeft te houden met de wensen en eisen van de lokale bevolking.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219832533
quote:

[..]
Dit in combinatie met het feit dat de meeting is verhuisd naar het Witte Huis en de aanwezigheid van JD Vance gisteren last minute is toegevoegd doet vermoeden dat er een zelfde soort valstrik ligt te wachten als bij Zelensky begin dit jaar.

Of blijkt het toch allemaal wel mee te vallen en komen de V.S. en Denemarken na de meeting met een gezamenlijk statement waarbij het voornemen wordt gedaan om intensiever samen te gaan werken?
Waarom zouden de Denen in godsnaam naar de VS gaan? :? Dan laat je Trump en z’n minions toch naar Denemarken komen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219832540
quote:
Als die premier ook in zijn hoodie naar het WH komt wel.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 15:31:55 #88
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219832571
quote:
12s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Als die premier ook in zijn hoodie naar het WH komt wel.
Het slimste is om een wit gewaad aan te doen als je naar het WH gaat, dan kruipt men tenminste voor je.
  woensdag 14 januari 2026 @ 16:04:50 #89
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219832782
Heeft veel te veel consequenties en het maakt de VS ook zwakker zonder bondgenoten..
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  woensdag 14 januari 2026 @ 16:07:11 #90
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219832793
twitter

:') |:(
pi_219832798
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Navo blijft gewoon alleen de VS zal er dan wel uitgekieperd gaan worden
Maar dat artikel 5 doen we gewoon even negeren. Als het toen niet bestond, waarom morgen wel?
  Forum Admin woensdag 14 januari 2026 @ 16:08:38 #92
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219832805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat ie inderdaad vooral bedoelt is dat ie dan op geen enkele wijze rekening hoeft te houden met de wensen en eisen van de lokale bevolking.
Failliet gaan omdat je kanker hebt en je je baan kwijt raakt.

USA _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 16:15:40 #93
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219832854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Failliet gaan omdat je kanker hebt en je je baan kwijt raakt.

USA _O_
+meerdere gemaxte creditcards,
+80 urige werkweek
+studieschuld van 2 ton
+Etc etc

Kan me niet voorstellen dat Groenland daar geen zin in heeft!

USA _O_
  woensdag 14 januari 2026 @ 16:18:51 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219832871
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
+80 urige werkweek
+studieschuld van 2 ton
+Etc etc

USA _O_
Ik zie MAGA's online oprecht niet begrijpen dat niet alle Groenlanders Amerikaan willen worden. Die noemen het leugens van Europeanen etc. Er zullen ook trollen tussen zitten maar ze kunnen het oprecht niet begrijpen dat niet iedereen de VS als het beste land ooit ziet.
pi_219832872
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
+80 urige werkweek
+studieschuld van 2 ton
+Etc etc

USA _O_
Vergeet wapens niet!

https://www.justice.gov/o(...)titutional-practices

VS heeft vorig jaar de Amerikaanse Maagdeneilanden nog aangeklaagd omdat ze te streng waren voor wapenvergunningen. Dat kan zo maar niet hé!
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 16:22:24 #96
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219832885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Vergeet wapens niet!

https://www.justice.gov/o(...)titutional-practices

VS heeft vorig jaar de Amerikaanse Maagdeneilanden nog aangeklaagd omdat ze te streng waren voor wapenvergunningen. Dat kan zo maar niet hé!
Oeh ja, in Groenland zullen ze wel zin hebben in schoolshootings ja.

Maar zonder gekheid, de meeste Groenlanders zijn al bewapend. In de dorpjes waar ik geweest ben kun je wapens en munitie gewoon in de supermarktjes kopen. Wapens liggen ze wel achter glas en niet gewoon in de schappen natuurlijk ;) .
  Forum Admin woensdag 14 januari 2026 @ 16:24:11 #97
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219832896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie MAGA's online oprecht niet begrijpen dat niet alle Groenlanders Amerikaan willen worden. Die noemen het leugens van Europeanen etc. Er zullen ook trollen tussen zitten maar ze kunnen het oprecht niet begrijpen dat niet iedereen de VS als het beste land ooit ziet.
Magatards zijn dan ook echt het onderste uit de kan. Ik heb nog nooit zo'n ongeinformeerde groep fanatiekelingen meegemaakt. Zeker als je je beseft dat alles simpelweg op te zoeken is.

Maar ja. Dan is het "libtard" en "you are gay" en gereutel over mainstream media en fake news. Domme inteelt yanks
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 16:27:18 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219832908
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:07 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Maar dat artikel 5 doen we gewoon even negeren. Als het toen niet bestond, waarom morgen wel?
geen idee wat je probeert te zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219832913
Kunnen de Groenlanders zich niet taktisch aansluiten bij Canada?
pi_219832914
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oeh ja, in Groenland zullen ze wel zin hebben in schoolshootings ja.

Maar zonder gekheid, de meeste Groenlanders zijn al bewapend. In de dorpjes waar ik geweest ben kun je wapens en munitie gewoon in de supermarktjes kopen. Wapens liggen ze wel achter glas en niet gewoon in de schappen natuurlijk ;) .
I know, kan ook niet anders met die ijsberen maar zijn afaik over het algemeen wel de iets minder zware wapens dan in de VS. Maar goed, vond het gewoon een mooi voorbeeld van hoe weinig je te zeggen gaat krijgen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')