IPtvquote:Op maandag 12 januari 2026 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Zijn er Europese alternatieven voor Netflix?
Videolandquote:Op maandag 12 januari 2026 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Zijn er Europese alternatieven voor Netflix?
Waarom zou je telefoons uit China boycotten? Ook bijvoorbeeld het Nederlandse Fairphone wordt in China geproduceerd.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Boycotten, boycotten en nog eens boycotten. Alles uit Israël en de VS.
Maar olie uit de midden-oosten waar de grootste misdaden plaats vinden hebben we maar al te graag. Of telefoons uit China, kobalt uit Afrika voor electrische auto's, waar kinderen voor worden misbruikt. Dat gaan we niet boycotten hoor haha
Niet alleen begin van 2025, het hele jaar en het groeit nog steeds. die paar Denen zullen niet veel impact hebben, maar veel Europeanen in andere landen hebben ook genoeg van de VSquote:Op maandag 12 januari 2026 14:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
De actie lijkt op wat inwoners van Canada begin 2025 deden. Hoewel ik zo'n boycot-actie wel snap, zal het weinig indruk maken vanwege het lage aantal deelnemers.
Ik boycot dan ook nog niets, en het is matesse..quote:Op maandag 12 januari 2026 15:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lekker maat
Illegale IPTV gebruiken om buitenlands voetbal te kijken.
Dat voetbal kijk je waarschijnlijk via kanalen die in handen zijn van Amerikanen
Bij de naam 'Buy Beaver' heb ik toch andere vibes..quote:Op maandag 12 januari 2026 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
Buy Beaver is een goede app. Je kan boycotlanden instellen en dan producten scannen om te kijken of het uit dat land komt.
Ik wist niet dat de boycot-acties in Canada nog steeds zo fanatiek waren, weet inderdaad dat ze met de bourbon-boycot flink succes hadden. Mooi als burgers zo trots zijn op hun land.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Niet alleen begin van 2025, het hele jaar en het groeit nog steeds. die paar Denen zullen niet veel impact hebben, maar veel Europeanen in andere landen hebben ook genoeg van de VS
Maar goed, we kopen natuurlijk maar weinig amerikaanse spullen hier.
Amerikaanse Coca cola boycotten is echt nutteloos, aangezien die hier ergens in de EU gefabriceerd wordt door EU werknemers.
Maar er zijn al heel wat bourbon merken failliet aan het gaan. Dat heeft maar deels met trumpie te maken, er was al een bourbon boom bubble en gen Z drinkt veel minder dan eerdere generaties. de boycot is net het zetje dat de ineenstorting in gang zet.
Nou en? Dat zegt niets. De meeste Nederlanders drinken ook weleens champagne. Dat dat maar 1 of 2 keer per jaar veranderd niets aan die stelling. Dat 92% van de Nederlanders 'weleens frisdrank drinkt' betekent ook niks.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:01 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
hmmm...
[..]
[..]
https://www.fws.nl/actueel/nationaal-frisdrankonderzoek-2017
[..]
https://www.coca-cola.com(...)schillende-bedrijven
The Office US, was toch echt een stuk beter dan de Britse versie.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:27 schreef Elan het volgende:
Overweeg dat ook steeds meer, Britse humor is leuker, Scandinavische series zijn beter en Amerikaans junkfood kun je letterlijk missen als kiespijn.
Ze willen er niks aan overhouden ze willen gewoon zo doorgaan.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:22 schreef KvanG het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van Mette Frederiksen misschien. Als de Denen het handig spelen kunnen ze hier flink wat aan overhouden.
quote:
No way.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
The Office US, was toch echt een stuk beter dan de Britse versie.
Ik maak gebruik van het Zweedse The Pirate Bay.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
Beide boycotten lukt me al jaren zonder enig probleem eigenlijk. Daar had ik al geen Trump voor nodig
Hey, wat een leuke site. Is dit waar je (short)films kunt bekijken die je normaal bij het Filmfestival tegen zou komen?quote:Op maandag 12 januari 2026 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.cinemember.nl/nl
Ze kunnen zoveel willen, maar de vraag is hoe realistisch hun wens nog is in de veranderde geopolitieke context.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze willen er niks aan overhouden ze willen gewoon zo doorgaan.
Zeg je dat ook tegen Oekraine? Of tegen Taiwan?quote:Op maandag 12 januari 2026 16:28 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel willen, maar de vraag is hoe realistisch hun wens nog is in de veranderde geopolitieke context.
Snap de relevantie van je vraag niet direct in deze, maar ik raad zowel Oekraine en Taiwan aan om zich te bewapenen, de VS te vriend te houden en niet in te zetten op het uitten van morele verontwaardiging in de pers en op theekransjes van de VN.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Oekraine? Of tegen Taiwan?
Dit kan echt niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het aanbod zit een beetje tussen Netflix en films die je op het Rotterdamse filmfestival ziet in, ja.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:24 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Hey, wat een leuke site. Is dit waar je (short)films kunt bekijken die je normaal bij het Filmfestival tegen zou komen?
Ik heb het samen met mijn (toen nog) puberzoons gekeken, heb gewoon vlak gelegen. Goed gecast ook.quote:
Idem, eigenlijk de enige uitzondering op de regel (dat Britse humor vele malen beter is dan Amerikaanse)quote:Op maandag 12 januari 2026 17:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb het samen met mijn (toen nog) puberzoons gekeken, heb gewoon vlak gelegen. Goed gecast ook.
Weet niet of ik het nu nog zou waarderen, maar toen vond ik het hilarisch. Bij de Britse versie ben ik toen halverwege deel 1 afgehaakt.
Is er ook een app waarin je kunt instellen welke producten je moet kopen om je favoriete regime land te steunen?quote:Op maandag 12 januari 2026 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
Buy Beaver is een goede app. Je kan boycotlanden instellen en dan producten scannen om te kijken of het uit dat land komt.
Ook Buy Beaver. Het heeft een support mode en een boycot mode. In beiden kun je je lijst landen invoeren.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er ook een app waarin je kunt instellen welke producten je moet kopen om je favoriete regime land te steunen?
Infidel!quote:Op maandag 12 januari 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2026 18:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook Buy Beaver. Het heeft een support mode en een boycot mode. In beiden kun je je lijst landen invoeren.
Ik stream al via Russische sites!quote:Op maandag 12 januari 2026 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er ook een app waarin je kunt instellen welke producten je moet kopen om je favoriete regime land te steunen?
Rusland heeft helaas niet zoveel leuke digitale diensten helaasquote:Op maandag 12 januari 2026 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik stream al via Russische sites!
Werkt als een tierelier!quote:Op maandag 12 januari 2026 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland heeft helaas niet zoveel leuke digitale diensten helaas
Beter koop je een uaz bukhanka.quote:
Maar ik wil helemaal geen busje... dan krijg ik weer dat gekanker dat het niet bij mijn gezinssituatie past.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter koop je een uaz bukhanka.
Zijn mooie busjes.
Klopt, hou echt van Britse series. Gewoon puur en minder opgeklopt. Maar The Office is echt een uitzondering.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem, eigenlijk de enige uitzondering op de regel (dat Britse humor vele malen beter is dan Amerikaanse)
Ik had een lopend jaarabonnement van Prime Video, toen ze opeens reclame introduceerdenquote:Op maandag 12 januari 2026 14:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dat zou jammer dat je daar allerlei capriolen voor moet uithalen. We hebben IPTV ivm buitenlands voetbal, maar die stopt ermee zodra we internet over een VPN laten lopen.
Heb Prime (want gratis verzending) dacht laatst seizoen 2 van Fall-out te kijken, krijg je er verschillende reclames tussendoorIn Duitsland heeft de rechter dat teruggedraaid. Hoop dat Nederland volgt. Dus dan maar via Flixtor Fall-out zonder reclames kijken.
Als je met VPN via Duitsland Prime opgaat zou je volgens mij aanspraak kunnen maken op de uitspraak van de Duitse rechter (dat Prime moest stoppen met reclame. Ik heb via Amazon.de Prime afgesloten, en ik had een melding in beeld of ik iets aan de reclame wilde doen, toen ik daar op klikte kreeg ik de melding dat het niet in mijn regio beschikbaar wasquote:Op maandag 12 januari 2026 18:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik had een lopend jaarabonnement van Prime Video, toen ze opeens reclame introduceerdenHeb niet meer verlengd.
VPN heb ik als onderdeel van Proton plan, was een goede deal. Gebruik het vooral voor iPlayer en soms om het buitenlandse aanbod van Netflix te checken. Werkt top.
Ja, laten we het daar maar even op houdenquote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem, eigenlijk de enige uitzondering op de regel (dat Britse humor vele malen beter is dan Amerikaanse)
enquote:Mondelēz International, Inc. is een Amerikaans multinationaal voedselconglomeraat met een jaaromzet van bijna US$ 36 miljard en 91.000 werknemers wereldwijd.
In Europa doet Mondelēz zaken in vier hoofdcategorieën:[3]
Chocolade: Milka, Cadbury, Côte d'Or, Toblerone, Freia
Koekjes: LU, Oreo, Belvita, TUC, Prince en Liga
Kauwgom en snoep: Trident en Halls
Kaas en kruidenierswaren: Philadelphia (buiten Noord-Amerika)
enquote:PepsiCo, Inc. is een multinational op het gebied van voedingsmiddelen en dranken die zijn hoofdvestiging in de Verenigde Staten heeft. Het bedrijf produceert en verkoopt een grote verscheidenheid aan koolzuurdranken en dranken zonder koolzuur. Verder maakt het bedrijf zoutjes, zoetwaren en graansnacks. Het portfolio van PepsiCo omvat naast Pepsi-Cola-merken (inclusief Mountain Dew en 7-Up), Quaker Oats, Gatorade, Frito-Lay, Lay's en Smith's in België en Nederland
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mars_Inc._brandsquote:List of Mars Inc. brands
Of al die troep simpelweg links laten liggen.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
en
[..]
en
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mars_Inc._brands
Voortaan toch maar voor Croky chips gaan.
Dit ja. Het maakt me echt niet uit of het Amerikaans is. Maar het is allemaal van die ultra-processed troep vol suiker, meel en vet. Dat soort rommel moet je helemaal niet in je mond willen stoppen, wat het ook vandaan komt.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of al die troep simpelweg links laten liggen.
Wij willen Crokyquote:Op maandag 12 januari 2026 19:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
en
[..]
en
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mars_Inc._brands
Voortaan toch maar voor Croky chips gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |