IPtvquote:Op maandag 12 januari 2026 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Zijn er Europese alternatieven voor Netflix?
Videolandquote:Op maandag 12 januari 2026 14:14 schreef Starhopper het volgende:
Zijn er Europese alternatieven voor Netflix?
Waarom zou je telefoons uit China boycotten? Ook bijvoorbeeld het Nederlandse Fairphone wordt in China geproduceerd.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Boycotten, boycotten en nog eens boycotten. Alles uit Israël en de VS.
Maar olie uit de midden-oosten waar de grootste misdaden plaats vinden hebben we maar al te graag. Of telefoons uit China, kobalt uit Afrika voor electrische auto's, waar kinderen voor worden misbruikt. Dat gaan we niet boycotten hoor haha
Niet alleen begin van 2025, het hele jaar en het groeit nog steeds. die paar Denen zullen niet veel impact hebben, maar veel Europeanen in andere landen hebben ook genoeg van de VSquote:Op maandag 12 januari 2026 14:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
De actie lijkt op wat inwoners van Canada begin 2025 deden. Hoewel ik zo'n boycot-actie wel snap, zal het weinig indruk maken vanwege het lage aantal deelnemers.
Ik boycot dan ook nog niets, en het is matesse..quote:Op maandag 12 januari 2026 15:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lekker maat
Illegale IPTV gebruiken om buitenlands voetbal te kijken.
Dat voetbal kijk je waarschijnlijk via kanalen die in handen zijn van Amerikanen
Bij de naam 'Buy Beaver' heb ik toch andere vibes..quote:Op maandag 12 januari 2026 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
Buy Beaver is een goede app. Je kan boycotlanden instellen en dan producten scannen om te kijken of het uit dat land komt.
Ik wist niet dat de boycot-acties in Canada nog steeds zo fanatiek waren, weet inderdaad dat ze met de bourbon-boycot flink succes hadden. Mooi als burgers zo trots zijn op hun land.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Niet alleen begin van 2025, het hele jaar en het groeit nog steeds. die paar Denen zullen niet veel impact hebben, maar veel Europeanen in andere landen hebben ook genoeg van de VS
Maar goed, we kopen natuurlijk maar weinig amerikaanse spullen hier.
Amerikaanse Coca cola boycotten is echt nutteloos, aangezien die hier ergens in de EU gefabriceerd wordt door EU werknemers.
Maar er zijn al heel wat bourbon merken failliet aan het gaan. Dat heeft maar deels met trumpie te maken, er was al een bourbon boom bubble en gen Z drinkt veel minder dan eerdere generaties. de boycot is net het zetje dat de ineenstorting in gang zet.
Nou en? Dat zegt niets. De meeste Nederlanders drinken ook weleens champagne. Dat dat maar 1 of 2 keer per jaar veranderd niets aan die stelling. Dat 92% van de Nederlanders 'weleens frisdrank drinkt' betekent ook niks.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:01 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
hmmm...
[..]
[..]
https://www.fws.nl/actueel/nationaal-frisdrankonderzoek-2017
[..]
https://www.coca-cola.com(...)schillende-bedrijven
The Office US, was toch echt een stuk beter dan de Britse versie.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:27 schreef Elan het volgende:
Overweeg dat ook steeds meer, Britse humor is leuker, Scandinavische series zijn beter en Amerikaans junkfood kun je letterlijk missen als kiespijn.
Ze willen er niks aan overhouden ze willen gewoon zo doorgaan.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:22 schreef KvanG het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van Mette Frederiksen misschien. Als de Denen het handig spelen kunnen ze hier flink wat aan overhouden.
quote:
No way.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
The Office US, was toch echt een stuk beter dan de Britse versie.
Ik maak gebruik van het Zweedse The Pirate Bay.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
Beide boycotten lukt me al jaren zonder enig probleem eigenlijk. Daar had ik al geen Trump voor nodig
Hey, wat een leuke site. Is dit waar je (short)films kunt bekijken die je normaal bij het Filmfestival tegen zou komen?quote:Op maandag 12 januari 2026 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.cinemember.nl/nl
Ze kunnen zoveel willen, maar de vraag is hoe realistisch hun wens nog is in de veranderde geopolitieke context.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze willen er niks aan overhouden ze willen gewoon zo doorgaan.
Zeg je dat ook tegen Oekraine? Of tegen Taiwan?quote:Op maandag 12 januari 2026 16:28 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel willen, maar de vraag is hoe realistisch hun wens nog is in de veranderde geopolitieke context.
Snap de relevantie van je vraag niet direct in deze, maar ik raad zowel Oekraine en Taiwan aan om zich te bewapenen, de VS te vriend te houden en niet in te zetten op het uitten van morele verontwaardiging in de pers en op theekransjes van de VN.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Oekraine? Of tegen Taiwan?
Dit kan echt niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
The Office US, was toch echt een stuk beter dan de Britse versie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |