Maar dan moet ze wel opeens op klassieke stijl gaan presteren (of heel snel ergens anders naartoe reizen).quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
3:01 minuten achterstand bij de finish. Oei dus toch een verbetering in de zone die mogelijk voor morgen wat kan betekenen
Ah, inmiddels toch gefinished. Misschien dat ze bij het voorlaatste meetpunt niet gemeten werdquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:28 schreef Viv het volgende:
Die Steiner lijkt uitgestapt? De rest is binnen
Ik ben voorzichtig positief gezien zijn eerdere bericht:quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik wacht de berichten van Heywood met spanning af om te zien of we blij kunnen zijn over dit resultaat van Jaque. Onnavolgbare puntentelling.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een en ander hangt een beetje van de top-5 en de winnende tijd af, maar vuistregel voor Jaque's wedstrijd is ongeveer dit: minder dan 2,5 minuut achterstand en het wordt mogelijk erg vervelend, meer dan dat en we overleven de dag wel en bij meer dan 3,5 minuut achterstand verandert er helemaal niks (tussen de 2,5 en 3,5 zou ze het niet in één keer afmaken, maar kan ze het zichzelf voor morgen wat makkelijker maken).
[..]
Onder de grofweg 134,5 punten en het is in één klap omgedraaid en klaar, tussen 134,5 en pak 'm beet 150 en het wordt morgen erg spannend, boven 170 en we halen redelijk opgelucht adem voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meetpunten waren raar, de derde tussentijd was tevens de laatste en dat was dan 20 seconden voor de finish ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, inmiddels toch gefinished. Misschien dat ze bij het voorlaatste meetpunt niet gemeten werd
Dat klopt met de perfecte penalty inderdaad, maar Steiner viel (zwaar) tegen en zo ging de penalty naar 91,44 als ik me niet vergis. Daarmee kom ik uit op 182,66 punten, wat helemaal niks veranderd en waarmee ze inderdaad nog steeds 134,23 nodig heeft morgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
minimaal 173.67 punten volgens het meest negatieve scenario als het tooltje van Heywoodu klopt en dat is geen top-5 klassering voor haar dus er verandert helemaal niets, buiten dat ze nu nog maar 1 kans over heeft.
Morgen heeft ze 134,23 nodig.
en er mag een bloemetje naar Fordham gestuurd worden.
Heeft ze nog wel een beetje plezier in haar eigen wedstrijden? Want dat is neem ik aan waarom ze er ooit mee begonnen is...quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:54 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, en Bruna had zelf natuurlijk ook een wedstrijd, hoewel dat ons vrij weinig kon schelen
Beste niet-Italiaanse, dus ook allebei de Argentijnse dames verslagen wat prima is, en daarmee als 11e naar de halve finales. Gisteren werd op de team captains meeting gezegd dat de halve finales vanaf 12:45u zijn, dus we zijn eerst even lekker naar het appartement gegaan om bij te komen, tijd zat (we zitten op één Whole Lotta Rosie van het parcours af).
Vandaag is het meer zenuwen dan plezier, dat sowieso. Verder vindt ze het nog wel leuk hoor, alleen zo'n heel kwalificatieproces is gewoon mentaal en fysiek ongelooflijk slopend en dan komen er zeker wel genoeg momenten dat de lol er ook wel even af isquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel een beetje plezier in haar eigen wedstrijden? Want dat is neem ik aan waarom ze er ooit mee begonnen is...
Zo'n vervelend kwalificatiesysteem waarin je totaal afhankelijk bent van prestaties van iemand anders in een totaal andere wedstrijd, lijkt me inderdaad zenuwslopend.
En in elk geval leuk dat Bruna nu de halve finale heeft gehaald.
Nooouuuu, voorzichtigquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:24 schreef Szura het volgende:
Dus we kunnen al JUICHEN langs de lijn?
[ afbeelding ]
De oranje ballon mag vanavond dus wel voorzichtig gevuld wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nooouuuu, voorzichtig
Ze staat vooralsnog nergens op de inschrijflijsten voor morgen en als ze morgen niet racet is het gedaan, maar ik wacht nog even voor er een 71e konijn uit een hoge hoed getrokken wordt ergens
Als we vanavond van alles startlijsten hebben en ze staat er nergens op, dan kan er zo langzamerhand wel gevierd worden....maar dan nóg durf ik dat niet echt tot we ook resultaten hebben van morgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |