En wat voor resultaat in plaats of punten heeft ze nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Morgen op de banken voor Rosie Fordham met de race van haar leven in Zwitserland.
Bekijk deze YouTube-video
Positie maakt niks uit, het gaat puur om de tijden. Ligt er aan wat de winnende tijd is, maar ik zou Jaque toch in elk geval wel op een dikke 2 minuten van de winnares willen zien, op zijn minst.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En wat voor resultaat in plaats of punten heeft ze nodig.
Oh lol ik dacht dat ze zelf nog een resultaat nodig had om zich te plaatsenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Positie maakt niks uit, het gaat puur om de tijden. Ligt er aan wat de winnende tijd is, maar ik zou Jaque toch in elk geval wel op een dikke 2 minuten van de winnares willen zien, op zijn minst.
Jaque heeft geld zat, dus voor hun is het geen probleem. Geen idee wat zij verder vanuit de bond vergoed krijgt, dat was altijd heel veel, maar is nu denk ik minder.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is dat financieel eigenlijk geregeld?
Al dat vele gereis over de halve wereld in korte tijd loopt natuurlijk al snel flink in de papieren.
Wordt dat betaald vanuit de/een bond, een club, of is alles voor eigen rekening?
Fordham? Neuh, die is met grote afstand de beste Australische, nota bene 13e in de 10k vrij in de World Cup in Davos vorige maandquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat ze zelf nog een resultaat nodig had om zich te plaatsen
Ja ik volg het toplanglaufen toch iets minder dit seizoenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fordham? Neuh, die is met grote afstand de beste Australische, nota bene 13e in de 10k vrij in de World Cup in Davos vorige maand
Vorig jaar zelfs zilver op het WK U23quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja ik volg het toplanglaufen toch iets minder dit seizoen
Haha, en als het niet heel goed is moet het toch vooral weer heel slecht zijn voor de puntenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar zelfs zilver op het WK U23![]()
Fordham is geweldig, ik hoop dat ze mijn vertrouwen morgen waar kan maken
Ja, graag winnen met een toptijd en anders 6e of slechterquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha, en als het niet heel goed is moet het toch vooral weer heel slecht zijn voor de punten
Thanks.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaque heeft geld zat, dus voor hun is het geen probleem. Geen idee wat zij verder vanuit de bond vergoed krijgt, dat was altijd heel veel, maar is nu denk ik minder.
Bruna heeft dit seizoen eindelijk financiële steun gekregen van de bond, best een aardig bedrag en daar zijn we heel blij mee, maar dat was er half december wel grotendeels doorheen. De rest is voor onze eigen rekening, alleen de accommodatie waar we nu zitten is nog betaald door de bond (dat maakte het laatste restje van hun budget voor Bruna precies op).
Als Bruna zich plaatst, is er dan nog behoefte aan extra financiële steun? Komt er dan een crowdfundingsactie?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaque heeft geld zat, dus voor hun is het geen probleem. Geen idee wat zij verder vanuit de bond vergoed krijgt, dat was altijd heel veel, maar is nu denk ik minder.
Bruna heeft dit seizoen eindelijk financiële steun gekregen van de bond, best een aardig bedrag en daar zijn we heel blij mee, maar dat was er half december wel grotendeels doorheen. De rest is voor onze eigen rekening, alleen de accommodatie waar we nu zitten is nog betaald door de bond (dat maakte het laatste restje van hun budget voor Bruna precies op).
Als er mensen hier ¤500 storten om een forum draaiende te houden waar je nooit terugkoppeling op krijgt dan moeten we toch ook wel ¤1000 voor Bruna kunnen verzamelen of niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als Bruna zich plaatst, is er dan nog behoefte aan extra financiële steun? Komt er dan een crowdfundingsactie?
Dat is gelukkig niet meer nodig, en ik zou het echt niet vragen voor 'de lol', dit topic openen destijds had al wat aandringen nodigquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als Bruna zich plaatst, is er dan nog behoefte aan extra financiële steun? Komt er dan een crowdfundingsactie?
@Dr_Flash lees je mee!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als er mensen hier ¤500 storten om een forum draaiende te houden waar je nooit terugkoppeling op krijgt dan moeten we toch ook wel ¤1000 voor Bruna kunnen verzamelen of niet.
Dat is fijn! Snap ik hoor, zou ik ook hebben als het mezelf zou treffen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet meer nodig, en ik zou het echt niet vragen voor 'de lol', dit topic openen destijds had al wat aandringen nodig![]()
Oh dat valt gelukkig mee, al is de benzine weer lekker prijzig tegenwoordigquote:Als ze zich plaatst hebben we eigenlijk nog twee kostenposten: de huurauto (die hebben we al tot en met het eind van de Spelen), en de benzine voor de reis naar en van Italië, de bond en het NOC gaan daar niet bij helpen. Maar goed, dat kunnen we zeker nog wel aan gelukkig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |