Nog 2 uurtjes in klein gezelschap genieten en dan barst het mediacircus losquote:Op maandag 19 januari 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
14:00, live op hun Instagram als het goed is! Dat is @:brasilnaneve
Wat leuk! Heel veel plezier daar!quote:Op maandag 19 januari 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verzamelen bij mijn ouders thuis zo, mijn vader heeft een fles champagne die hij al de nodige jaren heeft staan alvast eens uit de kast getrokken![]()
![]()
Als het verkeer een beetje tegen zit is er zo een journalist eerder bij mijn ouders dan wijquote:Op maandag 19 januari 2026 12:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes in klein gezelschap genieten en dan barst het mediacircus los
Ik zou lekker rustig blijven rijdenquote:Op maandag 19 januari 2026 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Ingehaald door een auto van Omroep Gelderland, oei. We moeten haast maken.
Binnen +2.30 minuten blijven!!!quote:Op maandag 19 januari 2026 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Ingehaald door een auto van Omroep Gelderland, oei. We moeten haast maken.
Ja hoor, Bruna is achter het stuur gelukkig de rust zelvequote:Op maandag 19 januari 2026 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou lekker rustig blijven rijden
Moet jij haar niet gewoon lekker rondrijden!quote:Op maandag 19 januari 2026 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, Bruna is achter het stuur gelukkig de rust zelve
Ik vind rijden helemaal kut en zij vindt het juist heel leuk, dus neequote:Op maandag 19 januari 2026 12:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet jij haar niet gewoon lekker rondrijden!
Passenger princessquote:Op maandag 19 januari 2026 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind rijden helemaal kut en zij vindt het juist heel leuk, dus nee
Alarm is gezet, hopelijk kan ik het ook zonder Instagram zien.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er al een aankondiging geplaatst?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie nog niets.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:03 schreef simonblue het volgende:
[..]
Is er al een aankondiging geplaatst?
(ik heb helaas geen toegang to Instagram op het werk)
Pat Burgener mag naar de Spelen! (Op de snowboard, ik denk dat ze het per atleet gaan plaatsen, maar dan kan het nog wel even duren).quote:Op maandag 19 januari 2026 14:03 schreef simonblue het volgende:
[..]
Is er al een aankondiging geplaatst?
(ik heb helaas geen toegang to Instagram op het werk)
Of ze proberen contact te leggen met Nunspeet.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:19 schreef raptorix het volgende:
Die zijn eerst even een ontbijtje/koffietje aan het doen
Of het is 14 uur Braziliaanse tijdquote:Op maandag 19 januari 2026 14:19 schreef raptorix het volgende:
Die zijn eerst even een ontbijtje/koffietje aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |