Ja, tevreden. Volgende ronde wel heel uitdagend. Helft van shortlist voor ronde 2 er al uit zie ik.quote:
Pakt sowieso wel vaak puntenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij gaat weer ouderwets schitteren
Altijd voor mij. WOUT, Tibo en Narvaez ook mooi meegenomen.quote:
Mijn strategie is dat ik alles op alles moet zetten om Pogacar overal aan de start te krijgenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, tevreden. Volgende ronde wel heel uitdagend. Helft van shortlist voor ronde 2 er al uit zie ik.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Zijn mijn biedingen omgewisseld? Ik had 18,3 op Del Grosso en niet op Mihkels, dacht ik. En die 6,3 op Beloki was weer voor Mihkels.
Ik sluit niet uit dat ik dit zelf heb verklooit natuurlijk haha!
Was wel een aanpassing hoor, eerste was ruim op tijd!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Tijdstip bieding:
@:Aguero - 19:58:43
@:wimderon - 19:58:27
@:hhh38 - 19:57:42
@:GotenSSJ - 19:57:21
Ik neem Abrahamsen in de transferperiode graag weer van je over.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef Sabata het volgende:
Fijn dat iig Rui en seizoensarbeiders Frigo en Abrahamsen verlengd hebben. Pellizari en Kopecky ook binnen. Ik ga even over mn laptop heen rijden (alle duurdere renners gemist, DJU)
Was het maar 1 minuut en 19 seconden later geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Tijdstip bieding:
Gewonnen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Tijdstip bieding:
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef Pino112 het volgende:
@:Slobeend is je 'Gerri Eikchof Hooligans' bewust?
Vergeten op verzend te drukken gok ik....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:34 schreef Pino112 het volgende:
@:franklop @:wimderon @:Steven184 8 renners binnen!
@:knijn1985 @:heywoodu 1 renner
@:skysherrif 0![]()
Dit kost je Ayuso, Christen, Almeida en Biermans.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vergeten op verzend te drukken gok ik....
[ afbeelding ]
dit waren mijn biedingen geweest
he verdomme![]()
![]()
1 van die 4 is nog steeds op te pikken!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit kost je Ayuso, Christen, Almeida en Biermans.
Genot.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vond mijn bod van 22m+ al redelijk extreem.
Gaat er een gek gewoon nog 12 miljoen overheen.
Pino is niet meer op de brommerquote:
Altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:19 schreef franklop het volgende:
Van de 10 hoogste biedingen waren er 4 niet succesvol
Van de eerste 17 liefst 8 niet succesvol. Daarbij 2x @:Rellende_Rotscholier
Van de eerste 26 zelfs 15 niet succesvolquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:19 schreef franklop het volgende:
Van de 10 hoogste biedingen waren er 4 niet succesvol
Van de eerste 17 liefst 8 niet succesvol. Daarbij 2x @:Rellende_Rotscholier
Van de eerste 350, zelfs 178. Dat is minder dan 50 %.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de eerste 26 zelfs 15 niet succesvol
Fraai staaltje psychologische oorlogsvoeringquote:Op zondag 11 januari 2026 01:12 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi dat het gokje met 1 uuro op YEETS (dank aan Simon) goed uitpakte. Sowieso niet ontevreden met;
- VINE Jay
- WÆRENSKJOLD Søren
- TRONCHON Bastien
- YATES, Adam
- STORER Michael
- HOFSTETTER Hugo
Zo voelt het nog nietquote:Op zondag 11 januari 2026 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Gregoire voor 1 miljoen is een enorme steal trouwens.
Als het goed is kan je nu bij een teamgrootte van 5 en hoger je bod verzenden zonder dat je 10 renners hebt geselecteerd.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:40 schreef franklop het volgende:
@:Pino112 ik kan in ieder geval op mobiel niet een team opslaan met maar 1 renner (bedacht een naam die ik vast in team wilde zetten)
Hij slaat niet op en geeft bij 2 tm 10 aan 'selecteer geldige renner'
Nu zal het wel nodig zijn om meer dan 5 te sturen, maar als ik in ronde 4 er maar 1 hoef dan stuur ik mogelijk ook maar 1 of 2 namenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is kan je nu bij een teamgrootte van 5 en hoger je bod verzenden zonder dat je 10 renners hebt geselecteerd.
Kan misschien even duren voordat het verwerkt is (cache in je browser, evt Shift F5 doen)
Uiteraard, maar bij 5 heb je in theorie aan 9 genoeg, vandaar.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu zal het wel nodig zijn om meer dan 5 te sturen, maar als ik in ronde 4 er maar 1 hoef dan stuur ik mogelijk ook maar 1 of 2 namen
O wacht ik las het verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2026 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar bij 5 heb je in theorie aan 9 genoeg, vandaar.
Ik ben op zich wel tevreden met Gate, De Kleijn, Pithie en Venturini.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom zijn echt alle fatsoenlijke sprinters al weg
Zit je dan met Lonardi en Salby. Misschien had ik iets hoger moeten inzetten.
Nk ook toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
De BK veldrijden telt ook mee toch voor de FPCL?
Ik ben de Henny Huisman van WLR, ik sta altijd achter de coulissen klaar om ergens in te vallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee.
We kunnen last-minute nog @:johannes_vermeer inschuiven?
Lekker gewerkt.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:18 schreef Chiappucci het volgende:
Beetje laat, maar ik ben redelijk tevreden met biedronde 1. Een extra sprinter was evenwel geen overbodige luxe geweest. Dommie mislopen op een paar ton is derhalve wel jammer.
JORGENSON Matteo
ONLEY Oscar
GROVES Kaden
CHRISTEN Jan
ARTZ Huub
PENALVER Manuel
Nog 34 miljoen voor 8 renners.
Onmogelijk. Er is nog best wat goed spul, maar heb het gevoel dat iedereen op een paar renners gaat focussen.quote:
Ik heb 2 specifieke renners die ik ga ontwijken.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Er is nog best wat goed spul, maar heb het gevoel dat iedereen op een paar renners gaat focussen.
Dit wordt een slachtveld, erg onleuk.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Er is nog best wat goed spul, maar heb het gevoel dat iedereen op een paar renners gaat focussen.
Alles op Simon Y.?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb 2 specifieke renners die ik ga ontwijken.
Novo Nordisk lijkt me een veilige bet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:14 schreef Fretwork het volgende:
Ik hink op twee gedachten, dus zal wel weer verkeerd kiezen
bijna 100 inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronde 2 is altijd het lastigst. Best wel veel mooie namen, maar altijd wel een paar mensen die nog (bijna) 100 miljoen hebben en waar je dus in principe kansloos tegen bent.
Ja ik zie best leuke renners waarvan ik denk oh gaan mensen daar 20+ miljoen op kapot slaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronde 2 is altijd het lastigst. Best wel veel mooie namen, maar altijd wel een paar mensen die nog (bijna) 100 miljoen hebben en waar je dus in principe kansloos tegen bent.
ok dealquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
voor 95 miljoen Pogacar overnemen?![]()
zou trouwens wel een leuke extra zijn in het biedingsproces dat je tussen de rondes door nog onderhands al verkochte spelers over mag nemen. Dat maakt het strategisch nog interessanterquote:
Tenzij ze een hypo krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Novo Nordisk lijkt me een veilige bet.
Het viel me op dat je fan was van mij team van vorig jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:35 schreef Robbiati het volgende:
Zojuist de 18e versie verstuurd. Nu kom ik er echt niet meer aan.
Dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Felagund heeft trouwens wel een aardige sloot namen binnengehaald voor niet de hoofdprijs in R1, wat een fenomeen. De tactiek om gewoon op alle toprenners te bieden levert wat dat betreft wel.
Ik stel voor dat volgend jaar meer mensen deze tactiek hanteren!
Als je er 8 hebt in R1 heb je er al snel een paar goeie tussen zitten natuurlijk. De Astanas vind ik wel lastig in te schatten of die nog zo'n wonderjaar gaan hebben maar verder sowieso een prima team jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat viel me ook op.
Franklop ook al een heerlijk team.
Vier hele goede namen maar vier renners zou ik geen sloot renners noemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Felagund heeft trouwens wel een aardige sloot namen binnengehaald voor niet de hoofdprijs in R1, wat een fenomeen. De tactiek om gewoon op alle toprenners te bieden levert wat dat betreft wel.
De Astana's zijn wel een enorm risico ja. Buiten dat ik voor een vlaggetje ging, dacht ik ook wel dat de meesten daar hun vingers niet aan wilden branden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je er 8 hebt in R1 heb je er al snel een paar goeie tussen zitten natuurlijk. De Astanas vind ik wel lastig in te schatten of die nog zo'n wonderjaar gaan hebben maar verder sowieso een prima team ja
Of het draait, de loting met warme balletjes en contractjaren. Allemaal net zo belangrijk als welke renners je gekocht hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
De Astana's zijn wel een enorm risico ja. Buiten dat ik voor een vlaggetje ging, dacht ik ook wel dat de meesten daar hun vingers niet aan wilden branden.
Dus ik kan zomaar weer rond plek 26 eindigen als het niet draait
Contractjaren leveren ook weer lang niet altijd. Daar ben ik ook wel eens stevig in getuind.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of het draait, de loting met warme balletjes en contractjaren. Allemaal net zo belangrijk als welke renners je gekocht hebt.
weer eens zelf nummer kiezen waar je in het schema komtquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of het draait, de loting met warme balletjes en contractjaren. Allemaal net zo belangrijk als welke renners je gekocht hebt.
Sean de Bie contractjaar en die geeft begin van het seizoen al aan dat ie er mee gaat stoppen. Anti-genot zulke rennersquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Contractjaren leveren ook weer lang niet altijd. Daar ben ik ook wel eens stevig in getuind.
Ik probeerde ook Delettre nog te ontfutselen, maar dat lukte helaas nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het viel me op dat je fan was van mij team van vorig jaar
Daarom is het wat jammer dat Simon zijn nieuws niet twee weken later bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sean de Bie contractjaar en die geeft begin van het seizoen al aan dat ie er mee gaat stoppen. Anti-genot zulke renners![]()
Meurisse contractjaar was ook geen succes.
Vorig jaar werkte het niet echt, maar dit jaar niet ontevreden nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan was iemand zeer boos geworden jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom is het wat jammer dat Simon zijn nieuws niet twee weken later bekend heeft gemaakt.
Narvaez was vorig jaar niet zo OP als ik hoopte.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar werkte het niet echt, maar dit jaar niet ontevreden nee.
Dan waren er echt laptops gesneuveldquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom is het wat jammer dat Simon zijn nieuws niet twee weken later bekend heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |