bijna 100 inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronde 2 is altijd het lastigst. Best wel veel mooie namen, maar altijd wel een paar mensen die nog (bijna) 100 miljoen hebben en waar je dus in principe kansloos tegen bent.
Ja ik zie best leuke renners waarvan ik denk oh gaan mensen daar 20+ miljoen op kapot slaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronde 2 is altijd het lastigst. Best wel veel mooie namen, maar altijd wel een paar mensen die nog (bijna) 100 miljoen hebben en waar je dus in principe kansloos tegen bent.
ok dealquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
voor 95 miljoen Pogacar overnemen?![]()
zou trouwens wel een leuke extra zijn in het biedingsproces dat je tussen de rondes door nog onderhands al verkochte spelers over mag nemen. Dat maakt het strategisch nog interessanterquote:
Tenzij ze een hypo krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Novo Nordisk lijkt me een veilige bet.
Het viel me op dat je fan was van mij team van vorig jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:35 schreef Robbiati het volgende:
Zojuist de 18e versie verstuurd. Nu kom ik er echt niet meer aan.
Dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Felagund heeft trouwens wel een aardige sloot namen binnengehaald voor niet de hoofdprijs in R1, wat een fenomeen. De tactiek om gewoon op alle toprenners te bieden levert wat dat betreft wel.
Ik stel voor dat volgend jaar meer mensen deze tactiek hanteren!
Als je er 8 hebt in R1 heb je er al snel een paar goeie tussen zitten natuurlijk. De Astanas vind ik wel lastig in te schatten of die nog zo'n wonderjaar gaan hebben maar verder sowieso een prima team jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat viel me ook op.
Franklop ook al een heerlijk team.
Vier hele goede namen maar vier renners zou ik geen sloot renners noemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Felagund heeft trouwens wel een aardige sloot namen binnengehaald voor niet de hoofdprijs in R1, wat een fenomeen. De tactiek om gewoon op alle toprenners te bieden levert wat dat betreft wel.
De Astana's zijn wel een enorm risico ja. Buiten dat ik voor een vlaggetje ging, dacht ik ook wel dat de meesten daar hun vingers niet aan wilden branden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je er 8 hebt in R1 heb je er al snel een paar goeie tussen zitten natuurlijk. De Astanas vind ik wel lastig in te schatten of die nog zo'n wonderjaar gaan hebben maar verder sowieso een prima team ja
Of het draait, de loting met warme balletjes en contractjaren. Allemaal net zo belangrijk als welke renners je gekocht hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
De Astana's zijn wel een enorm risico ja. Buiten dat ik voor een vlaggetje ging, dacht ik ook wel dat de meesten daar hun vingers niet aan wilden branden.
Dus ik kan zomaar weer rond plek 26 eindigen als het niet draait
Contractjaren leveren ook weer lang niet altijd. Daar ben ik ook wel eens stevig in getuind.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of het draait, de loting met warme balletjes en contractjaren. Allemaal net zo belangrijk als welke renners je gekocht hebt.
weer eens zelf nummer kiezen waar je in het schema komtquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of het draait, de loting met warme balletjes en contractjaren. Allemaal net zo belangrijk als welke renners je gekocht hebt.
Sean de Bie contractjaar en die geeft begin van het seizoen al aan dat ie er mee gaat stoppen. Anti-genot zulke rennersquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Contractjaren leveren ook weer lang niet altijd. Daar ben ik ook wel eens stevig in getuind.
Ik probeerde ook Delettre nog te ontfutselen, maar dat lukte helaas nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het viel me op dat je fan was van mij team van vorig jaar
Daarom is het wat jammer dat Simon zijn nieuws niet twee weken later bekend heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sean de Bie contractjaar en die geeft begin van het seizoen al aan dat ie er mee gaat stoppen. Anti-genot zulke renners![]()
Meurisse contractjaar was ook geen succes.
Vorig jaar werkte het niet echt, maar dit jaar niet ontevreden nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan was iemand zeer boos geworden jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom is het wat jammer dat Simon zijn nieuws niet twee weken later bekend heeft gemaakt.
Narvaez was vorig jaar niet zo OP als ik hoopte.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar werkte het niet echt, maar dit jaar niet ontevreden nee.
Dan waren er echt laptops gesneuveldquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom is het wat jammer dat Simon zijn nieuws niet twee weken later bekend heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |