Van de eerste 350, zelfs 178. Dat is minder dan 50 %.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de eerste 26 zelfs 15 niet succesvol
Fraai staaltje psychologische oorlogsvoeringquote:Op zondag 11 januari 2026 01:12 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi dat het gokje met 1 uuro op YEETS (dank aan Simon) goed uitpakte. Sowieso niet ontevreden met;
- VINE Jay
- WÆRENSKJOLD Søren
- TRONCHON Bastien
- YATES, Adam
- STORER Michael
- HOFSTETTER Hugo
Zo voelt het nog nietquote:Op zondag 11 januari 2026 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Gregoire voor 1 miljoen is een enorme steal trouwens.
Als het goed is kan je nu bij een teamgrootte van 5 en hoger je bod verzenden zonder dat je 10 renners hebt geselecteerd.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:40 schreef franklop het volgende:
@:Pino112 ik kan in ieder geval op mobiel niet een team opslaan met maar 1 renner (bedacht een naam die ik vast in team wilde zetten)
Hij slaat niet op en geeft bij 2 tm 10 aan 'selecteer geldige renner'
Nu zal het wel nodig zijn om meer dan 5 te sturen, maar als ik in ronde 4 er maar 1 hoef dan stuur ik mogelijk ook maar 1 of 2 namenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het goed is kan je nu bij een teamgrootte van 5 en hoger je bod verzenden zonder dat je 10 renners hebt geselecteerd.
Kan misschien even duren voordat het verwerkt is (cache in je browser, evt Shift F5 doen)
Uiteraard, maar bij 5 heb je in theorie aan 9 genoeg, vandaar.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu zal het wel nodig zijn om meer dan 5 te sturen, maar als ik in ronde 4 er maar 1 hoef dan stuur ik mogelijk ook maar 1 of 2 namen
O wacht ik las het verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2026 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar bij 5 heb je in theorie aan 9 genoeg, vandaar.
Ik ben op zich wel tevreden met Gate, De Kleijn, Pithie en Venturini.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom zijn echt alle fatsoenlijke sprinters al weg
Zit je dan met Lonardi en Salby. Misschien had ik iets hoger moeten inzetten.
Nk ook toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
De BK veldrijden telt ook mee toch voor de FPCL?
Ik ben de Henny Huisman van WLR, ik sta altijd achter de coulissen klaar om ergens in te vallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee.
We kunnen last-minute nog @:johannes_vermeer inschuiven?
Lekker gewerkt.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:18 schreef Chiappucci het volgende:
Beetje laat, maar ik ben redelijk tevreden met biedronde 1. Een extra sprinter was evenwel geen overbodige luxe geweest. Dommie mislopen op een paar ton is derhalve wel jammer.
JORGENSON Matteo
ONLEY Oscar
GROVES Kaden
CHRISTEN Jan
ARTZ Huub
PENALVER Manuel
Nog 34 miljoen voor 8 renners.
Onmogelijk. Er is nog best wat goed spul, maar heb het gevoel dat iedereen op een paar renners gaat focussen.quote:
Ik heb 2 specifieke renners die ik ga ontwijken.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Er is nog best wat goed spul, maar heb het gevoel dat iedereen op een paar renners gaat focussen.
Dit wordt een slachtveld, erg onleuk.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Er is nog best wat goed spul, maar heb het gevoel dat iedereen op een paar renners gaat focussen.
Alles op Simon Y.?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb 2 specifieke renners die ik ga ontwijken.
Novo Nordisk lijkt me een veilige bet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:14 schreef Fretwork het volgende:
Ik hink op twee gedachten, dus zal wel weer verkeerd kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |