Bosker kan niet genoeg de grond in worden vertrapt. Die heeft de vorige Olympische cyclus ook al verneukt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:58 schreef MiLalaa het volgende:
Ik koekeloer ook weer even mee. En hoewel ik de teampursuit ook al jaren weinig boeiends vind, moet me toch eens van het hart dat ik de manier hoe met name heer Wennemars’ erover praat, heel lullig vindt voor Bosker. Die wordt impliciet door hem zo enorm afgekraakt.
Eens met Rintje. Dat de selectiecriteria je niet aan staan, kan hij weinig aan doen.
Vond familie Wennemars’ het in geval van Kjeld ook niet dat hij dan maar eerder z’n mond had moeten opentrekken en nu niet meer moet zeuren?
Nou hou dan nu ook op over Bosker en de plots alom geprezen Prins (alsof dat ineens de nieuwe held is die bakken goud binnen haalt..).
Dat ene interview laatst met Bosker, met de tranen in z’n ogen. Die jongen wordt nu helemaal afgemaakt. Ik vind het not done. Hij moet nog rijden in Milaan hè..
Tuitert benoemt het allemaal net wat netter en minder beschuldigend dan Erben. Klaar met die kerel.
Daar kan Bosker weinig aan doen. Daarvoor moet je bij de selectiecommissie zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bosker kan niet genoeg de grond in worden vertrapt. Die heeft de vorige Olympische cyclus ook al verneukt.
Precies dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar kan Bosker weinig aan doen. Daarvoor moet je bij de selectiecommissie zijn.
Nou Prins kan gewoon individueel medailles halen in Milaan en is samen met Wennemars wel een potentiële nieuwe held op de middenafstanden als ook Nuis er mee kapt, Bosker is dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:58 schreef MiLalaa het volgende:
Nou hou dan nu ook op over Bosker en de plots alom geprezen Prins (alsof dat ineens de nieuwe held is die bakken goud binnen haalt..).
Familie Wennemars? Volgens mij denkt Joep over veel zaken flink anders dan z'n vader. Over Prins heeft Joep nog helemaal niks gezegd, geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik.
En daarin spreekt familie wennemars zichzelf ook nogal tegen.
Die zijn op een of andere manier nogal verliefd op prins en daarom blijven ze maar doorzagen
Dan overschat je Prins toch ook flink, vrees ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou Prins kan gewoon individueel medailles halen in Milaan en is samen met Wennemars wel een potentiële nieuwe held als ook Nuis er mee kapt, Bosker is dat allemaal niet.
Hoezo? Laat volgensmij het hele seizoen al zien dat die gewoon op hetzelfde niveau zit als Nuis en Wennemars en is nog hartstikke jong met ruimte voor groei.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan overschat je Prins toch ook flink, vrees ik
Prins vs Nuis is lood om oud ijzer en de Team Pursuit gaat er imho op vooruit. Wat mij betreft de enige logische keus die ze hadden kunnen maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou Prins kan gewoon individueel medailles halen in Milaan en is samen met Wennemars wel een potentiële nieuwe held op de middenafstanden als ook Nuis er mee kapt, Bosker is dat allemaal niet.
De kritiek is toch wel terecht? De hele arrogantie rond het achtervolgingsteam is stuitend. Dat ligt misschien meer aan Huizinga/Snellink, maar het is iedere 4 jaar hetzelfde verhaal. Laat ze eerst maar eens laten zien dat er animo is om doelgericht aan het team te werken. Dit gaat nu ten koste gaat van iemand die wel gewoon gepresteerd heeft op het OKT (Prins).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:58 schreef MiLalaa het volgende:
Ik koekeloer ook weer even mee. En hoewel ik de teampursuit ook al jaren weinig boeiends vind, moet me toch eens van het hart dat ik de manier hoe met name heer Wennemars’ erover praat, heel lullig vindt voor Bosker. Die wordt impliciet door hem zo enorm afgekraakt.
Eens met Rintje. Dat de selectiecriteria je niet aan staan, kan hij weinig aan doen.
Vond familie Wennemars’ het in geval van Kjeld ook niet dat hij dan maar eerder z’n mond had moeten opentrekken en nu niet meer moet zeuren?
Dat ene interview laatst met Bosker, met de tranen in z’n ogen. Die jongen wordt nu helemaal afgemaakt. Ik vind het not done. Hij moet nog rijden in Milaan hè..
Tuitert benoemt het allemaal net wat netter en minder beschuldigend dan Erben. Klaar met die kerel.
Dat zeg ik. Joep vond dat Nuis z’n bek moest houden want dan had ie vooraf maar iets moeten zeggen over de selectiecriteria.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Familie Wennemars? Volgens mij denkt Joep over veel zaken flink anders dan z'n vader. Over Prins heeft Joep nog helemaal niks gezegd, geloof ik
Bosker ook. Stond maar 1 plek op de matrix achter Prins.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kritiek is toch wel terecht? De hele arrogantie rond het achtervolgingsteam is stuitend. Dat ligt misschien meer aan Huizinga/Snellink, maar het is iedere 4 jaar hetzelfde verhaal. Laat ze eerst maar eens laten zien dat er animo is om doelgericht aan het team te werken. Dit gaat nu ten koste gaat van iemand die wel gewoon gepresteerd heeft op het OKT (Prins).
Kritiek op TP algemeen is wel terecht ja. En dan idd vooral op dat arrogante Essent-stel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kritiek is toch wel terecht? De hele arrogantie rond het achtervolgingsteam is stuitend. Dat ligt misschien meer aan Huizinga/Snellink, maar het is iedere 4 jaar hetzelfde verhaal. Laat ze eerst maar eens laten zien dat er animo is om doelgericht aan het team te werken. Dit gaat nu ten koste gaat van iemand die wel gewoon gepresteerd heeft op het OKT (Prins).
Er is maar eentje die in de top 9 stond en toch niet meegaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Kritiek op TP algemeen is wel terecht ja. En dan idd vooral op dat arrogante Essent-stel.
Maar ik vind de manier waarop erben erover praat, heel beschuldigend richting Bosker dat ie geselecteerd is.
Zo vind ik het iig overkomen.
Velen hier zien dat anders, prima.
En er zijn er meer die prima hebben gepresteerd op OKT en er toch buiten vallen.
Verwijt dat de selectiecommissie en niet Bosker. Die kan er weinig aan doen. Die presteerde naar behoren op de 5k met een derde plaats.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is maar eentje die in de top 9 stond en toch niet meegaat.
Snap vooral niet waarom je het over "de familie Wennemars" hebt alsof zij 1 mening hebben, maar die zijn het op deze punten juist met elkaar oneensquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Joep vond dat Nuis z’n bek moest houden want dan had ie vooraf maar iets moeten zeggen over de selectiecriteria.
Erben blijft er nu maar over doorzagen terwijl Ritsma hier gewoon doet wat bij de selectiecriteria hoorde.
En dan hebben we Schulting nog als deel van de familie 😬
Ja, en dus op een mindere plek dan Prins. Punt is ook dat ze het nu nog steeds amateuristisch benaderen. Er is een nieuw team, maar zijn trots dat ze 20 minuten met elkaar trainen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bosker ook. Stond maar 1 plek op de matrix achter Prins.
En als je ergens kritiek op wil hebben, dan op de selectiecommissie, die de uiteindelijke keus maakt.
Ik verwijt Bosker niet dat hij gaat. Ik verwijt Bosker zijn gedrag richting andere schaatsers.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verwijt dat de selectiecommissie en niet Bosker. Die kan er weinig aan doen. Die presteerde naar behoren op de 5k met een derde plaats.
Dan vind ik het gedrag van Huizinga (en Snellink) wel erger.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik verwijt Bosker niet dat hij gaat. Ik verwijt Bosker zijn gedrag richting andere schaatsers.
Wat Steven zegt, het verwijt is ook dat ze het als team nog steeds amateuristisch benaderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Kritiek op TP algemeen is wel terecht ja. En dan idd vooral op dat arrogante Essent-stel.
Maar ik vind de manier waarop erben erover praat, heel beschuldigend richting Bosker dat ie geselecteerd is.
Zo vind ik het iig overkomen.
Velen hier zien dat anders, prima.
En er zijn er meer die prima hebben gepresteerd op OKT en er toch buiten vallen.
Dat zal allemaal wel en dat vind ik ook. Maar staat los van het punt wat ik in eerste instantie bedoelde te maken. Dat ík in Erbens kritiek veel schuld richting Bosker hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat Steven zegt, het verwijt is ook dat ze het als team nog steeds amateuristisch benaderen.
Welk gedrag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik verwijt Bosker niet dat hij gaat. Ik verwijt Bosker zijn gedrag richting andere schaatsers.
Ja klopt. Al is Grueter natuurlijk weer wel een goede commentator. Weliswaar met wat irritante kanten. Van Dijk kan gewoon echt niks.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan Jeroen Grueter ook. Al ging dat vroeger eens grandioos mis toen hij Van den Hoogenband zijn eigen race zag rennen in het zwembad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |