abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219796839

Programma EK afstanden
Vrijdag 9 januari:
(van 19.30 tot 21.54 uur)
- teamsprint (v)
- ploegenachtervolging (m)
- 3000m (v)
- 1000m (m)

Zaterdag 10 januari:
(van 14.00 tot 17.09 uur)
- teamsprint (m)
- 500m (v)
- 5000m (m)
- 1500m (v)

Zondag 11 januari:
(van 13.45 tot 17.19 uur)
- ploegenachtervolging (v)
- 1500m (m)
- 1000m (v)
- 500m (m)
- massastart (m/v)

Deze Nederlanders doen mee aan de EK afstanden
Mannen
500 meter: Stefan Westenbroek, Merijn Scheperkamp, Tim Prins
1000 meter: Tim Prins, Merijn Scheperkamp, Kayo Vos
1500 meter: Tim Prins, Louis Hollaar, Wesly Dijs
5000 meter: Kars Jansman, Wisse Slendebroek, Jasper Krommenhoek
Mass Start: Bart Hoolwerf, Louis Hollaar
Ploegenachtervolging: Louis Hollaar, Wisse Slendebroek, Kars Jansman
Teamsprint: Stefan Westenbroek, Merijn Scheperkamp, Tim Prins

Vrouwen
500 meter: Anna Boersma, Isabel Grevelt, Angel Daleman
1000 meter: Anna Boersma, Naomi Verkerk, Chloé Hoogendoorn
1500 meter: Chloé Hoogendoorn, Isabel Grevelt, Meike Veen
3000 meter: Sanne in ’t Hof, Evelien Vijn, Gioya Lancee
Mass Start: Kim Talsma, Sanne in ’t Hof
Ploegenachtervolging: Sanne in ’t Hof, Evelien Vijn, Kim Talsma
Teamsprint: Anna Boersma, Naomi Verkerk, Isabel Grevelt

Game On. c_/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219796862
We kopen weer Sanex allen.
U MAD?
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 10:44:55 #3
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_219796896
Wel een matig interview van Steven Dalebout weer met Ritsma, Maalderink had hier veel meer uitgehaald en tegengas gegeven.
pi_219796903
Nog even in herhaling:

Een boze Ritsma levert weer _O_

Maar hij heeft ergens wel een punt dat er bepaalde media wel bezig blijft. Zoals gisteren bij de NOS moest even specifiek uitgelicht worden dat Bosker er niet is.

En Erben is echt een zure lul aan het worden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219797237
Bert met Rintje had weer een legendarisch interview op kunnen leveren inderdaad.

Wel pijnlijk om te zien dat Lollobrigida echt totaal uit vorm is.
pi_219798522
Tijd voor een middag spanning en sensatie.
pi_219798545
mokertjefit
  zaterdag 10 januari 2026 @ 13:58:56 #8
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_219798587
Ik koekeloer ook weer even mee. En hoewel ik de teampursuit ook al jaren weinig boeiends vind, moet me toch eens van het hart dat ik de manier hoe met name heer Wennemars’ erover praat, heel lullig vindt voor Bosker. Die wordt impliciet door hem zo enorm afgekraakt.

Eens met Rintje. Dat de selectiecriteria je niet aan staan, kan hij weinig aan doen.
Vond familie Wennemars’ het in geval van Kjeld ook niet dat hij dan maar eerder z’n mond had moeten opentrekken en nu niet meer moet zeuren?
Nou hou dan nu ook op over Bosker en de plots alom geprezen Prins (alsof dat ineens de nieuwe held is die bakken goud binnen haalt..).

Dat ene interview laatst met Bosker, met de tranen in z’n ogen. Die jongen wordt nu helemaal afgemaakt. Ik vind het not done. Hij moet nog rijden in Milaan hè..
Tuitert benoemt het allemaal net wat netter en minder beschuldigend dan Erben. Klaar met die kerel.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_219798615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 13:58 schreef MiLalaa het volgende:
Ik koekeloer ook weer even mee. En hoewel ik de teampursuit ook al jaren weinig boeiends vind, moet me toch eens van het hart dat ik de manier hoe met name heer Wennemars’ erover praat, heel lullig vindt voor Bosker. Die wordt impliciet door hem zo enorm afgekraakt.

Eens met Rintje. Dat de selectiecriteria je niet aan staan, kan hij weinig aan doen.
Vond familie Wennemars’ het in geval van Kjeld ook niet dat hij dan maar eerder z’n mond had moeten opentrekken en nu niet meer moet zeuren?
Nou hou dan nu ook op over Bosker en de plots alom geprezen Prins (alsof dat ineens de nieuwe held is die bakken goud binnen haalt..).

Dat ene interview laatst met Bosker, met de tranen in z’n ogen. Die jongen wordt nu helemaal afgemaakt. Ik vind het not done. Hij moet nog rijden in Milaan hè..
Tuitert benoemt het allemaal net wat netter en minder beschuldigend dan Erben. Klaar met die kerel.
Bosker kan niet genoeg de grond in worden vertrapt. Die heeft de vorige Olympische cyclus ook al verneukt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:05:02 #10
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219798635
Nog steeds niet onder de 1:20
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219798666
Ach.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:07:52 #12
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219798668
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:02 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Bosker kan niet genoeg de grond in worden vertrapt. Die heeft de vorige Olympische cyclus ook al verneukt.
Daar kan Bosker weinig aan doen. Daarvoor moet je bij de selectiecommissie zijn.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:08:14 #13
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219798674
B-garnituur
pi_219798679
Dat dat aantrekken nut heeft, ziet er juist vertragend uit. Maar goed wat weet ik. :7
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:11:48 #15
106690 MiLalaa
pi_219798717
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:07 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Daar kan Bosker weinig aan doen. Daarvoor moet je bij de selectiecommissie zijn.
Precies dat bedoel ik.
En daarin spreekt familie wennemars zichzelf ook nogal tegen.

Die zijn op een of andere manier nogal verliefd op prins en daarom blijven ze maar doorzagen
pi_219798744
quote:

Nou Prins kan gewoon individueel medailles halen in Milaan en is samen met Wennemars wel een potentiële nieuwe held op de middenafstanden als ook Nuis er mee kapt, Bosker is dat allemaal niet.
graag op anoniem
pi_219798753
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef MiLalaa het volgende:

[..]
Precies dat bedoel ik.
En daarin spreekt familie wennemars zichzelf ook nogal tegen.

Die zijn op een of andere manier nogal verliefd op prins en daarom blijven ze maar doorzagen
Familie Wennemars? Volgens mij denkt Joep over veel zaken flink anders dan z'n vader. Over Prins heeft Joep nog helemaal niks gezegd, geloof ik
pi_219798757
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nou Prins kan gewoon individueel medailles halen in Milaan en is samen met Wennemars wel een potentiële nieuwe held als ook Nuis er mee kapt, Bosker is dat allemaal niet.
Dan overschat je Prins toch ook flink, vrees ik
pi_219798780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dan overschat je Prins toch ook flink, vrees ik
Hoezo? Laat volgensmij het hele seizoen al zien dat die gewoon op hetzelfde niveau zit als Nuis en Wennemars en is nog hartstikke jong met ruimte voor groei.
graag op anoniem
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:20:06 #20
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219798781
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nou Prins kan gewoon individueel medailles halen in Milaan en is samen met Wennemars wel een potentiële nieuwe held op de middenafstanden als ook Nuis er mee kapt, Bosker is dat allemaal niet.
Prins vs Nuis is lood om oud ijzer en de Team Pursuit gaat er imho op vooruit. Wat mij betreft de enige logische keus die ze hadden kunnen maken.
pi_219798786
quote:

De kritiek is toch wel terecht? De hele arrogantie rond het achtervolgingsteam is stuitend. Dat ligt misschien meer aan Huizinga/Snellink, maar het is iedere 4 jaar hetzelfde verhaal. Laat ze eerst maar eens laten zien dat er animo is om doelgericht aan het team te werken. Dit gaat nu ten koste gaat van iemand die wel gewoon gepresteerd heeft op het OKT (Prins).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:22:15 #22
106690 MiLalaa
pi_219798799
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Familie Wennemars? Volgens mij denkt Joep over veel zaken flink anders dan z'n vader. Over Prins heeft Joep nog helemaal niks gezegd, geloof ik
Dat zeg ik. Joep vond dat Nuis z’n bek moest houden want dan had ie vooraf maar iets moeten zeggen over de selectiecriteria.
Erben blijft er nu maar over doorzagen terwijl Ritsma hier gewoon doet wat bij de selectiecriteria hoorde.

En dan hebben we Schulting nog als deel van de familie 😬
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:22:26 #23
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219798800
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef Felagund het volgende:

[..]
De kritiek is toch wel terecht? De hele arrogantie rond het achtervolgingsteam is stuitend. Dat ligt misschien meer aan Huizinga/Snellink, maar het is iedere 4 jaar hetzelfde verhaal. Laat ze eerst maar eens laten zien dat er animo is om doelgericht aan het team te werken. Dit gaat nu ten koste gaat van iemand die wel gewoon gepresteerd heeft op het OKT (Prins).
Bosker ook. Stond maar 1 plek op de matrix achter Prins.

En als je ergens kritiek op wil hebben, dan op de selectiecommissie, die de uiteindelijke keus maakt.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:24:46 #24
106690 MiLalaa
pi_219798816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:20 schreef Felagund het volgende:

[..]
Kritiek op TP algemeen is wel terecht ja. En dan idd vooral op dat arrogante Essent-stel.
Maar ik vind de manier waarop erben erover praat, heel beschuldigend richting Bosker dat ie geselecteerd is.
Zo vind ik het iig overkomen.
Velen hier zien dat anders, prima.

En er zijn er meer die prima hebben gepresteerd op OKT en er toch buiten vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door MiLalaa op 10-01-2026 14:28:54 (typo) ]
pi_219798868
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef MiLalaa het volgende:

[..]
Kritiek op TP algemeen is wel terecht ja. En dan idd vooral op dat arrogante Essent-stel.
Maar ik vind de manier waarop erben erover praat, heel beschuldigend richting Bosker dat ie geselecteerd is.
Zo vind ik het iig overkomen.
Velen hier zien dat anders, prima.

En er zijn er meer die prima hebben gepresteerd op OKT en er toch buiten vallen.
Er is maar eentje die in de top 9 stond en toch niet meegaat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')