Verwijt dat de selectiecommissie en niet Bosker. Die kan er weinig aan doen. Die presteerde naar behoren op de 5k met een derde plaats.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is maar eentje die in de top 9 stond en toch niet meegaat.
Snap vooral niet waarom je het over "de familie Wennemars" hebt alsof zij 1 mening hebben, maar die zijn het op deze punten juist met elkaar oneensquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Joep vond dat Nuis z’n bek moest houden want dan had ie vooraf maar iets moeten zeggen over de selectiecriteria.
Erben blijft er nu maar over doorzagen terwijl Ritsma hier gewoon doet wat bij de selectiecriteria hoorde.
En dan hebben we Schulting nog als deel van de familie 😬
Ja, en dus op een mindere plek dan Prins. Punt is ook dat ze het nu nog steeds amateuristisch benaderen. Er is een nieuw team, maar zijn trots dat ze 20 minuten met elkaar trainen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bosker ook. Stond maar 1 plek op de matrix achter Prins.
En als je ergens kritiek op wil hebben, dan op de selectiecommissie, die de uiteindelijke keus maakt.
Ik verwijt Bosker niet dat hij gaat. Ik verwijt Bosker zijn gedrag richting andere schaatsers.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verwijt dat de selectiecommissie en niet Bosker. Die kan er weinig aan doen. Die presteerde naar behoren op de 5k met een derde plaats.
Dan vind ik het gedrag van Huizinga (en Snellink) wel erger.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik verwijt Bosker niet dat hij gaat. Ik verwijt Bosker zijn gedrag richting andere schaatsers.
Wat Steven zegt, het verwijt is ook dat ze het als team nog steeds amateuristisch benaderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Kritiek op TP algemeen is wel terecht ja. En dan idd vooral op dat arrogante Essent-stel.
Maar ik vind de manier waarop erben erover praat, heel beschuldigend richting Bosker dat ie geselecteerd is.
Zo vind ik het iig overkomen.
Velen hier zien dat anders, prima.
En er zijn er meer die prima hebben gepresteerd op OKT en er toch buiten vallen.
Dat zal allemaal wel en dat vind ik ook. Maar staat los van het punt wat ik in eerste instantie bedoelde te maken. Dat ík in Erbens kritiek veel schuld richting Bosker hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat Steven zegt, het verwijt is ook dat ze het als team nog steeds amateuristisch benaderen.
Welk gedrag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik verwijt Bosker niet dat hij gaat. Ik verwijt Bosker zijn gedrag richting andere schaatsers.
Ja klopt. Al is Grueter natuurlijk weer wel een goede commentator. Weliswaar met wat irritante kanten. Van Dijk kan gewoon echt niks.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan Jeroen Grueter ook. Al ging dat vroeger eens grandioos mis toen hij Van den Hoogenband zijn eigen race zag rennen in het zwembad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |