Waarbij wit natuurlijk altijd wint.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik hou van traditie en duidelijkheid!
Ik heb het gevoel dat ik over tien jaar gecanceld kan worden als ik hier bevestigend op antwoord dus dat doe ik maar niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarbij wit natuurlijk altijd wint.
Oh ja, dan moet je dat niet doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik over tien jaar gecanceld kan worden als ik hier bevestigend op antwoord dus dat doe ik maar niet.
quote:Op maandag 12 januari 2026 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die man die kinderen wilde lokken met sleetjes, had daadwerkelijk een schuur vol sleetjes staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 12 januari 2026 14:32 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zelf rode lopers!
(Mijn schenen zijn verbrand)
Volgens mij is de lijst van wereldkampioenen in het schaken nog blanker dan het partijcongres van Groen Links, dus wat kan hier nou misgaan?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik over tien jaar gecanceld kan worden als ik hier bevestigend op antwoord dus dat doe ik maar niet.
Gelukkig regent het hier katten en honden, dus hebben wij niet dat soort vervelende problemen.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:32 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zelf rode lopers!
(Mijn schenen zijn verbrand)
Wat zou jij dragen op de rode loper?quote:Op maandag 12 januari 2026 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kijk nooit naar rode lopers
Tja mijn melkflessen vinden zelfs de ochtendzon hier al heel heftigquote:Op maandag 12 januari 2026 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]Hoe dan!
Verder nog goed naar je zin in het altijd gezellige Spanje?
Ja volgens mij staat die ook al een tijdje op HBO, met de acteurs van Fred en George, toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 18:53 schreef H_T het volgende:
@:Meke @:ESF1Gamer @:NailQueen op TLC is nu een bakprogramma met Harry Potter-thema. Het is seizoen 2 al, dus er zou genoeg van te zien moeten zijn
Spannend!!quote:Op maandag 12 januari 2026 11:27 schreef AgnesGru het volgende:
Wij gaan mogelijk een huis bezichtigen![]()
Zo lang heb ik er niet naar gekeken en ik weet niet zeker of ik ze zou herkennenquote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja volgens mij staat die ook al een tijdje op HBO, met de acteurs van Fred en George, toch?
Lijkt me nog wel leuk voor een druilerige zondagmiddga ofzo
Hoe lang heeft ze dat ding al?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:20 schreef H_T het volgende:
Mijn moeder heeft weer eens ruzie met de smart-tv. Gebeurt wel vaker. Ik snap dat het frustrerend is, maar elke keer 'vroeger, toen je nog op moest staan om de tv op een andere zender te zetten had je al deze problemen niet!' vind ik heel vermoeiend en ben ik best zat
quote:Besmetting drinkwater Amersfoort gevonden, kookadvies opnieuw verlengd
Het advies om water te koken voor inwoners van Amersfoort en omgeving is verlengd tot en met woensdag. Volgens drinkwaterbedrijf Vitens is de oorzaak van een verontreiniging inmiddels gevonden, maar is er nog geen garantie dat het drinkwater schoon is.
Jaar of 2 denk ik. Te lang om terug te sturen, niet lang genoeg dat de updates van de fabrikant al gestopt zijn. Ik denk niet dat het heel moeilijk te verhelpen is, maar wel dat ze het alleen niet voor elkaar krijgtquote:
Leuk is anders, maar het is wel een stapjequote:
Ja ik heb goede hoop dat het woensdag wel klaar is.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar het is wel een stapje
quote:Op maandag 12 januari 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is de oorzaak nou?
Meer weten ze nog niet, maar dat horen we hopelijk nog.quote:Afgelopen weekend hebben we deze bacterie gevonden in een van onze voorraadkelders bij productielocatie Amersfoort Hogeweg. We hebben de kelder direct leeggemaakt en uit gebruik genomen. Deze wordt nu schoongemaakt.
Ik vrees dat je in het verkeerde land woont Ariquote:Op maandag 12 januari 2026 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja mijn melkflessen vinden zelfs de ochtendzon hier al heel heftig![]()
Heerlijk! Gran Canaria is echt leuk, heel levendig. We gaan vaker een winterzon-vakantie doen. Ik ben nog nooit zo goedgehumeurd geweest in januari, normaalgesproken zit ik nu tegen het depressieve aan.![]()
Morgen zit het er helaas weer op.
Jij komt ook hier wonen dus? Hier kan je het water gewoon drinken. En je houdt tegenwoordig van warm weer dus...quote:
Wat stom. Geldt dit niet meer voor de omliggende dorpen? Mijn oma zegt dat ze het water bij haar in het verzorgingstehuis niet meer hoeven te koken.quote:
Voor zover ik weet wel. Alleen niet meer voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat stom. Geldt dit niet meer voor de omliggende dorpen? Mijn oma zegt dat ze het water bij haar in het verzorgingstehuis niet meer hoeven te koken.
Dat moet dan inderdaad maar!quote:Op maandag 12 januari 2026 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij komt ook hier wonen dus? Hier kan je het water gewoon drinken. En je houdt tegenwoordig van warm weer dus...
Want die mensen zijn niet meer te redden dus daar hoeft het niet voor?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Alleen niet meer voor het ziekenhuis.
Nee, die krijgen de levering van drinkwater via een niet-besmette locatie inmiddels: Oorzaak besmetting drinkwater Amersfoort gevonden, kookadvies opnieuw verlengd - https://nos.nl/l/2597924quote:Op maandag 12 januari 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want die mensen zijn niet meer te redden dus daar hoeft het niet voor?
Ok. Gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die krijgen de levering van drinkwater via een niet-besmette locatie inmiddels: Oorzaak besmetting drinkwater Amersfoort gevonden, kookadvies opnieuw verlengd - https://nos.nl/l/2597924
Dit is wel heel leukquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Welke ESF user gaat hier aan mee doen?
AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet
Ik wilde zeggen dat ik alleen de pakketjes mis maar die zijn natuurlijk allemaal nog onderweg.quote:
Toch knap dat de straal door het glas heen gaatquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:22 schreef Fred_B het volgende:
Ons huidige beeld van @:guanabana
[ afbeelding ]
Zie je nou dat het naar spul is!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toch knap dat de straal door het glas heen gaat
Maar wel recent geschoren ? Luctor heeft meer baard volgens @Guanabanaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeer treffend
Ik moet wel zeggen dat ik al een tijd amper rijstwafels heb gegeten
Nee ik heb wel wat meer baard dan in dat plaatje. Maar dan weer niet richting the hals want daar scheer ik het wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wel recent geschoren ? Luctor heeft meer baard volgens @:Guanabana
Cola van de tapquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:22 schreef Fred_B het volgende:
Ons huidige beeld van @:guanabana
[ afbeelding ]
Jaaa dat had jij wel willen zien hč? Een plaatje van Luctor in bed.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die om 22.00 uur in bed ligt had het afgemaakt.
Ik mis de Magic kaarten in het plaatje.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die om 22.00 uur in bed ligt had het afgemaakt.
Dan moet je Grok vragen tochquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa dat had jij wel willen zien hč? Een plaatje van Luctor in bed.
Daarom is dat pak ook nog vol.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeer treffend
Ik moet wel zeggen dat ik al een tijd amper rijstwafels heb gegeten
Ik werk papierloos.quote:
Heel goed, je bent dus geen neckbeardquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb wel wat meer baard dan in dat plaatje. Maar dan weer niet richting the hals want daar scheer ik het wel.
Ik gokte op een brilquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk papierloos.En heb geen bril.
Lijkt dit er meer op?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk papierloos.En heb geen bril.
Jammer dat het speldje van de vs is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lijkt dit er meer op?
[ afbeelding ]
Dan weet je wat de toekomst van Zeeland isquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat het speldje van de vs is.
Als eigen land met de VS als vazal?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan weet je wat de toekomst van Zeeland is
Nah. We zetten alligators uit in de deltawerkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als eigen land met de VS als vazal?
Als twee druppels water.quote:
Eigenlijk liever niet. Dat betekent dat het weekend voorbij isquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa dat had jij wel willen zien hč? Een plaatje van Luctor in bed.
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk liever niet. Dat betekent dat het weekend voorbij is
Een plaatje, met op de achtergrond zo'n scheurkalender waarbij de zondag net naar beneden valt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk liever niet. Dat betekent dat het weekend voorbij is
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een plaatje, met op de achtergrond zo'n scheurkalender waarbij de zondag net naar beneden valt.
AI heeft het wel fout, want als zondag eraf valt zie je daarna de maandag tochquote:
Blijkbaar doen we het al jaren fout en komt na zondag de zaterdag.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
AI heeft het wel fout, want als zondag eraf valt zie je daarna de maandag toch
Hoe zien die shuttles er trouwens uit.quote:
Bij chatgpt.com kan het wel zonder een betaald account (maar je moet je wel even aanmelden) en dan zit er een limiet op hoeveel afbeeldingen je kan maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:53 schreef NailQueen het volgende:
Hoe maak je eigenlijk AI foto's? De laatste keer dat ik dat wilde doen moest ik ergens voor betalen.
Nee ik heb ergens vorig jaar besloten dat het op deze manier beter stondquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel goed, je bent dus geen neckbeard
Nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zien die shuttles er trouwens uit.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
AI heeft het wel fout, want als zondag eraf valt zie je daarna de maandag toch
Je moet met AI heel duidelijk zijn. Ik vroeg om dat plaatje van @Guanabana aan te passen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zien die shuttles er trouwens uit.
Dat blijkt en van de volgorde van de dagen, weet ie ook nog niet veel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Je moet met AI heel duidelijk zijn. Ik vroeg om dat plaatje van @:Guanabana aan te passen.
Geen bril en geen baard en de cartoon versie en met de tekst "met op de achtergrond zo'n scheurkalender waarbij de zondag net naar beneden valt"
En blijkbaar weet AI nog niets van badminton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |