Dat moet dan inderdaad maar!quote:Op maandag 12 januari 2026 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij komt ook hier wonen dus? Hier kan je het water gewoon drinken. En je houdt tegenwoordig van warm weer dus...
Want die mensen zijn niet meer te redden dus daar hoeft het niet voor?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Alleen niet meer voor het ziekenhuis.
Nee, die krijgen de levering van drinkwater via een niet-besmette locatie inmiddels: Oorzaak besmetting drinkwater Amersfoort gevonden, kookadvies opnieuw verlengd - https://nos.nl/l/2597924quote:Op maandag 12 januari 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want die mensen zijn niet meer te redden dus daar hoeft het niet voor?
Ok. Gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die krijgen de levering van drinkwater via een niet-besmette locatie inmiddels: Oorzaak besmetting drinkwater Amersfoort gevonden, kookadvies opnieuw verlengd - https://nos.nl/l/2597924
Dit is wel heel leukquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:08 schreef NailQueen het volgende:
Welke ESF user gaat hier aan mee doen?
AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet
Ik wilde zeggen dat ik alleen de pakketjes mis maar die zijn natuurlijk allemaal nog onderweg.quote:
Toch knap dat de straal door het glas heen gaatquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:22 schreef Fred_B het volgende:
Ons huidige beeld van @:guanabana
[ afbeelding ]
Zie je nou dat het naar spul is!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toch knap dat de straal door het glas heen gaat
Maar wel recent geschoren ? Luctor heeft meer baard volgens @Guanabanaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeer treffend
Ik moet wel zeggen dat ik al een tijd amper rijstwafels heb gegeten
Nee ik heb wel wat meer baard dan in dat plaatje. Maar dan weer niet richting the hals want daar scheer ik het wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wel recent geschoren ? Luctor heeft meer baard volgens @:Guanabana
Cola van de tapquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:22 schreef Fred_B het volgende:
Ons huidige beeld van @:guanabana
[ afbeelding ]
Jaaa dat had jij wel willen zien hč? Een plaatje van Luctor in bed.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die om 22.00 uur in bed ligt had het afgemaakt.
Ik mis de Magic kaarten in het plaatje.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die om 22.00 uur in bed ligt had het afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |