Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Blubskequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is een @JustinK TTquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Jus komt wel terug
alleen niet nuEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik probeer @:justinK terug te lokkenOw, okee.quote:![]()
![]()
Muchos abrazos para Justin K.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De koffie is koud.![]()
* gebrokenglas gooit zijn koffie weg en gaat over op Cassis.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Die bieber had/heeft een hoofd die om klappen vraagtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stil, daar is zeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net als die mener met z'n SAS-shirt!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die bieber had/heeft een hoofd die om klappen vraagt![]()
![]()
alles weer rustig tottermans?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
warmquote:
(houtkachel brandt)
nou ja het hout erinEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja en nee.quote:
Het is geweldig dat die dame weer terug naar huis is (ze blijft wel contact zoeken en het komt nu wel veel natuurlijker over dan de hele periode voor de ruzie), maar nu is er weer een hoop gedoe rondom Mini-ToT en het contact met z'n moeder.
"Loyaliteitsconflict" noemen ze het.Dit gaat een enorm gezeik opleveren en ik zit weer helemaal in de shit.
Die euforie van de afgelopen 2 dagen is deels weer weg door deze ellende.![]()
heeft mini het moeilijk of mama?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is geweldig dat die dame weer terug naar huis is (ze blijft wel contact zoeken en het komt nu wel veel natuurlijker over dan de hele periode voor de ruzie), maar nu is er weer een hoop gedoe rondom Mini-ToT en het contact met z'n moeder.
"Loyaliteitsconflict" noemen ze het.Dit gaat een enorm gezeik opleveren en ik zit weer helemaal in de shit.
Die euforie van de afgelopen 2 dagen is deels weer weg door deze ellende.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mini.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft mini het moeilijk of mama?
Hij moet elke keer huilen als hij er aan denkt dat hij in het weekend weer naar zijn moeder moet.
Hier krijgt hij veel meer begrip, aandacht, begeleiding, vrijheid, respect, afleiding enz.
Daar is het allemaal een stuk vervelender (uiteraard doen ze ook echt wel leuke dingen, maar het leven daar is echt veel minder fijn).
En tja, dat hij echt niet naar haar toe wil is dus een loyaliteitsconflict volgens de instanties.![]()
say what!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini.
Hij moet elke keer huilen als hij er aan denkt dat hij in het weekend weer naar zijn moeder moet.
Hier krijgt hij veel meer begrip, aandacht, begeleiding, vrijheid, respect, afleiding enz.
Daar is het allemaal een stuk vervelender (uiteraard doen ze ook echt wel leuke dingen, maar het leven daar is echt veel minder fijn).
En tja, dat hij echt niet naar haar toe wil is dus een loyaliteitsconflict volgens de instanties.
dat is toch geen loyaliteitsconflict!
hij voelt zich prettiger bij jou
gezien en gehoord
daar nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Moeten die instanties weten, lijkt me niet dat je een kind kan verplichten om tegen zijn/haar zin bij iemand het weekend te moeten blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini.
En tja, dat hij echt niet naar haar toe wil is dus een loyaliteitsconflict volgens de instanties.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die komt altijd weer terug, maat, niks aan te doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:28 schreef ToT het volgende:
Hoewel ik voorlopig wel ff genezen ben van de yellow fever.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeker welquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moeten die instanties weten, lijkt me niet dat je een kind kan verplichten om tegen zijn/haar zin bij iemand het weekend te moeten blijvenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
Fucking DIT dus ja!!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
say what!
dat is toch geen loyaliteitsconflict!
hij voelt zich prettiger bij jou
gezien en gehoord
daar niet
En het loyaliteitsconflict is op zeer jonge leeftijd al begonnen doordat ik veel meer voor hem deed dan die ander.
What the actual fuck....het klinkt alsof mij één of ander schuld in de schoenen geschoven word.
Ja, ze zeiden ook dat ik onbewust zou uitstralen dat ik het gevoel had dat hij bij haar niet goed af zou zijn, en zelfs al zou ik duidelijk met woorden zeggen dat hij met haar echt wel leuke dingen zou gaan doen, dan nóg zou hij me niet geloven omdat ik diep van binnen het zelf niet geloof en dus raakt hij alleen maar overstuur als ik niet zelf geloof dat zij een goede moeder voor hem is.
DAT IS ZE OOK NIET!!!!!!![]()
Ik zit helaas aan afspraken vast.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moeten die instanties weten, lijkt me niet dat je een kind kan verplichten om tegen zijn/haar zin bij iemand het weekend te moeten blijven![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die komt altijd weer terug, maat, niks aan te doenTruth!
![]()
![]()
Ik weet hetquote:
voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus ja!!!
En het loyaliteitsconflict is op zeer jonge leeftijd al begonnen doordat ik veel meer voor hem deed dan die ander.
What the actual fuck....het klinkt alsof mij één of ander schuld in de schoenen geschoven word.
Ja, ze zeiden ook dat ik onbewust zou uitstralen dat ik het gevoel had dat hij bij haar niet goed af zou zijn, en zelfs al zou ik duidelijk met woorden zeggen dat hij met haar echt wel leuke dingen zou gaan doen, dan nóg zou hij me niet geloven omdat ik diep van binnen het zelf niet geloof en dus raakt hij alleen maar overstuur als ik niet zelf geloof dat zij een goede moeder voor hem is.
DAT IS ZE OOK NIET!!!!!!
een loyaliteitsconflict is
als hij niet naar zijn moeder zou willen omdat jij dan alleen bent
dat 2de
bs
echt bsEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wacht maar tot je eenmaal aan de latinas begintquote:
Alhoewel Filipina's natuurlijk wel de latinas van Azië zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het kwam er op neer dat wij beiden een verschillende manier van opvoeden hebben, en dat hij dan eigenlijk moet kiezen welke van die 2 manieren het fijnste vindt; DAT is dan het "conflict" in de "loyaliteit".quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij
een loyaliteitsconflict is
als hij niet naar zijn moeder zou willen omdat jij dan alleen bent
dat 2de
bs
echt bsNigga wut?
Het lijkt me meer dat het iets is van: "Ik vind jouw papa/mama kut en ik vind het niet fijn dat je naar haar/hem toe gaat. Dat vind jij toch ook?"
DAN kom je in zo'n loyaliteitsconflict! Dat zou ik hem dus ook nooit aandoen!![]()
preciesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mij te temperamentvol.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eenmaal aan de latinas begint
Maar Aziatische dames zijn weer meer van dat je vraagt: "Schat, is er iets? Je doet zo stug en afgesloten."
- "Nee niets hoor, alles is best!"
En 2 maand later krijg je de wind van voren.![]()
nu zit er ook een wereld van verschil in de wijze van opvoedenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat wij beiden een verschillende manier van opvoeden hebben, en dat hij dan eigenlijk moet kiezen welke van die 2 manieren het fijnste vindt; DAT is dan het "conflict" in de "loyaliteit".Nigga wut?
Het lijkt me meer dat het iets is van: "Ik vind jouw papa/mama kut en ik vind het niet fijn dat je naar haar/hem toe gaat. Dat vind jij toch ook?"
DAN kom je in zo'n loyaliteitsconflict! Dat zou ik hem dus ook nooit aandoen!
en ja dat mini baat heeft bij structuur en regelmaat zouden ze juist moeten onderschrijven
en moeder meer moeten ondersteunen dat ook bij haar door te voerenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
FTFYquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij te temperamentvol.
Maar Aziatische dames zijn weer meer van dat je vraagt: "Schat, is er iets? Je doet zo stug en afgesloten."
- "Nee niets hoor, alles is best!"
En 2 maand later krijg je de wind van voren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En het andere kwart zit ziedend te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
Ik hoor nu al driekwart van DTS lachen en zeggen: "Schat, ALLE vrouwen zijn zo!"
als ik alleen naar de top 20 kijk gaan jullie mannen 3/4 niet reddenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
Ik hoor nu al driekwart van DTS lachen en zeggen: "Schat, ALLE vrouwen zijn zo!"Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gelukkig wordt er wel naar Mini-ToT en mij geluisterd en gaan ze met zijn moeder hier over praten, maar dan NOG blijven ze er bij dat het een loyaliteitsconflict is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu zit er ook een wereld van verschil in de wijze van opvoeden
en ja dat mini baat heeft bij structuur en regelmaat zouden ze juist moeten onderschrijven
en moeder meer moeten ondersteunen dat ook bij haar door te voeren
Oh, en een andere instantie zegt weer dat dit allemaal puur komt doordat hij meer bij mij is dan bij haar en dat het enorm zonde en zielig is dat hij daardoor zo van zijn moeder vervreemd raakt.
Fucking hell, verdiep je eens in de voorgeschiedenis voor je je achterlijke bek open trekt!![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
Ik hoor nu al driekwart van DTS lachen en zeggen: "Schat, ALLE vrouwen zijn zo!"quote:![]()
![]()
Wat is het gevolg van dit voor jou en je zoon?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er wel naar Mini-ToT en mij geluisterd en gaan ze met zijn moeder hier over praten, maar dan NOG blijven ze er bij dat het een loyaliteitsconflict is.
Oh, en een andere instantie zegt weer dat dit allemaal puur komt doordat hij meer bij mij is dan bij haar en dat het enorm zonde en zielig is dat hij daardoor zo van zijn moeder vervreemd raakt.
Fucking hell, verdiep je eens in de voorgeschiedenis voor je je achterlijke bek open trekt!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neuh, ik ken ook vrouwen die zelf zeggen dat vrouwen nu eenmaal zo zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En het andere kwart zit ziedend te zijn![]()
![]()
je bokst wel een beetje op tegen hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er wel naar Mini-ToT en mij geluisterd en gaan ze met zijn moeder hier over praten, maar dan NOG blijven ze er bij dat het een loyaliteitsconflict is.
Fucking hell, verdiep je eens in de voorgeschiedenis voor je je achterlijke bek open trekt!
bij mama is het altijd goed idee , denk ikEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vooralsnog niets.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is het gevolg van dit voor jou en je zoon?
Ik ga het traject in en kijk wat er gaat gebeuren. Bevalt het me op een gegeven moment niet meer, dan zet ik mijn hakken in het zand. Ze kunnen feitelijk verdomd weinig beginnen en ik heb bepaalde juridische mogelijkheden die ik voorlopig nog niet wil inzetten, maar als ze het me te moeilijk maken waardoor Mini-ToT z'n welzijn, jeugd en toekomst op het spel komen te staan, dan trek ik alles los wat er los te trekken is.![]()
Dit dus idd! Het traditionele plaatje zit nog veel te veel in de hoofden van de betrokken instanties.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bokst wel een beetje op tegen het
bij mama is het altijd goed idee , denk ik![]()
Je bent een goede vader ToTquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooralsnog niets.
Ik ga het traject in en kijk wat er gaat gebeuren. Bevalt het me op een gegeven moment niet meer, dan zet ik mijn hakken in het zand. Ze kunnen feitelijk verdomd weinig beginnen en ik heb bepaalde juridische mogelijkheden die ik voorlopig nog niet wil inzetten, maar als ze het me te moeilijk maken waardoor Mini-ToT z'n welzijn, jeugd en toekomst op het spel komen te staan, dan trek ik alles los wat er los te trekken is.
desnoods iemand zoeken die wel aan jouw kant staat hequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooralsnog niets.
Ik ga het traject in en kijk wat er gaat gebeuren. Bevalt het me op een gegeven moment niet meer, dan zet ik mijn hakken in het zand. Ze kunnen feitelijk verdomd weinig beginnen en ik heb bepaalde juridische mogelijkheden die ik voorlopig nog niet wil inzetten, maar als ze het me te moeilijk maken waardoor Mini-ToT z'n welzijn, jeugd en toekomst op het spel komen te staan, dan trek ik alles los wat er los te trekken is.
en wel ziet hoe het in elkaar zitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Serie kijken
Ik heb al contact opgenomen met mijn maatschappelijk werker die van de meeste dingen af weet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
desnoods iemand zoeken die wel aan jouw kant staat he
en wel ziet hoe het in elkaar zit
De vorige persoon van die bewuste instantie die vanaf het begin betrokken is geweest stond echt helemaal achter mij, maar die is met een burn-out de ziektewet in gegaan. Haar vervangster is veel conservatiever qua opvattingen, en dus automatisch meer aan de moeder d'r kant, ook al spreekt ze dat nooit zo uit natuurlijk.![]()
slecht!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al contact opgenomen met mijn maatschappelijk werker die van de meeste dingen af weet.
De vorige persoon van die bewuste instantie die vanaf het begin betrokken is geweest stond echt helemaal achter mij, maar die is met een burn-out de ziektewet in gegaan. Haar vervangster is veel conservatiever qua opvattingen, en dus automatisch meer aan de moeder d'r kant, ook al spreekt ze dat nooit zo uit natuurlijk.
ze moeten uiteindelijk maar aan 1 kant staan
en dat is de kant van miniEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik begin langzaamaan te snappen hoe jij aan je dagtotalen komtquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Juist! En ze denken dat ook te doen, maar dat doen ze feitelijk niet, ook al willen ze wel proberen om zijn moeder bij te sturen wat nooit gaat lukken; dat is mij tijdens het hele huwelijk ook nooit gelukt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht!
ze moeten uiteindelijk maar aan 1 kant staan
en dat is de kant van mini
Sterker nog; haar nieuwe partner probeert Mini-ToT aan het verstand te peuteren dat vaders helemaal niet zo belangrijk zijn!![]()
je kent het doel van DTS?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan te snappen hoe jij aan je dagtotalen komtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
HellooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dafuq!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist! En ze denken dat ook te doen, maar dat doen ze feitelijk niet, ook al willen ze wel proberen om zijn moeder bij te sturen wat nooit gaat lukken; dat is mij tijdens het hele huwelijk ook nooit gelukt.
Sterker nog; haar nieuwe partner probeert Mini-ToT aan het verstand te peuteren dat vaders helemaal niet zo belangrijk zijn!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, maar de meeste users hier zie ik nog wel enigszins inhoudelijk postenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
bij tijd en wijlequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste users hier zie ik nog wel enigszins inhoudelijk psoten
Mario wil nr 2 worden
en aangezien zijn nederlands niet toereikend genoeg is om hele verhalen te posten
krijgen we aardig wat UMTI's om de oren
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja hij heeft Mini-ToT zelfs verteld dat vrouwen ook gewoon zonder een man een kindje kunnen krijgen!quote:
Vaders zouden dus feitelijk overbodig zijn!![]()
Nr 2 in de fok top 500?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij tijd en wijle
Mario wil nr 2 worden
en aangezien zijn nederlands niet toereikend genoeg is om hele verhalen te posten
krijgen we aardig wat UMTI's om de orenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het verbaasd mij af en toe dat er een complete correcte Nederlandse zijn komtquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij tijd en wijle
Mario wil nr 2 worden
krijgen we aardig wat UMTI's om de orenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow je bent niet op de hoogte van zijn futzpimmels, messen in de radiator, zijn mutti, zijn collectie vieze boekjes, scheisse auf seine bergen enz?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste users hier zie ik nog wel enigszins inhoudelijk posten![]()
damnnnn wat een walgelijk figuurquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft Mini-ToT zelfs verteld dat vrouwen ook gewoon zonder een man een kindje kunnen krijgen!
Vaders zouden dus feitelijk overbodig zijn!nee in DTSquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je zit in een spel hier Scorpio.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het grappige is dat ik die vent juist altijd gebruik als argument dat het juist LEUK is dat hij naar zijn mama toe gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
damnnnn wat een walgelijk figuur
[..]
nee in DTS
"Hij zit toch wel eens leuk met jou te spelen? En als je straks naar mama toe gaat is hij er weer, dus weet ik wel zeker dat je weer lol zult hebben daar!"![]()
En aardappeltjes met mosterd en gebroken borden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommigen hebben het vooral over koffie![]()
![]()
doe maar niet meer danquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik die vent juist altijd gebruik als argument dat het juist LEUK is dat hij naar zijn mama toe gaat.
"Hij zit toch wel eens leuk met jou te spelen? En als je straks naar mama toe gaat is hij er weer, dus weet ik wel zeker dat je weer lol zult hebben daar!"
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik weet t Dotteke. Maar sommige mensen blijken soms hogere doelen te hebben ;-)quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja dan zit hij steeds te huilen als ik hem weg breng. Ik moet het toch op één of andere manier positief maken voor hem.quote:![]()
neequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet t Dotteke. Maar sommige mensen blijken soms hogere doelen te hebben ;-)
niet Mario
die gaat voor plek 2 in DTSEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kun je eens met die kerel praten? Dat hij zulke dingen niet moet zeggen? Of denk je dat hij ook niet redelijk is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan zit hij steeds te huilen als ik hem weg breng. Ik moet het toch op één of andere manier positief maken voor hem.Geduld
(zelfst. naamw.)
snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan zit hij steeds te huilen als ik hem weg breng. Ik moet het toch op één of andere manier positief maken voor hem.
maar ik zou die man niet meer aanprijzen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet t Dotteke. Maar sommige mensen blijken soms hogere doelen te hebben ;-)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn doel is 2e blijven in DTS.
Maar als dat niet lukt dan lig ik er ook weer niet echt wakker van.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik heb alles doorgegeven aan de betrokken instanties, en die vinden dat ook te ver gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je eens met die kerel praten? Dat hij zulke dingen niet moet zeggen? Of denk je dat hij ook niet redelijk is?![]()
Nee precies idd!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik zou die man niet meer aanprijzen![]()
Ja. Maar goed, zelf eens met hem praten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alles doorgegeven aan de betrokken instanties, en die vinden dat ook te ver gaan.Geduld
(zelfst. naamw.)
misschien maar eens filmen als mini naar mama moetquote:
(zonder dat hij het door heeft )Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
soberso mannen aanprijzenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik zou die man niet meer aanprijzen
Smile, it's free therapy.![]()
zou het nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, zelf eens met hem praten?
doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:ik ook niet in het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, zelf eens met hem praten?
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik ook niet in het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat heb je wel
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O, je kent hem verder niet. Dat dacht ik....quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja dan krijg je dat gezeik weer van "loyaliteitsconflict".quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien maar eens filmen als mini naar mama moet
(zonder dat hij het door heeft )![]()
juiste weg ToTquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.
ik zou me daar ook ver van houden
hem aanspreken
dat doet mama maar
en anders de instantiesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik zou het doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dat gezeik weer van "loyaliteitsconflict".Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Wat is mooi met sommige mensenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik bedoel bij jou thuis filmenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is heel onverwacht wanneer hij er over begint.
als mini naar mama moet
en hoe mini daar op reageert
zien doet soms begrijpenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik blijf de hele nachtquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hmmm zit wat in, ik zal er over denken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel bij jou thuis filmen
als mini naar mama moet
en hoe mini daar op reageert
zien doet soms begrijpen![]()
![]()
Blufquote:
Maar voor nu sluit ik af.
ff Netflixen & chillen (Stranger Thins seizoen 5) en dan maffen.Prettige voortplanting, mensen!
![]()
quote:![]()
maar dat moet je niet hardop zeggenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:03 schreef ToT het volgende:
Maar voor nu sluit ik af.
ff Netflixen & chillen (Stranger Thins seizoen 5) en dan maffen.Prettige voortplanting, mensen!
![]()
en nee
ik hoef niet meer kidsEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer elke 2 uur voeden, poepluiers, de eerste tandjes, etcetc....quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en nee
ik hoef niet meer kidsGeduld
(zelfst. naamw.)
Alle leeftijdsfases weer doorlopen. "ik ben twee dus ik zeg nee".Geduld
(zelfst. naamw.)
Vannacht ben jij weer aan de beurt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de 2te vor me niet punten paktsorry dat dat over mijn lip pen kwam mario schamt zich
Ook 15 x?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht ben jij weer aan de beurt.
Doet me aan die Tyroler films van vroeger denken
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Tiroler bedoel je?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik las het en dachtquote:
Uhhh
Owwwww
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat ligt eraan, aan welke helling je woont!quote:
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Jij aan de Tyler kant ??quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, aan welke helling je woont!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee hou je maar in. En hou de eer aan jezelf. En gelukkig heb je alles gedocumenteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
hello, ik heb er weer een sokkenquote
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het zijn allemaal LeringTylersquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
hello, ik heb er weer een sokkenquote
[ afbeelding ]goffer
Speurneus!
And hallowtjes
Maar dat is tenminste nog met een ijquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn allemaal LeringTylers
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
schaamlippenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de 2te vor me niet punten paktsorry dat dat over mijn lip pen kwam mario schamt zich
![]()
![]()
Joh, ik dat spul voor ontbijt!Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Heeft Kree je account overgenomen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Joh, ik dat spul voor ontbijt!
Of?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoe weet jij wie dat zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
de Stoopjes
Bekijk deze YouTube-video
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Kree je account overgenomen?
Of?![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je bij Romana op de scooter zat
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Misschien zat ik wel bij Rinus achteropquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je bij Romana op de scooter zat![]()
![]()
Amenooitnietquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nog niet met een tangquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!![]()
Zou je gelanceerd worden als hij voorop zou zitten ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien zat ik wel bij Rinus achterop
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
daar laat ik mij beter niet over uitquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou je gelanceerd worden als hij voorop zou zitten ?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
daar laat ik mij beter niet over uit
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Pongquote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
No smiliesYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Plerpquote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
@mario390!!!!!quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Hup @gebrokenglasYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Oh dat was een smileyYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik duim meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik duim mee
15 x komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sind Siequote:
Beetje respect MarioEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah, een dinsdagquote:
Een donderdag is meer of minder ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Yv
Minder!quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een donderdag is meer of minder ?Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ow echtquote:
Ik zou zeggen meerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon krachten sparen over het algemeen vind ik al een goed plan.quote:I'm surrounded by morons!
Snap ik, maar jij onderschat Woensdag!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Das gehakt dagquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, maar jij onderschat Woensdag!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Exact.quote:
![]()
Fogel! Ik heb je gemist bij het bierfestival!!quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
dat heet mattenklopperquote:Oh oopsquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik weer de mattenklopper pakken![]()
![]()
Dag 8 en het is een harde strijd tussen de 2 topspelers. Kennelijk ligt GG weer even voor...
* devzero pakt popcorn![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:03 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jep net thuis, lekker hoor zo een dienst.
Vanochtend vroeg 2 uurtjes en net![]()
![]()
HeyBbquote:
Lang niet gezienquote:
Topper!quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:03 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jep net thuis, lekker hoor zo een dienst.
Vanochtend vroeg 2 uurtjes en net![]()
Dat is ook veel beterquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:12 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Veel te druk met alles en nog wat
Welke van de vele?quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fogel! Ik heb je gemist bij het bierfestival!!
Ik was bij de bokbierdag in Zutphen.I'm surrounded by morons!
Worden extern ingehuurd door rws, sochtends en avonds ff en dan dags erop vrij. Echt wel leuk werkquote:![]()
![]()
Ja die!quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke van de vele?
Ik was bij de bokbierdag in Zutphen.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ga je dit jaar ook weer? Kunnen we afsprekenquote:
Buk.quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Lekker bij de Lidl in de aanbieding. Gisteren ook mee genomen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja die had ik iddquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bij de Lidl in de aanbieding. Gisteren ook mee genomen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is mij te puur. Niet lekker vind ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was jij daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hou er vanquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is mij te puur. Niet lekker vind ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op zoek naar @Fogelquote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik krijg er zo droge mond vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had mij dan gebeld was ik mee gaan zoeken.quote:Ik woon daar 10 min vanaf
Ik was er oa met wat luide Noren (en een hele stille).quote:
Maaruh, stuur volgende keer een berichtje? Je weet me te vinden
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: