Ow je bent niet op de hoogte van zijn futzpimmels, messen in de radiator, zijn mutti, zijn collectie vieze boekjes, scheisse auf seine bergen enz?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste users hier zie ik nog wel enigszins inhoudelijk posten
damnnnn wat een walgelijk figuurquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft Mini-ToT zelfs verteld dat vrouwen ook gewoon zonder een man een kindje kunnen krijgen!
Vaders zouden dus feitelijk overbodig zijn!
nee in DTSquote:
Je zit in een spel hier Scorpio.quote:
Het grappige is dat ik die vent juist altijd gebruik als argument dat het juist LEUK is dat hij naar zijn mama toe gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
damnnnn wat een walgelijk figuur
[..]
nee in DTS
En aardappeltjes met mosterd en gebroken borden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommigen hebben het vooral over koffie
doe maar niet meer danquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik die vent juist altijd gebruik als argument dat het juist LEUK is dat hij naar zijn mama toe gaat.
"Hij zit toch wel eens leuk met jou te spelen? En als je straks naar mama toe gaat is hij er weer, dus weet ik wel zeker dat je weer lol zult hebben daar!"
Ik weet t Dotteke. Maar sommige mensen blijken soms hogere doelen te hebben ;-)quote:
Ja dan zit hij steeds te huilen als ik hem weg breng. Ik moet het toch op één of andere manier positief maken voor hem.quote:
neequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet t Dotteke. Maar sommige mensen blijken soms hogere doelen te hebben ;-)
Kun je eens met die kerel praten? Dat hij zulke dingen niet moet zeggen? Of denk je dat hij ook niet redelijk is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan zit hij steeds te huilen als ik hem weg breng. Ik moet het toch op één of andere manier positief maken voor hem.
snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan zit hij steeds te huilen als ik hem weg breng. Ik moet het toch op één of andere manier positief maken voor hem.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet t Dotteke. Maar sommige mensen blijken soms hogere doelen te hebben ;-)
Ik heb alles doorgegeven aan de betrokken instanties, en die vinden dat ook te ver gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je eens met die kerel praten? Dat hij zulke dingen niet moet zeggen? Of denk je dat hij ook niet redelijk is?
Nee precies idd!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik zou die man niet meer aanprijzen
Ja. Maar goed, zelf eens met hem praten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alles doorgegeven aan de betrokken instanties, en die vinden dat ook te ver gaan.
misschien maar eens filmen als mini naar mama moetquote:
soberso mannen aanprijzenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik zou die man niet meer aanprijzen
zou het nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, zelf eens met hem praten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, zelf eens met hem praten?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik ook niet in het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat heb je wel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
O, je kent hem verder niet. Dat dacht ik....quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.
Ja dan krijg je dat gezeik weer van "loyaliteitsconflict".quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien maar eens filmen als mini naar mama moet
(zonder dat hij het door heeft )
juiste weg ToTquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.
ik zou het doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dat gezeik weer van "loyaliteitsconflict".
quote:
Wat is mooi met sommige mensenquote:
ik bedoel bij jou thuis filmenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is heel onverwacht wanneer hij er over begint.
ik blijf de hele nachtquote:
Hmmm zit wat in, ik zal er over denken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel bij jou thuis filmen
als mini naar mama moet
en hoe mini daar op reageert
zien doet soms begrijpen
Blufquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:03 schreef ToT het volgende:
Maar voor nu sluit ik af.
ff Netflixen & chillen (Stranger Thins seizoen 5) en dan maffen.Prettige voortplanting, mensen!
Weer elke 2 uur voeden, poepluiers, de eerste tandjes, etcetc....quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en nee
ik hoef niet meer kids
Vannacht ben jij weer aan de beurt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de 2te vor me niet punten paktsorry dat dat over mijn lip pen kwam mario schamt zich
Ook 15 x?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht ben jij weer aan de beurt.
Tiroler bedoel je?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doet me aan die Tyroler films van vroeger denken
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doet me aan die Tyroler films van vroeger denken
Ik las het en dachtquote:
Dat ligt eraan, aan welke helling je woont!quote:
Jij aan de Tyler kant ??quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, aan welke helling je woont!
Nee hou je maar in. En hou de eer aan jezelf. En gelukkig heb je alles gedocumenteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
hello, ik heb er weer een sokkenquote
[ afbeelding ]
Het zijn allemaal LeringTylersquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
hello, ik heb er weer een sokkenquote
[ afbeelding ]
Maar dat is tenminste nog met een ijquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn allemaal LeringTylers
schaamlippenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de 2te vor me niet punten paktsorry dat dat over mijn lip pen kwam mario schamt zich
quote:
Heeft Kree je account overgenomen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Joh, ik dat spul voor ontbijt!
Hoe weet jij wie dat zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
de Stoopjes
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Kree je account overgenomen?
Of?
quote:
Misschien zat ik wel bij Rinus achteropquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je bij Romana op de scooter zat
Amenooitnietquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!
Nog niet met een tangquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |