Jij aan de Tyler kant ??quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, aan welke helling je woont!
Nee hou je maar in. En hou de eer aan jezelf. En gelukkig heb je alles gedocumenteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
hello, ik heb er weer een sokkenquote
[ afbeelding ]
Het zijn allemaal LeringTylersquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
hello, ik heb er weer een sokkenquote
[ afbeelding ]
Maar dat is tenminste nog met een ijquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn allemaal LeringTylers
schaamlippenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de 2te vor me niet punten paktsorry dat dat over mijn lip pen kwam mario schamt zich
quote:
Heeft Kree je account overgenomen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Joh, ik dat spul voor ontbijt!
Hoe weet jij wie dat zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
de Stoopjes
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Kree je account overgenomen?
Of?
quote:
Misschien zat ik wel bij Rinus achteropquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je bij Romana op de scooter zat
Amenooitnietquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!
Nog niet met een tangquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet aan maatje Kree komen hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |