O, je kent hem verder niet. Dat dacht ik....quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.
Ja dan krijg je dat gezeik weer van "loyaliteitsconflict".quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien maar eens filmen als mini naar mama moet
(zonder dat hij het door heeft )
juiste weg ToTquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar als ik zijn contactgegevens ga achterhalen en vanuit het niets contact met hem op zoek, breekt de pleuris helemaal los.
Ik heb Mini-ToT gewoon gezegd dat er niets van klopt en dat die man dat soort dingen gewoon niet mag zeggen.
ik zou het doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dat gezeik weer van "loyaliteitsconflict".
quote:
Wat is mooi met sommige mensenquote:
ik bedoel bij jou thuis filmenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is heel onverwacht wanneer hij er over begint.
ik blijf de hele nachtquote:
Hmmm zit wat in, ik zal er over denken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bedoel bij jou thuis filmen
als mini naar mama moet
en hoe mini daar op reageert
zien doet soms begrijpen
Blufquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:03 schreef ToT het volgende:
Maar voor nu sluit ik af.
ff Netflixen & chillen (Stranger Thins seizoen 5) en dan maffen.Prettige voortplanting, mensen!
Weer elke 2 uur voeden, poepluiers, de eerste tandjes, etcetc....quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en nee
ik hoef niet meer kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |