Moeten die instanties weten, lijkt me niet dat je een kind kan verplichten om tegen zijn/haar zin bij iemand het weekend te moeten blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini.
Hij moet elke keer huilen als hij er aan denkt dat hij in het weekend weer naar zijn moeder moet.
Hier krijgt hij veel meer begrip, aandacht, begeleiding, vrijheid, respect, afleiding enz.
Daar is het allemaal een stuk vervelender (uiteraard doen ze ook echt wel leuke dingen, maar het leven daar is echt veel minder fijn).
En tja, dat hij echt niet naar haar toe wil is dus een loyaliteitsconflict volgens de instanties.
Die komt altijd weer terug, maat, niks aan te doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:28 schreef ToT het volgende:
Hoewel ik voorlopig wel ff genezen ben van de yellow fever.
zeker welquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moeten die instanties weten, lijkt me niet dat je een kind kan verplichten om tegen zijn/haar zin bij iemand het weekend te moeten blijven
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Fucking DIT dus ja!!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
say what!
dat is toch geen loyaliteitsconflict!
hij voelt zich prettiger bij jou
gezien en gehoord
daar niet
Ik zit helaas aan afspraken vast.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moeten die instanties weten, lijkt me niet dat je een kind kan verplichten om tegen zijn/haar zin bij iemand het weekend te moeten blijven
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die komt altijd weer terug, maat, niks aan te doen
Ik weet hetquote:
voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking DIT dus ja!!!
En het loyaliteitsconflict is op zeer jonge leeftijd al begonnen doordat ik veel meer voor hem deed dan die ander.
What the actual fuck....het klinkt alsof mij één of ander schuld in de schoenen geschoven word.
Ja, ze zeiden ook dat ik onbewust zou uitstralen dat ik het gevoel had dat hij bij haar niet goed af zou zijn, en zelfs al zou ik duidelijk met woorden zeggen dat hij met haar echt wel leuke dingen zou gaan doen, dan nóg zou hij me niet geloven omdat ik diep van binnen het zelf niet geloof en dus raakt hij alleen maar overstuur als ik niet zelf geloof dat zij een goede moeder voor hem is.
DAT IS ZE OOK NIET!!!!!!
Wacht maar tot je eenmaal aan de latinas begintquote:
Het kwam er op neer dat wij beiden een verschillende manier van opvoeden hebben, en dat hij dan eigenlijk moet kiezen welke van die 2 manieren het fijnste vindt; DAT is dan het "conflict" in de "loyaliteit".quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij
een loyaliteitsconflict is
als hij niet naar zijn moeder zou willen omdat jij dan alleen bent
dat 2de
bs
echt bs
Mij te temperamentvol.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eenmaal aan de latinas begint
nu zit er ook een wereld van verschil in de wijze van opvoedenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat wij beiden een verschillende manier van opvoeden hebben, en dat hij dan eigenlijk moet kiezen welke van die 2 manieren het fijnste vindt; DAT is dan het "conflict" in de "loyaliteit".Nigga wut?
Het lijkt me meer dat het iets is van: "Ik vind jouw papa/mama kut en ik vind het niet fijn dat je naar haar/hem toe gaat. Dat vind jij toch ook?"
DAN kom je in zo'n loyaliteitsconflict! Dat zou ik hem dus ook nooit aandoen!
FTFYquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij te temperamentvol.
Maar Aziatische dames zijn weer meer van dat je vraagt: "Schat, is er iets? Je doet zo stug en afgesloten."
- "Nee niets hoor, alles is best!"
En 2 maand later krijg je de wind van voren.
En het andere kwart zit ziedend te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
Ik hoor nu al driekwart van DTS lachen en zeggen: "Schat, ALLE vrouwen zijn zo!"
als ik alleen naar de top 20 kijk gaan jullie mannen 3/4 niet reddenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
Ik hoor nu al driekwart van DTS lachen en zeggen: "Schat, ALLE vrouwen zijn zo!"
Gelukkig wordt er wel naar Mini-ToT en mij geluisterd en gaan ze met zijn moeder hier over praten, maar dan NOG blijven ze er bij dat het een loyaliteitsconflict is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu zit er ook een wereld van verschil in de wijze van opvoeden
en ja dat mini baat heeft bij structuur en regelmaat zouden ze juist moeten onderschrijven
en moeder meer moeten ondersteunen dat ook bij haar door te voeren
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:36 schreef ToT het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |