Wat is het gevolg van dit voor jou en je zoon?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er wel naar Mini-ToT en mij geluisterd en gaan ze met zijn moeder hier over praten, maar dan NOG blijven ze er bij dat het een loyaliteitsconflict is.
Oh, en een andere instantie zegt weer dat dit allemaal puur komt doordat hij meer bij mij is dan bij haar en dat het enorm zonde en zielig is dat hij daardoor zo van zijn moeder vervreemd raakt.
Fucking hell, verdiep je eens in de voorgeschiedenis voor je je achterlijke bek open trekt!
Neuh, ik ken ook vrouwen die zelf zeggen dat vrouwen nu eenmaal zo zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En het andere kwart zit ziedend te zijn
je bokst wel een beetje op tegen hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er wel naar Mini-ToT en mij geluisterd en gaan ze met zijn moeder hier over praten, maar dan NOG blijven ze er bij dat het een loyaliteitsconflict is.
Oh, en een andere instantie zegt weer dat dit allemaal puur komt doordat hij meer bij mij is dan bij haar en dat het enorm zonde en zielig is dat hij daardoor zo van zijn moeder vervreemd raakt.
Fucking hell, verdiep je eens in de voorgeschiedenis voor je je achterlijke bek open trekt!
Vooralsnog niets.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is het gevolg van dit voor jou en je zoon?
Dit dus idd! Het traditionele plaatje zit nog veel te veel in de hoofden van de betrokken instanties.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bokst wel een beetje op tegen het
bij mama is het altijd goed idee , denk ik
Je bent een goede vader ToTquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooralsnog niets.
Ik ga het traject in en kijk wat er gaat gebeuren. Bevalt het me op een gegeven moment niet meer, dan zet ik mijn hakken in het zand. Ze kunnen feitelijk verdomd weinig beginnen en ik heb bepaalde juridische mogelijkheden die ik voorlopig nog niet wil inzetten, maar als ze het me te moeilijk maken waardoor Mini-ToT z'n welzijn, jeugd en toekomst op het spel komen te staan, dan trek ik alles los wat er los te trekken is.
desnoods iemand zoeken die wel aan jouw kant staat hequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooralsnog niets.
Ik ga het traject in en kijk wat er gaat gebeuren. Bevalt het me op een gegeven moment niet meer, dan zet ik mijn hakken in het zand. Ze kunnen feitelijk verdomd weinig beginnen en ik heb bepaalde juridische mogelijkheden die ik voorlopig nog niet wil inzetten, maar als ze het me te moeilijk maken waardoor Mini-ToT z'n welzijn, jeugd en toekomst op het spel komen te staan, dan trek ik alles los wat er los te trekken is.
Ik heb al contact opgenomen met mijn maatschappelijk werker die van de meeste dingen af weet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
desnoods iemand zoeken die wel aan jouw kant staat he
en wel ziet hoe het in elkaar zit
slecht!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al contact opgenomen met mijn maatschappelijk werker die van de meeste dingen af weet.
De vorige persoon van die bewuste instantie die vanaf het begin betrokken is geweest stond echt helemaal achter mij, maar die is met een burn-out de ziektewet in gegaan. Haar vervangster is veel conservatiever qua opvattingen, en dus automatisch meer aan de moeder d'r kant, ook al spreekt ze dat nooit zo uit natuurlijk.
Ik begin langzaamaan te snappen hoe jij aan je dagtotalen komtquote:
Juist! En ze denken dat ook te doen, maar dat doen ze feitelijk niet, ook al willen ze wel proberen om zijn moeder bij te sturen wat nooit gaat lukken; dat is mij tijdens het hele huwelijk ook nooit gelukt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht!
ze moeten uiteindelijk maar aan 1 kant staan
en dat is de kant van mini
je kent het doel van DTS?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan te snappen hoe jij aan je dagtotalen komt
Dafuq!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist! En ze denken dat ook te doen, maar dat doen ze feitelijk niet, ook al willen ze wel proberen om zijn moeder bij te sturen wat nooit gaat lukken; dat is mij tijdens het hele huwelijk ook nooit gelukt.
Sterker nog; haar nieuwe partner probeert Mini-ToT aan het verstand te peuteren dat vaders helemaal niet zo belangrijk zijn!
Ja, maar de meeste users hier zie ik nog wel enigszins inhoudelijk postenquote:
bij tijd en wijlequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste users hier zie ik nog wel enigszins inhoudelijk psoten
Ja hij heeft Mini-ToT zelfs verteld dat vrouwen ook gewoon zonder een man een kindje kunnen krijgen!quote:
Nr 2 in de fok top 500?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij tijd en wijle
Mario wil nr 2 worden
en aangezien zijn nederlands niet toereikend genoeg is om hele verhalen te posten
krijgen we aardig wat UMTI's om de oren
Het verbaasd mij af en toe dat er een complete correcte Nederlandse zijn komtquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij tijd en wijle
Mario wil nr 2 worden
en aangezien zijn nederlands niet toereikend genoeg is om hele verhalen te posten
krijgen we aardig wat UMTI's om de oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |