Ik ga het straks ook maar proberen denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 05:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Het sneeuwt hier als een gek. Mijn man denkt dat hij gewoon naar het werk kan.
Mijn man ook. Ik verklaar jullie voor gek. Je zit waarschijnlijk in dezelfde omgeving. In Assen zijn de wegen amper tot niet schoon hoor ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga het straks ook maar proberen denk ik
20km ten zuidwesten van Assen ja en moet naar Heerenveen, zo'n 50km. Ik heb overleg met mijn werkgever gehad net en we wachten het nog even afquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Mijn man ook. Ik verklaar jullie voor gek. Je zit waarschijnlijk in dezelfde omgeving. In Assen zijn de wegen amper tot niet schoon hoor ik.
Je auto in een kreuk rijden, of erger nog, jezelf. Voor je baas die in mijn man zijn geval schijt heeft aan alles. En je moet vanmiddag ook nog terug.
Wees maar voorzichtig. Succes!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
20km ten zuidwesten van Assen ja en moet naar Heerenveen, zo'n 50km. Ik heb overleg met mijn werkgever gehad net en we wachten het nog oven af
Nu die ijsplaten nog, godver wat zijn de stoepen gladquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De sneeuw bokt al lekker op in het zuiden.
Je kunt ook een keer schijt hebben aan je baas. Komt hij je maar met de sneeuwscooter halen als het zo dringend is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Mijn man ook. Ik verklaar jullie voor gek. Je zit waarschijnlijk in dezelfde omgeving. In Assen zijn de wegen amper tot niet schoon hoor ik.
Je auto in een kreuk rijden, of erger nog, jezelf. Voor je baas die in mijn man zijn geval schijt heeft aan alles. En je moet vanmiddag ook nog terug.
Hier is vrijwel alles weg, alleen wat restanten van sneeuwpoppenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:07 schreef Kriegel het volgende:
Hier ligt na uren regenen ongeveer de helft er nog, het grootste gedeelte is spekgladde slurrie of zo'n soort smeltende plaat van dagenlang aangetrapte sneeuw die nog steeds gesloten is, en zo mogelijk nog gladder. De buurman van het blok hiernaast probeerde even wegrijdend een drempel op te komen in z'n achterwielaangedreven busje, dat koste 'm drie pogingen van steeds grotere afstand.![]()
Zelf nog even geprobeerd eroverheen te lopen. Een situatieschets:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
20km ten zuidwesten van Assen ja en moet naar Heerenveen, zo'n 50km. Ik heb overleg met mijn werkgever gehad net en we wachten het nog even af
Dit. Jammer dat het grootste deel weg is voor de vorst. Paar dagen wit was mooi geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:29 schreef DaMart het volgende:
De sneeuw is hier ook voor een groot deel weg en wat er nog ligt is extra glad. Ik ben fan van sneeuw, maar dit mag wel even helemaal verdwijnen nu, zodat er weer verse kan vallen (al zal dat laatste wel niet gebeuren hier).
Ik snap dat ook niet. Hoog plichtsgevoel, maar je kan het in dit geval overdrijven. In elk geval was hij veilig aangekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer schijt hebben aan je baas. Komt hij je maar met de sneeuwscooter halen als het zo dringend is.
Je leven wagen voor je werk/baas (tenzij hulpdienst).. ik zal dat nooit begrijpen.
Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
20km ten zuidwesten van Assen ja en moet naar Heerenveen, zo'n 50km. Ik heb overleg met mijn werkgever gehad net en we wachten het nog even af
Staan nu wel overal diepe plassen door het smeltwater en de regen, gaat genieten worden als het vanavond gaat vriezenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu die ijsplaten nog, godver wat zijn de stoepen glad
Meh, niets aan de hand. Waarschijnlijk zit ik net op de grens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:46 schreef Resistor het volgende:
Tijd voor de barre tocht naar het hoge noorden. Nou ja, tot 20km noord van Emmen...
Het ging vannacht aardig tekeer in Noord-West Frankrijk ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:40 schreef LTVDK het volgende:
Maar wanneer komt die stormwind, of is die vannacht al geweest?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:48 schreef bianconeri het volgende:
Dat radarbeeld van dit moment in NL is wel prachtig
Maar komt dat nog in NLquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het ging vannacht aardig te keer in Noord-West Frankrijk ja.
Neu niet echt, we zitten aan de goede kant van de krul.quote:
Ja dat is vaak als het helemaal wordt opgehyped, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:
Ben echt zo blij dat ik woensdagavond nog een prachtige wandeling gemaakt heb in zo'n 20cm.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is vaak als het helemaal wordt opgehyped, dan kan het alleen maar tegenvallen
Toch verlenging van de winter dus?quote:
Vreemdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die is van woensdag.
[ afbeelding ]
Na het weekend is het dag winter!
Mijn straat is nog helemaal wit. Grasveld ook. Hopelijk vanavond nog beetje nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Toch verlenging van de winter dus?
Op naar de lentequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die is van woensdag.
[ afbeelding ]
Ik woon in een gehucht, en hier zijn ze vanacht 2x en nu net weer een keer langsgekomenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef 12Beaufort het volgende:
In de dorpen strooien ze niet zo te zien.
Te weinig verkeer denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik woon in een gehucht, en hier zijn ze vanacht 2x en nu net weer een keer langsgekomen
Ja het zou raar zijn als die verslag in Zeeland deden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Omroep Fryslan rijdt rond door Friesland.
Zou wel gek zijn als ze opeens in Limburg rond rijden ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Omroep Fryslan rijdt rond door Friesland.
We hebben nog ruim 20 dagen te gaan in januari en februari komt ook nog.quote:
He verdorie, verslagen door Caland.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zou raar zijn als die verslag in Zeeland deden.
Mooi hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Alsof er nooit iets is gebeurd. Straten schoon, groen gras.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het zou raar zijn als die verslag in Zeeland deden.
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zou wel gek zijn als ze opeens in Limburg rond rijden ja.
Wat een held is het toch die Caland.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
He verdorie, verslagen door Caland.
Nu niet gaan overdrijven hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Wat een held is het toch die Caland.
Zet er een livestream op en waarschuw de mensen dat het keiglad is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:26 schreef kilon het volgende:
Hier zijn in 5 minuten drie mensen onderuit gegleden. Wel aardig vermaak tijdens het werk, maar als het vandaag al zo erg is ben ik benieuwd naar het weekend en de maandagochtendspits.
Nieuwe run is ineens heel stuk kouder gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die is van woensdag.
[ afbeelding ]
Ah een liefhebber van de verlengde herfst.quote:
Vergeet niet de Woutuh te bellen!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet er een livestream op en waarschuw de mensen dat het keiglad is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nieuwe run is ineens heel stuk kouder geworden![]()
[ afbeelding ]
Alleen komende dagen even afzien, van -4 naar bijna +10 om daarna compleet de winter in te duiken met matige vorst overdag en mogelijk zelfs strenge vorst in de nachten.
ELF kom er maar in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |