Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door StevenHyde op 08-01-2026 15:44:38 ]![]()
Ha de bastogne man is back in DTS townWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij de Fletcher hier in Winterswijk. Mijn moeder heeft ergens een social deal gevonden zei ze.quote:![]()
O ja dat zijn altijd leuke aanbiedingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubske de blub blub blubberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fletcher is qua hotels hit or miss.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bij de Fletcher hier in Winterswijk. Mijn moeder heeft ergens een social deal gevonden zei ze.
Het restaurant vind ik voor diners sowieso altijd een miss. Ik ga daar nooit meer naar toe!![]()
![]()
Wij zijn wel eens eerder geweest. Toen was het wel goed. Als het hetzelfde is als vorig jaar ga ik voor de sate.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Fletcher is qua hotels hit or miss.
Het restaurant vind ik voor diners sowieso altijd een miss. Ik ga daar nooit meer naar toe!![]()
De steak vind ik in ieder geval volkomen kut.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij zijn wel eens eerder geweest. Toen was het wel goed. Als het hetzelfde is als vorig jaar ga ik voor de sate.![]()
Waar lijken ze dan op?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb net mijn sneeuwpoppen zitten onderhouden, maar die lijken niet op de grote vadsige oranje vredesduif!
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat kanquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De steak vind ik in ieder geval volkomen kut.![]()
Dst ook inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Is ook niet altijd duidelijk zoals ze het brengen in de media.![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Varkenshaas sate
Die zien er leuk uit..quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Althans een paar dagen geleden. Ze zijn inmiddels wel een paar pondjes aangekomen.
Het is ook goede plaksneeuw.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Althans een paar dagen geleden. Ze zijn inmiddels wel een paar pondjes aangekomen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de TT gezet. Het is wat maanden stil geweest, maar denk dat ik de bastogne propaganda maar weer start.quote:![]()
Denk aan de lijn Stevenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In de TT gezet. Het is wat maanden stil geweest, maar denk dat ik de bastogne propaganda maar weer start.
en de waterfiets?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In de TT gezet. Het is wat maanden stil geweest, maar denk dat ik de bastogne propaganda maar weer start.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tof zegquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Althans een paar dagen geleden. Ze zijn inmiddels wel een paar pondjes aangekomen.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Goed toch? Of ben je te mager?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben denk ik in de winter nog nooit zo licht geweest. of nouja sinds ik de 20 ben gepasseerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar aan de andere kant moet ik het lot ook niet tarten idd. Maargoed waterfietsen en bastognekoeken zijn idd te lekker gewoon. Kan er wel vanaf blijven maar het is gewoon kwaliteit van leven!![]()
Als ik moet kiezen tussen een pallet bastognekoeken of een maand elk weekend een waterfiets, dan ga ik voor optie 2 (@Kissingbird). En jij?quote:![]()
Mooi toch dan, dan moet je je maar inhouden met bastognes en waterfietsenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is prima zo wat mij betreft. Hoeft ook niet meer af hoor. Ben tevreden.
ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een pallet bastognekoeken of een maand elk weekend een waterfiets, dan ga ik voor optie 2 (@:kissingbird). En jij?Uw ADH vitamine Worst
Ik ben gek op friet, wel als ik ze zelf maak van met de juiste aardappelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep kreeg al waarschuwingenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat morgen dikke ellende worden bij ons, had je dat al meegekregen?
Krijgen sneeuw duinen etc
ZOrgen dat je alles in huis hebt en rustig afwachtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat morgen dikke ellende worden bij ons, had je dat al meegekregen?
Voor het raam ziten en genieten van alle sneeuw die naar beneden komt. Heb ik gisteren ook gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En sneeuwjacht... Niet iets om vrolijk van te worden en al helemaal niet als je nog onderweg moet...quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep kreeg al waarschuwingen
Krijgen sneeuw duinen etc![]()
Alles afbellen en lekker thuisblijven. Als dat kan. Het is niet andersquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En sneeuwjacht... Niet iets om vrolijk van te worden en al helemaal niet als je nog onderweg moet...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vriendin moet gewoon naar het werk want die werkt in de zorg...quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles afbellen en lekker thuisblijven. Als dat kan. Het is niet anders![]()
Moet ze ver reizen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:54 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vriendin moet gewoon naar het werk want die werkt in de zorg...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op friet, wel als ik ze zelf maak van met de juiste aardappelen
Werewolf
dat wordt een flinke zit, zeker als je met lage snelheid moet rijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
O, dat is wel veel.quote:
Helemaal als er rot weer op komst is
Mijn dochter moest gisteren een half uurtje rijden voor haar werk, een half uurtje rijden
En zo zijn er natuurlijk meer. Maar ben dan altijd wel blij als ze weer veilig thuis isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup. En met alle gevaren... En je hebt er debielen bij op de weg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt een flinke zit, zeker als je met lage snelheid moet rijden![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een pallet bastognekoeken of een maand elk weekend een waterfiets, dan ga ik voor optie 2 (@:kissingbird). En jij?![]()
![]()
Ik mis nog een optie
Smile, it's free therapy.![]()
Precies, was ook bij toen vriendin gisteren weer veilig thuis was. Zijn toch wel dingen om zorgen over te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel veel.
Helemaal als er rot weer op komst is
Mijn dochter moest gisteren een half uurtje rijden voor haar werk, een half uurtje rijden
En zo zijn er natuurlijk meer. Maar ben dan altijd wel blij als ze weer veilig thuis is![]()
Moet jij er morgen nog door?quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En sneeuwjacht... Niet iets om vrolijk van te worden en al helemaal niet als je nog onderweg moet...
Hey Birdie birdquote:
Ja is het normaal al, maar met dit weer helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Precies, was ook bij toen vriendin gisteren weer veilig thuis was. Zijn toch wel dingen om zorgen over te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou hopen dat het toch meevalt in de ochtendquote:
Ze heeft een avonddienst, dus gaat pas rond 14:00 onderweg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat het toch meevalt in de ochtend![]()
en ongetwijfeld zullen veel die makkelijk kunnen thuiswerken naar kantoor moeten omdat ze een machtsgeile controlefreak manager hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. En met alle gevaren... En je hebt er debielen bij op de weg.Uw ADH vitamine Worst
Dit was een kort bezoekkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, ook nog in het donker rijdenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze heeft een avonddienst, dus gaat pas rond 14:00 onderweg.
En die manager vervolgens zelf niet aanwezig natuurlijk...quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ongetwijfeld zullen veel die makkelijk kunnen thuiswerken naar kantoor moeten omdat ze een machtsgeile controlefreak manager hebben![]()
Ik ben dit jaar nog niet op kantoor geweest ondanks dat het maar 1 km verderop is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ongetwijfeld zullen veel die makkelijk kunnen thuiswerken naar kantoor moeten omdat ze een machtsgeile controlefreak manager hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh, dan is het misschien niet zo erg meer qua weerquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze heeft een avonddienst, dus gaat pas rond 14:00 onderweg."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
In de min?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik een hele boel opties in de min!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou eigenlijk vandaag gaan, maar is geannuleerdquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar nog niet op kantoor geweest ondanks dat het maar 1 km verderop is.Uw ADH vitamine Worst
Klopt maar kan wel veel sneeuw liggen natuurlijk omdat het vriest. Denk dat het echt even afwachten is wat het gaat worden morgen maar ik voorspel niet veel goeds als ik de voorspellingen zo volg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien niet zo erg meer qua weer![]()
Het zalquote:
Ik uhm had het gewoon opgegeven voor deze week.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou eigenlijk vandaag gaan, maar is geannuleerdTrotste mama van Ambar
Was hier gistren ook, maar vond het al met al best meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt maar kan wel veel sneeuw liggen natuurlijk omdat het vriest. Denk dat het echt even afwachten is wat het gaat worden morgen maar ik voorspel niet veel goeds als ik de voorspellingen zo volg.
Komt vast goed WrapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja als je de ruimte hebt waarom nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik uhm had het gewoon opgegeven voor deze week.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben er dinsdag weer op kantoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja als je de ruimte hebt waarom niet
Trotste mama van Ambar
Sommige plekken was het ook wel glad, waar nog best wat sneeuw lag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt maar kan wel veel sneeuw liggen natuurlijk omdat het vriest. Denk dat het echt even afwachten is wat het gaat worden morgen maar ik voorspel niet veel goeds als ik de voorspellingen zo volg.
Viel ook bijna op mijn smoel (had verkeerde schoenen aan)![]()
Hoop hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier gistren ook, maar vond het al met al best meevallen.
Komt vast goed Wrap![]()
![]()
Owja, zo'n akkefietje had ik paar dagen geleden in de stad... Bijna op mijn plaat gegaan en vermoedelijk ook door de schoenen waar zo goed als geen profiel onder zit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige plekken was het ook wel glad, waar nog best wat sneeuw lag.
![]()
Je kan dan raar terecht komenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Owja, zo'n akkefietje had ik paar dagen geleden in de stad... Bijna op mijn plaat gegaan en vermoedelijk ook door de schoenen waar zo goed als geen profiel onder zit.
Op de wegen is gestrooid komt vast goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, alleen wat gekneusdquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt. Nog nooit wat gebroken in de 41 jaar dat ik rondloop en hou dat graag zo.
Hoofdwegen zijn indd schoon, maar als er vannacht weer wat bij komt.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik draag al een week mijn rubberen laarzenTrotste mama van Ambar
Die heb je wel wel nodig idd. Zeker nu het allemaal aan het smelten is en lekker blubbersneeuw aan het worden is...quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag al een week mijn rubberen laarzen![]()
Naaldhakken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige plekken was het ook wel glad, waar nog best wat sneeuw lag.
![]()
Heb ik niet..quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag al een week mijn rubberen laarzen
Ja je moet ook met goed schoeisel op pad gaan, je weet dat het glad isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sneakers met weinig profielquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, dan kan je er op wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
kaplaarzenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag al een week mijn rubberen laarzen
Uw ADH vitamine Worst
Nu we het toch over water hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren middag had het spinat gegeven en ik was niet op de box![]()
![]()
Sneeuw kwam hier gisteren tot kuiten dus dat was met normale schoenen ook niet meer te doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die heb je wel wel nodig idd. Zeker nu het allemaal aan het smelten is en lekker blubbersneeuw aan het worden is...Trotste mama van Ambar
Lieslaarzenquote:
Als je zelf een beetje kunt koken valt het uit eten steeds vaker tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De steak vind ik in ieder geval volkomen kut.![]()
Best pak dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneeuw kwam hier gisteren tot kuiten dus dat was met normale schoenen ook niet meer te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rode laarsjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vooral hier in het buitengebied. De hond maakte gewoon een geul door de sneeuw heenquote:Trotste mama van Ambar
Rode kaplaarsjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier iets van 30 cmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, werklaptop dicht
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ja, het smelt behoorlijk, in het bos zijn de bomen alweer bijna sneeuwvrij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Wrapster het volgende:
Met de nadruk op 'lag' want meeste is alweer gesmolten.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Volgende keer neus in de sneeuwWerewolf
Even kijken, nog minstens 25 punten pakken vandaag.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lekker vrijquote:![]()
Succes!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken, nog minstens 25 punten pakken vandaag.![]()
![]()
125 moet je zien te pakkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken, nog minstens 25 punten pakken vandaag.
Ja, hoe meer hoe beter. Dus bij deze, een dikke vetgedrukte bolkquote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Het liefst wel ja.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Gebroken glasquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis dat hij door t raam heen gaat![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Succesquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe meer hoe beter. Dus bij deze, een dikke vetgedrukte bolk
van gisteren op wc had ik nu 5 schübe op wc, moest binnen en buiten de wckamer sprühen heb maar nur zo en kleintje wat op de wand soms isquote:![]()
Ik ga keihard bolkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
mario en gg samen in da house, dat wordt feestWerkplek
(zelfst. naamw.)
Volgens mij heeft mario een GG belletje, zodra GG post is Mario erquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
mario en gg samen in da house, dat wordt feest
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Sjongejongejonge, wat een oren.
Sjongejongejonge, wat zijn ze groot.
Daar ken je mee naar Friesland varen.
Zonder zeilen op je boot.![]()
![]()
Het gaat over een laptop naar buiten schmeissen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van gisteren op wc had ik nu 5 schübe op wc, moest binnen en buiten de wc sprühen heb maar nur zo en kleintje wat op de wand soms is
Niet over jouw schmutzige wand![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mario een GG belletje, zodra GG post is Mario er
Ik post puur als ik even tijd heb. Daarnet weer onverwacht een overleg van anderhalf uur. En ook nog even sneeuwruimen, en nu tijd om weer even te zitten.Werkplek
(zelfst. naamw.)
nee dat is de wandhalter vor de sprühdings dat bedoelte ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Het gaat over een laptop naar buiten schmeissen.
Niet over jouw schmutzige wand![]()
Even lekker bolkuhhhhhhquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik post puur als ik even tijd heb. Daarnet weer onverwacht een overleg van anderhalf uur. En ook nog even sneeuwruimen, en nu tijd om weer even te zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij al gegeten?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Du hast ein Geberit?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is de wandhalter vor de sprühdings dat bedoelte ik
Hoffentlich ist das mit warmes Wasser.![]()
![]()
ik heb geen, ik vertrouw op mijn mechanische ventilatiequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van gisteren op wc had ik nu 5 schübe op wc, moest binnen en buiten de wckamer sprühen heb maar nur zo en kleintje wat op de wand soms isUw ADH vitamine Worst
Ja en heb net de snert in zakjes gedaan de vriezer in. Heb nog voor 4x in de vriezer liggen nuquote:
15 euro aan benodigdheden en kan er 6x van etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen wc-raam die open kan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb geen, ik vertrouw op mijn mechanische ventilatieWerkplek
(zelfst. naamw.)
ben al een maand niet op kantoor geweest, mis wel de stank achterlaten in het kleinste kamertje zodat de volgende naar adem moet gaan happenUw ADH vitamine Worst
Oja, je ging voor snert vanavond.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en heb net de snert in zakjes gedaan de vriezer in. Heb nog voor 4x in de vriezer liggen nu
15 euro aan benodigdheden en kan er 6x van eten
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Gisteren al gemaakt en gegeten, vanavond ook en dat is wel weer even genoegquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, je ging voor snert vanavond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet geberit nur zo en kleine vor drücken zo wat wat soms op de wand hängtquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Du hast ein Geberit?
Hoffentlich ist das mit warmes Wasser.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
ben al een maand niet op kantoor geweest, mis wel de stank achterlaten in het kleinste kamertje zodat de volgende naar adem moet gaan happen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet geberit nur zo en kleine vor drücken zo wat wat soms op de wand hängt![]()
![]()
![]()
Komt nog een lading neerslag aan vanuit België en FrankrijkUw ADH vitamine Worst
Regen dacht ik net te lezen en in het noorden sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Komt nog een lading neerslag aan vanuit België en FrankrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is neerslag uit het zuiden en westen, zal wel in eerste instantie voor wat dooi zorgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regen dacht ik net te lezen en in het noorden sneeuw?Uw ADH vitamine Worst
Maar in de nacht gaat het vriezen, wordt een grote glijbaan dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is neerslag uit het zuiden en westen, zal wel in eerste instantie voor wat dooi zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders zelf koken mario.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef mario390 het volgende:
heb vroeger gezien mutti is weer broccolian vorberijten vor soep vor morgen
![]()
Of chinees gaan halen.
Kook jij weleens voor Mutti eigenlijk?![]()
nee maar soms will zij en stück pizzaquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Anders zelf koken mario.![]()
Of chinees gaan halen.
Kook jij weleens voor Mutti eigenlijk?![]()
![]()
GG dit is lekkerder
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vannacht gaat het hier niet vriezen, morgen wel weer"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
GG was Ninja
Kun jij wel koken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar soms will zij en stück pizza
Misschien ook weleens leuk voor Mutti.
En ik bedoel niet pizza.![]()
nee misverstandenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik las iets van poep op zijn gerat![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij wel koken?
En ik bedoel niet pizza.vrouwen die verwachten dat mannen kunnen koken...
![]()
je had c_./ gedaan die quote is, maar onder quote heb je het aangepast naarquote:
Ik denk dat jij het meer over poep hebt dan Marioquote:
ja, een tikfout. Maar ik was snel met herstellen. Dus het viel als het goed is niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je had c_./ gedaan die quote is, maar onder quote heb je het aangepast naarWerkplek
(zelfst. naamw.)
würstl lust zij niet zo, zij zieht de huid afquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij wel koken?
En ik bedoel niet pizza.![]()
Mij dus wel,quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, een tikfout. Maar ik was snel met herstellen. Dus het viel als het goed is niet op.
Rookworstquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
würstl lust zij niet zo, zij zieht de huid af
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Knapperig velletje
Super gebrokenglas"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb maandag en dinsdag hemarookworst gegeten bij de hutspot. Gisteren en vandaag unox rookworst in de soepquote:
En komt mijn dochter vanmorgen aan met een hemarookworst
De wordt komt me ondertussen de neus uit![]()
Hemarookworst is trouwens in de aanbieding bij de hema, 2 voor de prijs van 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bratwurst hadden we vor 5 dagen of zo de kreg zij van tante pepka ,om dat de verwandten selfs vlees makenquote:![]()
Balen, ik hoopte op nog een puntje.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ah. Even onthouden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag hemarookworst gegeten bij de hutspot. Gisteren en vandaag unox rookworst in de soep
En komt mijn dochter vanmorgen aan met een hemarookworst
De wordt komt me ondertussen de neus uit![]()
Hemarookworst is trouwens in de aanbieding bij de hema, 2 voor de prijs van 1Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik wil ook puntos"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dus allemaal even stil zijn"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kan je nu wel vergeten, beter ga je nu slapen en vannacht hier bolkuhquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Balen, ik hoopte op nog een puntje.
Hoeveel heb jij vandaag gepakt?quote:
quote:
Da's een goed idee.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Puntjuhs jachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even in mijn puntenteller kijken.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik maar 15
Ja, in de nacht pakt Mario ze makkelijk, niet veel die hem bolkenquote:
Wie weet lukt jou dat ook wel
![]()
Bolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje
![]()
![]()
hihiquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
würstl lust zij niet zo, zij zieht de huid af![]()
Ja nou en. Dan hou je gehakt over.
Maar kook jij weleens voor Mutti?![]()
Aantallen heb ik wel:quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even in mijn puntenteller kijken.
Ik:Mario
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12+------------+--------------+
| datum | aantal_posts |
+------------+--------------+
| 2026-01-01 | 110 |
| 2026-01-02 | 108 |
| 2026-01-03 | 295 |
| 2026-01-04 | 238 |
| 2026-01-05 | 117 |
| 2026-01-06 | 91 |
| 2026-01-07 | 188 |
| 2026-01-08 | 95 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| datum | aantal_posts |
| 2026-01-01 | 43 |
| 2026-01-02 | 57 |
| 2026-01-03 | 159 |
| 2026-01-04 | 185 |
| 2026-01-05 | 107 |
| 2026-01-06 | 116 |
| 2026-01-07 | 164 |
| 2026-01-08 | 60 |
+------------+--------------+Werkplek
(zelfst. naamw.)
Of een snitzelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best veel nogquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aantallen heb ik wel:
Ik:
[ code verwijderd ]
Mario
[ code verwijderd ]
Vissticksquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
nee moest nog niet zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
hihi![]()
Ja nou en. Dan hou je gehakt over.
Maar kook jij weleens voor Mutti?![]()
Ja. Voor een overzicht van het aantal gehaalde punten per dag moet ik even een query schrijven.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
claude.aiquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Voor een overzicht van het aantal gehaalde punten per dag moet ik even een query schrijven.![]()
![]()
maar ik heb soms maroni gemaktquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat niet eens een goed idee?
Beetje lief zijn en voor Mutti zorgen.![]()
Zo zie je dat je in de nacht minder posts nodig hebt om punten te krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aantallen heb ik wel:
Ik:
[ code verwijderd ]
Mario
[ code verwijderd ]
Kan je hier ook zien https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Voor een overzicht van het aantal gehaalde punten per dag moet ik even een query schrijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Mario heeft:quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je dat je in de nacht minder posts nodig hebt om punten te krijgen
[..]
Kan je hier ook zien https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| datum | totaal_score |
| 2026-01-01 | 110 |
| 2026-01-02 | 65 |
| 2026-01-03 | 70 |
| 2026-01-04 | 85 |
| 2026-01-05 | 91 |
| 2026-01-06 | 130 |
| 2026-01-07 | 157 |
| 2026-01-08 | 127 |
+------------+--------------+Werkplek
(zelfst. naamw.)
Is dat veel werk?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Voor een overzicht van het aantal gehaalde punten per dag moet ik even een query schrijven."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
Koffie bolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Ik heb het al:quote:Ik hoop nu wel dat dit klopt met monitor
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13+------------+--------------+----------+
| datum | gebrokenglas | mario390 |
+------------+--------------+----------+
| 2026-01-01 | 72 | 110 |
| 2026-01-02 | 73 | 65 |
| 2026-01-03 | 153 | 70 |
| 2026-01-04 | 110 | 85 |
| 2026-01-05 | 152 | 91 |
| 2026-01-06 | 86 | 130 |
| 2026-01-07 | 124 | 157 |
| 2026-01-08 | 40 | 127 |
+------------+--------------+----------+
8 rows in set (0.011 sec)
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Gaat best gelijk opquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het al:
[ code verwijderd ]"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat klopt, de score is ook aardig gelijk nu.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nog maar even hard doorbolkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, de score is ook aardig gelijk nu.
Nog even wat binnen halen dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, de score is ook aardig gelijk nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas volgt het advies van Lovely graag op en plaatst gelijk een bolkquote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Goedzoquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas volgt het advies van Lovely graag op en plaatst gelijk een bolk
Goed plan ga ik even doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef mario390 het volgende:
wann ik nu zo veel over score spreken word dann bellt deotekke yvonne
@yvonne mag ik je even bellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Praten over de score mag altijd mario, maar er over klagen en mopperen niet
ik had het nu overhaupt niet over puntenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan ga ik even doen
@:Yvonne mag ik je even bellen?![]()
hij moped nu ook betjequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:06 schreef Lovely het volgende:
Praten over de score mag altijd mario, maar er over klagen en mopperen niet![]()
Welneequote:
Als die dat wel doet, krijgt ie billenkoek
Zegt toch ook niemandquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had het nu overhaupt niet over puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij laat alleen jullie aantal posten en aantal punten zien, ik heb hem niet zien mopperenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was een lekker bakkie"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
MooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
deotekkequote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef mario390 het volgende:
wann ik nu zo veel over score spreken word dann bellt deotekke yvonne
Uw ADH vitamine Worst
Van jou? Dan ga ik ook mopperen over mijn puntenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:07 schreef Lovely het volgende:
Als die dat wel doet, krijgt ie billenkoek![]()
![]()
Af en toe in de avond, drink ik er wel eens eentjequote:
Weer eens wat andersquote:
Met de mattenklopperquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Van jou? Dan ga ik ook mopperen over mijn punten
IK weet hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe in de avond, drink ik er wel eens eentje
Ik mopper niet. Nu ik 3e sta, dat komt door mezelf door er te weinig te zijn. Dat kan ik niet anderen verwijten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij laat alleen jullie aantal posten en aantal punten zien, ik heb hem niet zien mopperenWerkplek
(zelfst. naamw.)
* Lovely pakt de mattenklopper en slaat op de billen van devzeroquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik punten, ik had er veel meer vanmorgen
Jullie bolken mij continue
je collega's/baas verwijtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mopper niet. Nu ik 3e sta, dat komt door mezelf door er te weinig te zijn. Dat kan ik niet anderen verwijten.Uw ADH vitamine Worst
Lovely pakt altijd door.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely pakt de mattenklopper en slaat op de billen van devzero
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mijn werk, want dat kost me de hele dagquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je collega's/baas verwijten
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nou als het zo moetquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely pakt de mattenklopper en slaat op de billen van devzero
* devzero bukt![]()
![]()
Ik ga vanavond ook lekker dansen, dus zal ook amper aanwezig zijn en mario zal waarschijnlijk flink uit gaan lopen. Prima tochquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mopper niet. Nu ik 3e sta, dat komt door mezelf door er te weinig te zijn. Dat kan ik niet anderen verwijten.![]()
bult?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou als het zo moet
* devzero bult
O, buktWerkplek
(zelfst. naamw.)
soms denk je dat je idd snel bent met het aanpassen van het woord, maar degene die je quote is dan net weer sneller
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
soms denk je dat je idd snel bent met het aanpassen van het woord, maar degene die je quote is dan net weer snellerWerkplek
(zelfst. naamw.)
Doe maar nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef mario390 het volgende:
wann ik nu zo veel over score spreken word dann bellt deotekke yvonne![]()
Maar ga leren koken mario![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
soms denk je dat je idd snel bent met het aanpassen van het woord, maar degene die je quote is dan net weer sneller![]()
![]()
Gebrokenglasbolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
* gebrokenglas kijkt verrast naar LovelyWerkplek
(zelfst. naamw.)
lekker makkelijk bolkWerkplek
(zelfst. naamw.)
Zoquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verrast naar Lovely
Nee, wat ik gisteren had gekookt. Ribkarbonade, vitelotte en groentenquote:Uw ADH vitamine Worst
van dat kenn ik nur groentenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wat ik gisteren had gekookt. Ribkarbonade, vitelotte en groenten![]()
Rippenkotelett, Vitelotte und Gemüsequote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik moet bekennen dat ik Vitelotte ook niet ken..Werkplek
(zelfst. naamw.)
Das genügt für ein Mahlzeit. VAGquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rippenkotelett, Vitelotte und Gemüse![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: