quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet geberit nur zo en kleine vor drücken zo wat wat soms op de wand hängt
Regen dacht ik net te lezen en in het noorden sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Komt nog een lading neerslag aan vanuit België en Frankrijk
Is neerslag uit het zuiden en westen, zal wel in eerste instantie voor wat dooi zorgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regen dacht ik net te lezen en in het noorden sneeuw?
Maar in de nacht gaat het vriezen, wordt een grote glijbaan dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is neerslag uit het zuiden en westen, zal wel in eerste instantie voor wat dooi zorgen
Anders zelf koken mario.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef mario390 het volgende:
heb vroeger gezien mutti is weer broccolian vorberijten vor soep vor morgen
nee maar soms will zij en stück pizzaquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Anders zelf koken mario.![]()
Of chinees gaan halen.
Kook jij weleens voor Mutti eigenlijk?
quote:
Kun jij wel koken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar soms will zij en stück pizza
nee misverstandenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik las iets van poep op zijn gerat
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij wel koken?
Misschien ook weleens leuk voor Mutti.
En ik bedoel niet pizza.
je had c_./ gedaan die quote is, maar onder quote heb je het aangepast naarquote:
Ik denk dat jij het meer over poep hebt dan Marioquote:
ja, een tikfout. Maar ik was snel met herstellen. Dus het viel als het goed is niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je had c_./ gedaan die quote is, maar onder quote heb je het aangepast naar
würstl lust zij niet zo, zij zieht de huid afquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Kun jij wel koken?
Misschien ook weleens leuk voor Mutti.
En ik bedoel niet pizza.
Mij dus wel,quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, een tikfout. Maar ik was snel met herstellen. Dus het viel als het goed is niet op.
Rookworstquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
würstl lust zij niet zo, zij zieht de huid af
Ik heb maandag en dinsdag hemarookworst gegeten bij de hutspot. Gisteren en vandaag unox rookworst in de soepquote:
bratwurst hadden we vor 5 dagen of zo de kreg zij van tante pepka ,om dat de verwandten selfs vlees makenquote:
Ah. Even onthouden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag hemarookworst gegeten bij de hutspot. Gisteren en vandaag unox rookworst in de soep
En komt mijn dochter vanmorgen aan met een hemarookworst
De wordt komt me ondertussen de neus uit![]()
Hemarookworst is trouwens in de aanbieding bij de hema, 2 voor de prijs van 1
Kan je nu wel vergeten, beter ga je nu slapen en vannacht hier bolkuhquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Balen, ik hoopte op nog een puntje.
Hoeveel heb jij vandaag gepakt?quote:
quote:
Even in mijn puntenteller kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |