Sommige plekken was het ook wel glad, waar nog best wat sneeuw lag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt maar kan wel veel sneeuw liggen natuurlijk omdat het vriest. Denk dat het echt even afwachten is wat het gaat worden morgen maar ik voorspel niet veel goeds als ik de voorspellingen zo volg.
Hoop hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hier gistren ook, maar vond het al met al best meevallen.
Komt vast goed Wrap
Owja, zo'n akkefietje had ik paar dagen geleden in de stad... Bijna op mijn plaat gegaan en vermoedelijk ook door de schoenen waar zo goed als geen profiel onder zit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige plekken was het ook wel glad, waar nog best wat sneeuw lag.
Viel ook bijna op mijn smoel (had verkeerde schoenen aan)![]()
Je kan dan raar terecht komenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Owja, zo'n akkefietje had ik paar dagen geleden in de stad... Bijna op mijn plaat gegaan en vermoedelijk ook door de schoenen waar zo goed als geen profiel onder zit.
Ik ook niet, alleen wat gekneusdquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt. Nog nooit wat gebroken in de 41 jaar dat ik rondloop en hou dat graag zo.
Die heb je wel wel nodig idd. Zeker nu het allemaal aan het smelten is en lekker blubbersneeuw aan het worden is...quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag al een week mijn rubberen laarzen
Naaldhakken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige plekken was het ook wel glad, waar nog best wat sneeuw lag.
Viel ook bijna op mijn smoel (had verkeerde schoenen aan)![]()
Heb ik niet..quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja je moet ook met goed schoeisel op pad gaan, je weet dat het glad isquote:
Sneakers met weinig profielquote:
kaplaarzenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu we het toch over water hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren middag had het spinat gegeven en ik was niet op de box
Sneeuw kwam hier gisteren tot kuiten dus dat was met normale schoenen ook niet meer te doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Die heb je wel wel nodig idd. Zeker nu het allemaal aan het smelten is en lekker blubbersneeuw aan het worden is...
Lieslaarzenquote:
Als je zelf een beetje kunt koken valt het uit eten steeds vaker tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
De steak vind ik in ieder geval volkomen kut.
Best pak dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneeuw kwam hier gisteren tot kuiten dus dat was met normale schoenen ook niet meer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |