Van jou? Dan ga ik ook mopperen over mijn puntenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:07 schreef Lovely het volgende:
Als die dat wel doet, krijgt ie billenkoek
Af en toe in de avond, drink ik er wel eens eentjequote:
Weer eens wat andersquote:
Met de mattenklopperquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Van jou? Dan ga ik ook mopperen over mijn punten
IK weet hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe in de avond, drink ik er wel eens eentje
Ik mopper niet. Nu ik 3e sta, dat komt door mezelf door er te weinig te zijn. Dat kan ik niet anderen verwijten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij laat alleen jullie aantal posten en aantal punten zien, ik heb hem niet zien mopperen
* Lovely pakt de mattenklopper en slaat op de billen van devzeroquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik punten, ik had er veel meer vanmorgen
Jullie bolken mij continue
je collega's/baas verwijtenquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mopper niet. Nu ik 3e sta, dat komt door mezelf door er te weinig te zijn. Dat kan ik niet anderen verwijten.
Lovely pakt altijd door.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely pakt de mattenklopper en slaat op de billen van devzero
Mijn werk, want dat kost me de hele dagquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je collega's/baas verwijten
Nou als het zo moetquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely pakt de mattenklopper en slaat op de billen van devzero
Ik ga vanavond ook lekker dansen, dus zal ook amper aanwezig zijn en mario zal waarschijnlijk flink uit gaan lopen. Prima tochquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mopper niet. Nu ik 3e sta, dat komt door mezelf door er te weinig te zijn. Dat kan ik niet anderen verwijten.
bult?quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou als het zo moet
* devzero bult
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
soms denk je dat je idd snel bent met het aanpassen van het woord, maar degene die je quote is dan net weer sneller
Doe maar nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:05 schreef mario390 het volgende:
wann ik nu zo veel over score spreken word dann bellt deotekke yvonne
Uhuhquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:18 schreef Lovely het volgende:
soms denk je dat je idd snel bent met het aanpassen van het woord, maar degene die je quote is dan net weer sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |