Was vooral hier in het buitengebied. De hond maakte gewoon een geul door de sneeuw heenquote:
Ja, het smelt behoorlijk, in het bos zijn de bomen alweer bijna sneeuwvrij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:46 schreef Wrapster het volgende:
Met de nadruk op 'lag' want meeste is alweer gesmolten.
Lekker vrijquote:
Succes!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken, nog minstens 25 punten pakken vandaag.
125 moet je zien te pakkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken, nog minstens 25 punten pakken vandaag.
Ja, hoe meer hoe beter. Dus bij deze, een dikke vetgedrukte bolkquote:
Het liefst wel ja.quote:
Gebroken glasquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis dat hij door t raam heen gaat![]()
Succesquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe meer hoe beter. Dus bij deze, een dikke vetgedrukte bolk
van gisteren op wc had ik nu 5 schübe op wc, moest binnen en buiten de wckamer sprühen heb maar nur zo en kleintje wat op de wand soms isquote:
Ik ga keihard bolkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
mario en gg samen in da house, dat wordt feest
Volgens mij heeft mario een GG belletje, zodra GG post is Mario erquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
mario en gg samen in da house, dat wordt feest
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Het gaat over een laptop naar buiten schmeissen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van gisteren op wc had ik nu 5 schübe op wc, moest binnen en buiten de wc sprühen heb maar nur zo en kleintje wat op de wand soms is
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mario een GG belletje, zodra GG post is Mario er
nee dat is de wandhalter vor de sprühdings dat bedoelte ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Het gaat over een laptop naar buiten schmeissen.
Niet over jouw schmutzige wand
Even lekker bolkuhhhhhhquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik post puur als ik even tijd heb. Daarnet weer onverwacht een overleg van anderhalf uur. En ook nog even sneeuwruimen, en nu tijd om weer even te zitten.
Heb jij al gegeten?quote:
Du hast ein Geberit?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is de wandhalter vor de sprühdings dat bedoelte ik
ik heb geen, ik vertrouw op mijn mechanische ventilatiequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
van gisteren op wc had ik nu 5 schübe op wc, moest binnen en buiten de wckamer sprühen heb maar nur zo en kleintje wat op de wand soms is
Ja en heb net de snert in zakjes gedaan de vriezer in. Heb nog voor 4x in de vriezer liggen nuquote:
Geen wc-raam die open kan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb geen, ik vertrouw op mijn mechanische ventilatie
Oja, je ging voor snert vanavond.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en heb net de snert in zakjes gedaan de vriezer in. Heb nog voor 4x in de vriezer liggen nu
15 euro aan benodigdheden en kan er 6x van eten
Gisteren al gemaakt en gegeten, vanavond ook en dat is wel weer even genoegquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, je ging voor snert vanavond.
niet geberit nur zo en kleine vor drücken zo wat wat soms op de wand hängtquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Du hast ein Geberit?
Hoffentlich ist das mit warmes Wasser.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
ben al een maand niet op kantoor geweest, mis wel de stank achterlaten in het kleinste kamertje zodat de volgende naar adem moet gaan happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |