abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:29:11 #201
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:30:21 #202
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219778348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Door het zijraam ja?

[ afbeelding ]
Nee klopt van rechts schuin voor de auto, met 1 stap kon hij opzij en haar twee kogels door haar kop jagen.

De trajectory van die kogels en het kogelgat laten DUIDELIJK zien hoe de man NIET recht voor de auto stond.

Helaas hebben sommigen hier daar schijnbaar de hersens niet voor om zelf dat uit te figuleren
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:30:56 #203
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219778352
quote:

[..]
Door het zijraam ja?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar als ze door het hoofd is geraakt, moet dat wel vanuit een hoek zijn gedaan waarop de agent dus geen gevaar liep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  FOK!Fotograaf donderdag 8 januari 2026 @ 13:32:48 #204
364681 over_hedge
pi_219778366
Dit topic :') Mensen hebben hun mening al gevorm omdat hun kant die mening heeft. Ipv zelf na denken.

1. Ja, moment dat ice zegt dat je aangehouden bent moet je daar aan meewerken. Hoe oneerlijk het dan ook voelt.
2. Nee, de vrouw probeerde hem niet over te rijden. Ze gaat eerst klein stukje naar achter om ruimte te maken. En moment dat ze naar voren gaat gaan de wielen meteen naar rechts. Ze wilt er dus omheen.
3. De agent die er voor staat moet in een split seconden reageren, heeft geen tijd om te zien of ze wel op zij gaat of idd gewoon op hem af rijdt. Dat hij in die splitsecond kiest voor zelf verdediging is best goed te verdedigen en kan ik snappen.
4. De 2 schoten vanaf de zijkant wanneer er niemand meer in gevaar is, zijn belachelijk en met niks goed te praten.

Meerdere dingen kunnen tegelijk waar zijn. Het kan dat de vrouw hem niet wilde aanrijden. En dat de agent dacht van wel en daarom zo handelt en dat het daarom in de rechtszaal als zelfverdediging gezien zal worden. Die 2 schoten er na valt dan weer niet goed te praten.

Het is niet: Ice is 100% fout want ice is kut. Of Ice is 100% goed want ice is goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:32:57 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219778368
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus die vrouw was de hele dag al bezig maar ze hebben haar gewoon haar gang laten gaan totdat ze de “kans” kregen om een keertje te schieten 🤔
Het is allemaal zo ongeloofwaardig als wat. Maar de Trump fans slikken het als zoete koek.

Het moreel kompas van deze mensen is zo in en in verrot
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:33:06 #206
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219778370
quote:

[..]
Door het zijraam ja?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh hij schoot maar 1 x ja?
;(
pi_219778371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Haha tuurlijk man.
Nou ik zal je zeggen, vanmorgen toen ik dit bericht las was ik echt even bang dat ze onschuldig was. Een gevalletje verkeerde tijd verkeerde plaats. Ze woonde daar en kwam haar oprit niet op omdat die ICE wagens daar stonden en ze raakte in paniek. Maar ze was dus al uren bezig met hun in hun werk hinderen en zocht zelf de confrontatie op met gewapende agenten en tot slot besloot ze op hun in te rijden.

Tsja... dan kan je weinig medelijden hebben.

Typisch gevalletje fuck around find out.
pi_219778375
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee klopt van rechts schuin voor de auto, met 1 stap kon hij opzij en haar twee kogels door haar kop jagen.

De trajectory van die kogels en het kogelgat laten DUIDELIJK zien hoe de man NIET recht voor de auto stond.

Helaas hebben sommigen hier daar schijnbaar de hersens niet voor om zelf dat uit te figuleren
Ow dus als de agent recht voor de auto stil was blijven staan en toen had geschoten dan was het goed geweest? Want alleen dan kan je gewond of erger raken?
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:33:48 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219778377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar als ze door het hoofd is geraakt, moet dat wel vanuit een hoek zijn gedaan waarop de agent dus geen gevaar liep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet he? En hoe verklaar je het kogelgat in de linker spiegel dan?

De schutter stond iig ergens ter breedte van de linker koplamp, misschien nog wel wat meer naar het midden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:34:23 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219778383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ow dus als de agent recht voor de auto stil was blijven staan en toen had geschoten dan was het goed geweest? Want alleen dan kan je gewond of erger raken?
Als het duidelijk is dat ze hem wilde aanrijden dan vind ik twee kogels door de kop nogal.overdreven maar dat zijn de regels schijnbaar in Amerika.

Nee ik keur dat ook niet goed.

Maar dan snap ik de man beter.

Nu is het gewoon koudbloedige moord.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:34:30 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219778392
Verder mensen die zeggen dat die vrouw niet probeerde die agent over te rijden :') JOH! Of je het nou wil of niet is niet belangrijk. Ik kan ook met een mes over straat rennen zonder iemand dood te willen steken, maar ik zal alsnog behandelt worden alsof ik iemand dood wil steken.
pi_219778396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:33 schreef incel het volgende:

[..]
Nou ik zal je zeggen, vanmorgen toen ik dit bericht las was ik echt even bang dat ze onschuldig was. Een gevalletje verkeerde tijd verkeerde plaats. Ze woonde daar en kwam haar oprit niet op omdat die ICE wagens daar stonden en ze raakte in paniek. Maar ze was dus al uren bezig met hun in hun werk hinderen en zocht zelf de confrontatie op met gewapende agenten en tot slot besloot ze op hun in te rijden.

Tsja... dan kan je weinig medelijden hebben.

Typisch gevalletje fuck around find out.
Ik had hetzelfde idd. Angst is een raar ding.
Maar het blijkt toch anders te zijn.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:35:41 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219778397
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef incel het volgende:
Verder mensen die zeggen dat die vrouw niet probeerde die agent over te rijden :') of je het nou wil of niet is niet belangrijk. Ik kan ook met een mes over straat rennen zonder iemand dood te willen steken, maar ik zal alsnog behandelt worden alsof ik iemand dood wil steken.
Ja joh verzin een mooi verhaal joh om het goed te praten
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:36:30 #215
503714 SebbeSwensje
pi_219778402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:33 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Niet he? En hoe verklaar je het kogelgat in de linker spiegel dan?

De schutter stond iig ergens ter breedte van de linker koplamp, misschien nog wel wat meer naar het midden.
Ja en hoe raak je dan de linkerspiegel als je gericht schiet? Doordat het slachtoffer naar rechts uitwijkt lijkt me dan.
Appears.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:36:30 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219778405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef incel het volgende:
Verder mensen die zeggen dat die vrouw niet probeerde die agent over te rijden :') JOH! Of je het nou wil of niet is niet belangrijk. Ik kan ook met een mes over straat rennen zonder iemand dood te willen steken, maar ik zal alsnog behandelt worden alsof ik iemand dood wil steken.
Eens. Eigenlijk moeten alle automobilisten doodgeschoten worden..
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219778406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ja joh verzin een mooi verhaal joh om het goed te praten
Niks goed te praten. Intentie maakt niet uit. Je rijdt met een 2000kg auto op agenten in die hun vuurwapens getrokken hebben. Wat verwacht je dat er gaat gebeuren? Typisch gevalletje van Karen die in haar linkse woke social media echo kamer fantasiewereldje leeft en niet snapt dat er elders in de wereld nog gewoon gewerkt wordt.
pi_219778416
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Eens. Eigenlijk moeten alle automobilisten doodgeschoten worden..
Als jij met je auto op een groep mensen of agenten inrijdt, dan moet jij inderdaad doodgeschoten worden.

(Of op een andere manier direct onschadelijk gemaakt worden, maar je hebt soms maar beperkte middelen)

Liever het leven van de dader dan het leven van de slachtoffers. Zo werkt dat in een eerlijke wereld.

Ik vind ook dat dit zou moeten gebeuren met mensen zoals voetbalhooligans die stenen en vuurwerk naar hulpdiensten gooien.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:37:59 #220
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219778421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef AchJa het volgende:

[..]
Kijk eens naar de linker buitenspiegel.
Hij lost 3 schoten. En dit terwijl hij zelf geen gevaar meer loopt. Het enige gevaar is dat zij ontkomt. Dit is excessief politiegeweld. Het is niet normaal naar mijn beleving.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:38:12 #221
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219778424
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja en hoe raak je dan de linkerspiegel als je gericht schiet? Doordat het slachtoffer naar rechts uitwijkt lijkt me dan.
Heb je ooit met een pistool geschoten? Dit is split second werk.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:39:06 #222
503714 SebbeSwensje
pi_219778430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:38 schreef AchJa het volgende:

[..]
Heb je ooit met een pistool geschoten? Dit is split second werk.
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Appears.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:39:10 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219778433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:37 schreef Perox het volgende:

Hij lost 3 schoten. En dit terwijl hij zelf geen gevaar meer loopt. Het enige gevaar is dat zij ontkomt. Dit is excessief politiegeweld. Het is niet normaal naar mijn beleving.
Dat mag je vinden. Dat hij in slechts 3 schoten het gevaar weet af te wenden is al behoorlijk knap.
pi_219778435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:32 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic :') Mensen hebben hun mening al gevorm omdat hun kant die mening heeft. Ipv zelf na denken.

1. Ja, moment dat ice zegt dat je aangehouden bent moet je daar aan meewerken. Hoe oneerlijk het dan ook voelt.
2. Nee, de vrouw probeerde hem niet over te rijden. Ze gaat eerst klein stukje naar achter om ruimte te maken. En moment dat ze naar voren gaat gaan de wielen meteen naar rechts. Ze wilt er dus omheen.
3. De agent die er voor staat moet in een split seconden reageren, heeft geen tijd om te zien of ze wel op zij gaat of idd gewoon op hem af rijdt. Dat hij in die splitsecond kiest voor zelf verdediging is best goed te verdedigen en kan ik snappen.
4. De 2 schoten vanaf de zijkant wanneer er niemand meer in gevaar is, zijn belachelijk en met niks goed te praten.

Meerdere dingen kunnen tegelijk waar zijn. Het kan dat de vrouw hem niet wilde aanrijden. En dat de agent dacht van wel en daarom zo handelt en dat het daarom in de rechtszaal als zelfverdediging gezien zal worden. Die 2 schoten er na valt dan weer niet goed te praten.

Het is niet: Ice is 100% fout want ice is kut. Of Ice is 100% goed want ice is goed.
Dit, en laten we dit maar vooral lekker in de USA houden, wij kunnen hier niets mee.
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:39:33 #225
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219778436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat mag je vinden. Dat hij in slechts 3 schoten het gevaar weet af te wenden is al behoorlijk knap.
Er was geen gevaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')