Als je met een 2000kg auto op mensen inrijdt dan is dat gevaarlijker dan dat je met een mes in je hand op hun afrent.quote:
Uhm, nee?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef incel het volgende:
Verder mensen die zeggen dat die vrouw niet probeerde die agent over te rijdenJOH! Of je het nou wil of niet is niet belangrijk. Ik kan ook met een mes over straat rennen zonder iemand dood te willen steken, maar ik zal alsnog behandelt worden alsof ik iemand dood wil steken.
Deze man had niet de tijd om even rustig te richten, dit was noodweer en er moest in no-time geschoten worden. Dan kun je nav de ligging van de schoten helemaal niet bepalen wat er gebeurd moet zijn. Misschien was het eerste schot op de spiegel, de tweede volledig mis en de derde raak. En dat in een seconde tijjd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Er was geen gevaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Dat hij in slechts 3 schoten het gevaar weet af te wenden is al behoorlijk knap.
Als er een direct gevaar is voor mensen of hulpverleners word je direct onschadelijk gemaakt, ook in Nederland. Hier misschien ietsje minder snel, omdat hier de meeste mensen geen makkelijke toegang hebben tot vuurwapens. Maar als jij met je auto op mensen afrijdt of met een mes in je hand op mensen afrent dan zullen de meeste agenten eieren voor hun geld kiezen en het gevaar afwenden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Hooguit dat iemand je gaat vragen wat je aan het doen bent....
Maar als een bestuurder duidelijk weg aan het sturen is van de agent dan is dat aardig duidelijk....
Om mij had ze ook niet dood gehoeven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het duidelijk is dat ze hem wilde aanrijden dan vind ik twee kogels door de kop nogal.overdreven maar dat zijn de regels schijnbaar in Amerika.
Nee ik keur dat ook niet goed.
Maar dan snap ik de man beter.
Nu is het gewoon koudbloedige moord.
Dat is nog een andere discussie, agenten in de VS schieten altijd om te doden en mikken daar niet op benen zoals hier.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij had ze ook niet dood gehoeven.
Ze heeft ze de hele dag lopen tergen en toen ze antwoord kreeg in de zin van een aanhouding wilde ze vluchten en in die vlucht boeide het haar niet dat er agenten rond haar auto stonden. Iedere nul weet dat als je zo optrekt vooral met die gladheid dat je slachtoffers kan maken.
Jawel.quote:
Jawel, zeker als iemand op je inrijdt. Het is geen Nintendo Duck Hunt.quote:En 3 schoten om het af te wenden knap? Nee.
Dat mag je vinden. In de VS werkt dat ander. FAFO.quote:Buiten dat het absoluut overkill is, uberhaupt om al te beginnen met schieten.
Als je, als getraind schutter, van zo'n afstand 3x schiet en dit dan het resultaat is, dan vind ik dat eigenlijk nog kwalijker. Je zal er maar lopen met je kinderwagen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze man had niet de tijd om even rustig te richten, dit was noodweer en er moest in no-time geschoten worden. Dan kun je nav de ligging van de schoten helemaal niet bepalen wat er gebeurd moet zijn. Misschien was het eerste schot op de spiegel, de tweede volledig mis en de derde raak. En dat in een seconde tijjd.
Die auto reed niet op die moordenaar in want anders had die moordenaar die bestuurder niet kunnen vermoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:40 schreef incel het volgende:
[..]
Als je met een 2000kg auto op mensen inrijdt dan is dat gevaarlijker dan dat je met een mes in je hand op hun afrent.
De hoeveelheid schade die je kan aanrichten is vele malen groter.
Hij weet ook razendsnel zijn pistool te ontholsteren, dit zegt mij dat het een zeer bekwame en geoefende schutter is, in tegenstelling tot wat ze hier beweren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Dat hij in slechts 3 schoten het gevaar weet af te wenden is al behoorlijk knap.
De vrouw stuurt duidelijk opzij, dus nee. En al denk je van wel, doe een stap opzij ipv iemand te vermoorden :´)quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Jawel, zeker als iemand op je inrijdt. Het is geen Nintendo Duck Hunt.
[..]
Dat mag je vinden.
En dat strookt dan weer niet met waar de kogels zijn ingeslagen. Dus make up your mind.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij weet ook razendsnel zijn pistool te ontholsteren, dit zegt mij dat het een zeer bekwame en geoefende schutter is, in tegenstelling tot wat ze hier beweren.
Als je naar de stand van de wielen kijkt had je die conclusie misschien achteraf kunnen trekken. Echter met een grote auto 1 meter voor je neus en brullende motor en 0.1seconde bedenktijd is dat wat lastiger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die auto reed niet op die moordenaar in want anders had die moordenaar die bestuurder niet kunnen vermoorden.
Als ze dat echt wou doen had ze wel meer gas gegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat die vrouw die agent omver wilde rijden.
Nul komma nul.
Maar ga je dan vrijuit?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:44 schreef incel het volgende:
[..]
Als je naar de stand van de wielen kijkt had je die conclusie misschien achteraf kunnen trekken. Echter met een grote auto 1 meter voor je neus en brullende motor en 0.1seconde bedenktijd is dat wat lastiger.
Tsja, eerst op hem inrijden en dan naar rechts sturen. Maar goed, dat is hier al tot uit en treure uitgelegd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:44 schreef bianconeri het volgende:
De vrouw stuurt duidelijk opzij, dus nee. En al denk je van wel, doe een stap opzij ipv iemand te vermoorden :´)
Je hebt dus nog nooit met een pistool geschoten, duidelijk.quote:Owh en Nintendo duck hunt doe je nog van een grotere afstand dan deze agent en de eenden bewegen ook.
Niks andere discussie dat is wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:43 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is nog een andere discussie, agenten in de VS schieten altijd om te doden en mikken daar niet op benen zoals hier.
Zoals ik al zei, als schieten zo eenvoudig was was iedereen wel scherpschutter he?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dat strookt dan weer niet met waar de kogels zijn ingeslagen. Dus make up your mind.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij had ze ook niet dood gehoeven.
Ze heeft ze de hele dag lopen tergen en toen ze antwoord kreeg in de zin van een aanhouding wilde ze vluchten en in die vlucht boeide het haar niet dat er agenten rond haar auto stonden. Iedere nul weet dat als je zo optrekt vooral met die gladheid dat je slachtoffers kan maken.
Bron? Bewijs?????quote:Ze heeft ze de hele dag lopen tergen
Precies, letterlijk iedereen hier geeft duidelijk aan dat de bestuurder direct opzij stuurt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, eerst op hem inrijden en dan naar rechts sturen. Maar goed, dat is hier al tot uit en treure uitgelegd.
[..]
Je hebt dus nog nooit met een pistool geschoten, duidelijk.
Het gaat er niet om of ze het wil of niet. Ik kan ook met een pistool op straat rondlopen of met een mes op iemand afrennen terwijl het niet mijn bedoeling is... Wat je intentie is maakt geen flikker uit want de dreiging is gewoon echt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat die vrouw die agent omver wilde rijden.
Nul komma nul.
Lastig oordelen. "Ja ik voelde me bedreigd" ja daar moet een rechter dan naar kijken en alles meenemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |