Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat doe je toch gewoon in de soep of stoofpotquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:24 schreef mario390 het volgende:
als je daar binen bijt kann je niet meer verder etenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja maar bijten zoll je nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doe je toch gewoon in de soep of stoofpot![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik vind het trouwens maar niks, met die sneeuw. Wanneer wordt het lente?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
vraag de tandartsassistentequote:Op woensdag 7 januari 2026 23:41 schreef Homijn het volgende:
Ik vind het trouwens maar niks, met die sneeuw. Wanneer wordt het lente?Uw ADH vitamine Worst
Nog even wachten, maandag wordt het wat kouder...quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:41 schreef Homijn het volgende:
Ik vind het trouwens maar niks, met die sneeuw. Wanneer wordt het lente?![]()
![]()
dat is niet minusquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:51 schreef devzero het volgende:
wtf, het is begin januari en het is hier 24 graden...![]()
Is dit in Fahrenheit?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even wachten, maandag wordt het wat kouder...
[ afbeelding ]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ben je 65+?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Florida. Maar nog steeds warm voor de tijd van het jaar
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoe is het daar uberhaupt nu in een Republikeinse staat? (Althans de laatste keren) Willen ze massaal Groenland annexeren?quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]Nee, dat duurt nog wel een tijdje
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
het is zoals mario het zegt behoorlijk üomiquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe is het daar uberhaupt nu in een Republikeinse staat? (Althans de laatste keren) Willen ze massaal Groenland annexeren?Uw ADH vitamine Worst
Mario is de cryptogrammenkoning van t forumquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is zoals mario het zegt behoorlijk üomiHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
üomiquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe is het daar uberhaupt nu in een Republikeinse staat? (Althans de laatste keren) Willen ze massaal Groenland annexeren?![]()
Ulm is een Stadtkreis in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg.Uw ADH vitamine Worst
ik vind het leuk om betekenissen te verzinnen ut jouw random posts
Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
na ja is wel koudquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch normale temperatuur bij jullie?![]()
House of villiansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het harem van JaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wass ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
was van vorige lente, zat in de aanbiedingenbak van de Laidelquote:Op donderdag 8 januari 2026 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan kan de lente niet lang meer op zich laten wachten
Uw ADH vitamine Worst
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De dagen worden toch langer? Dan moet het wel bijna lente zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was van vorige lente, zat in de aanbiedingenbak van de Laidel![]()
Gisteren scheen de zon en die voelde krachtiger dan vorige maand, dus in die zin jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De dagen worden toch langer? Dan moet het wel bijna lente zijn
Uw ADH vitamine Worst
SneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
in leben welquote:Op donderdag 8 januari 2026 04:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je al een sneeuwpop gemaakt mario?![]()
Het betekent net zoveel als jouw letter spamquote:Op donderdag 8 januari 2026 04:46 schreef mario390 het volgende:
ok maar wat will hij vragen? hij will mi nur irritieren![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Notquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, hier ook alles goed. Allleen te vroeg wakker, maar daar heb jij ook last vanquote:
Morguh KWquote:
Nee niet te vroeg, maar moet met de trein naar het werk, dus ja dan maar wat vroeger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, hier ook alles goed. Allleen te vroeg wakker, maar daar heb jij ook last vanHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
O je moet optijd op voor je werk, hopelijk rijden er wel treinen. Dat is een ellende tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee niet te vroeg, maar moet met de trein naar het werk, dus ja dan maar wat vroeger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach valt wel mee. Op de weg was het niet beter en als de trein niet rijd dan kan ik niet op mijn werk komen. Jammer dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je moet optijd op voor je werk, hopelijk rijden er wel treinen. Dat is een ellende tegenwoordig
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
EEn extra vrije dag. Volgens mij zouden we vandaag ook niet veel sneeuw krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach valt wel mee. Op de weg was het niet beter en als de trein niet rijd dan kan ik niet op mijn werk komen. Jammer dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lekker en de twee voorgaande dagen kon ik ook al niet werken. Zou lekker vroeg weekend zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn extra vrije dag. Volgens mij zouden we vandaag ook niet veel sneeuw krijgenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
O dat is minder met de kouden dagen die er aan gaan komenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:31 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker dan. CV ketel naar de haaien.
Snel bellen danO dan heb je wel een heel lang weekend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lekker en de twee voorgaande dagen kon ik ook al niet werken. Zou lekker vroeg weekend zijn![]()
Ja en dinsdag zou de eerste werkdag na twee weken vrij zijn geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder met de kouden dagen die er aan gaan komen
Snel bellen dan
[..]
O dan heb je wel een heel lang weekend.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder met de kouden dagen die er aan gaan komen
Snel bellen dan
[..]
O dan heb je wel een heel lang weekend.![]()
![]()
![]()
O dan heb je er een extra vakantie bij gekregen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dinsdag zou de eerste werkdag na twee weken vrij zijn geweest.
Of kan jij thuis werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik moet op locatie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je er een extra vakantie bij gekregen.
Of kan jij thuis werken?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zal wel druk zijn bij die storingsdiensten nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo 13 puntjes al. Ik ga de nummer twee inhalen
Denk het ook wel maar ik kan niets anders doen dan achteraan aansluiten. Het is niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn bij die storingsdiensten nu![]()
O dat is dan pech voor de baas en geluk voor jouquote:
Go for it girlquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:40 schreef notturna het volgende:
Zo 13 puntjes al. Ik ga de nummer twee inhalen![]()
Jammer dat GG dan naar een vierde plaats valt
Maar ja hij kan niet op tegen iemand die bijna de hele nacht alleen zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar. Dikke kleren maar aan. Ik weet niet of je een koukleum bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar ik kan niets anders doen dan achteraan aansluiten. Het is niet anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben een koukleumquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Dikke kleren maar aan. Ik weet niet of je een koukleum bent.
Maar het valt nu nog mee qua temperatuur.![]()
Dan ga ik voor GG blokken. GG voor nummer 1!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan pech voor de baas en geluk voor jou
[..]
Go for it girl![]()
Jammer dat GG dan naar een vierde plaats valt
Maar ja hij kan niet op tegen iemand die bijna de hele nacht alleen zitHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Alles maar goed dichthouden danquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben een koukleum
Maar het valt nu nog mee qua temperatuur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij mag al mijn punten hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan ga ik voor GG blokken. GG voor nummer 1!!!!![]()
![]()
![]()
Waar kan ik mijn puntjes aan GG doneren?quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Kon dat maar he. zou het echt doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn puntjes aan GG doneren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is het 1 graadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja helaas….quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon dat maar he. zou het echt doenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Is ook maar goed dat het niet kan anders was daar weer gedoe overquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach er is altijd wel gedoe over. Dan zeggen we: lekker belangrijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar goed dat het niet kan anders was daar weer gedoe over
Dat kan je wel het beste doen inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel gedoe over. Dan zeggen we: lekker belangrijkHey mevr Blubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Morguhquote:je moet weer hard aan het werk GG
Stevige kost, zo op de vroege ochfend.
Mijn hersenen zijn nog aan het opstarten
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ja, ik was helaas weer in slaap gevallen.... Enorm balen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhje moet weer hard aan het werk GG
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja een hele nacht opzitten is ook niet te doen als je moet werken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was helaas weer in slaap gevallen.... Enorm balen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zelfs dan kan Maria390 je nog niet inhalenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een hele nacht opzitten is ook niet te doen als je moet werken.
Mensen fijne dag nog![]()
GG heel veel succes vandaag met de punten.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Hij heeft mij nu wel ingehaald. En behoorlijk ook.
Hij moet niet meer zeuren dat ik zogenaamd hulp heb en dat ik moet stoppen met bolken enzo.Geduld
(zelfst. naamw.)
O ja hoor, is nog makkelijk te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:30 schreef notturna het volgende:
[..]
En zelfs dan kan Maria390 je nog niet inhalen
Maar ik weet dat Mario niet de eerste plaats wil dat zegt hij keer op keer
De strijd hier was de nr 2 en 3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ook verbaasd dat er in de nacht niemand meer echt bolkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij heeft mij nu wel ingehaald. En behoorlijk ook.
Hij moet niet meer zeuren dat ik zogenaamd hulp heb en dat ik moet stoppen met bolken enzo.
En hoezo zou jij hulp hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat suggereert ie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd dat er in de nacht niemand meer echt bolkt.
En hoezo zou jij hulp hebben?Geduld
(zelfst. naamw.)
Werkse Not, ben benieuwd of de treinen rijdenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:31 schreef notturna het volgende:
Mensen fijne dag nog![]()
GG heel veel succes vandaag met de punten.
Morguh UNquote:
Tussen zeggen en willen is een verschil. Gezien het zijn “gedrevenheid” lijkt het er niet op. Ik zou zeggen dat het een obsessie is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, is nog makkelijk te doen.
Maar ik weet dat Mario niet de eerste plaats wil dat zegt hij keer op keer
De strijd hier was de nr 2 en 3Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
O echt. Hoe moet je hulp krijgen je bent de hele dag aan het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga gewoon weer lekker bolken vandaag zoals altijd. De maand is nog lang.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik ben hier voor de gezellgheid
Redelijk geslapen
Cpap pak ik vandaag wel hihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
![]()
lekker bakkie
En zo is hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga gewoon weer lekker bolken vandaag zoals altijd. De maand is nog lang.
Dat heb ik verteld: op een mac kun je de klok instellen op het tonen van seconden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:40 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
dat bedoelte ik met dat 00 00 00
Geduld
(zelfst. naamw.)
Fijn dat je goed hebt geslapen Mutskequote:Op donderdag 8 januari 2026 06:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben hier voor de gezellgheid
Redelijk geslapen
Cpap pak ik vandaag wel hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee ggDat mag niet want dan kan je steeds na 59 seconden bolkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik verteld: op een mac kun je de klok instellen op het tonen van seconden.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hee gg
[..]
Dat mag niet want dan kan je steeds na 59 seconden bolken
Je kunt ook gaan timen met de klok van je smartphone voor je. Maar waar ben je dan mee bezig....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Dat is mooi, dat heb ik in het verleden wel eens gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hee gg
[..]
Dat mag niet want dan kan je steeds na 59 seconden bolken
Maar dat deden er toen meer
als ik echt op puntenjacht was dan berekende ik de behaalde punten, want 14:22:(38) kan je niet zo zienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
https://www.dewereldklok.nl/tijd/nederland/
Tip voor UN, bij het sporten, als je aan het planken bent enzo, ik doe steeds zulke oefeningen een minuut en dan heb ik mijn mobiel voor me en heb ik de stopwatch aan als timer.Geduld
(zelfst. naamw.)
Wel goed gesnurkt hihiquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je goed hebt geslapen Mutske
Cpap helpt nu niet want neus zit dicht en ik heb al genoeg met dat ding geslapen
Al een tijdje last van lage rugpijn vandaar onderzoek bij uroloogWerewolf
Obsessief punten jagenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan timen met de klok van je smartphone voor je. Maar waar ben je dan mee bezig....
Werewolf
Als je op je pc de tijd met een sec tijd erbij hebt welquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
als ik echt op puntenjacht was dan berekende ik de behaalde punten, want 14:22:(38) kan je niet zo zien
Op mijn oude laptop had ik dat wel nu nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sport niet direct op tijd maar in setjes (3x12), en op veel apparaten zit al een timerquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tip voor UN, bij het sporten, als je aan het planken bent enzo, ik doe steeds zulke oefeningen een minuut en dan heb ik mijn mobiel voor me en heb ik de stopwatch aan als timer.
Zijn er geen andere middelen dan zo cpap als je zo veel last van je neus hebt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wel goed gesnurkt hihi
Cpap helpt nu niet want neus zit dicht en ik heb al genoeg met dat ding geslapen
Al een tijdje last van lage rugpijn vandaar onderzoek bij uroloog
Succes vanmiddag bij de uroloog
Maar dat heb ik dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je op je pc de tijd met een sec tijd erbij hebt wel
Op mijn oude laptop had ik dat wel nu niet
O, dat zijn luxe apparaten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik sport niet direct op tijd maar in setjes (3x12), en op veel apparaten zit al een timerGeduld
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op donderdag 8 januari 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er geen andere middelen dan zo cpap als je zo veel last van je neus hebt?
Succes vanmiddag bij de uroloogWerewolf
er is wel geïnvesteerd iddquote:
Vanavond weer de ronde maken en dan ook meteen inschrijven, ga gelijk voor jaarabbo
quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
er is wel geïnvesteerd idd
Vanavond weer de ronde maken en dan ook meteen inschrijven, ga gelijk voor jaarabbo
Geduld
(zelfst. naamw.)
Intervaltimer is wel handig idd. Kun je setjes timen, maar ook rust tussen sets. En die is net zo belangrijk![]()
Hoe vindt de kleine de sneeuw?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sodequote:
Dat klopt. Maar ook niet te lang rusten...quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Intervaltimer is wel handig idd. Kun je setjes timen, maar ook rust tussen sets. En die is net zo belangrijkGeduld
(zelfst. naamw.)
staat ook op de automaten, ik doe +/- 50 sec over een setje van 12, dan minuut rustquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Intervaltimer is wel handig idd. Kun je setjes timen, maar ook rust tussen sets. En die is net zo belangrijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een dag is idd wel wat lang. 1, 1,5 minuut is primaquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook niet te lang rusten...![]()
De set niet te snel doen, en niet vergeten door te ademen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
staat ook op de automaten, ik doe +/- 50 sec over een setje van 12, dan minuut rustGeduld
(zelfst. naamw.)
krijgt er weinig van mee moet ik zeggen, vandaag naar consultatiebureau, wellicht zien we er dan wat vanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
gewichten staan vrij laag om te beginnen dus het is prima te doen, als ik wat zwaarder ga is een setje ongeveel 60-65 secquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De set niet te snel doen, en niet vergeten door te ademen!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je hebt ook iets anders toch, bitje of te wel een snurkbeugel? Helpt misschien niet zo effectief bij jou maar op momenten dat je die ander niet gebruiken kan door je neus is dat misschien een optie. Je kan het altijd eens vragenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkse!quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, aan het thuiswerken deze week is een eind gekomen, op naar locatie.
Laters!Geduld
(zelfst. naamw.)
ik denk tot 11 00 heb je me weer ingehaltquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De set niet te snel doen, en niet vergeten door te ademen!![]()
Jij haalt mij 's nachts weer in, dus wat maakt het uit...quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk tot 11 00 heb je me weer ingehaltGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik kan niks verdragen in mijn mondquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook iets anders toch, bitje of te wel een snurkbeugel? Helpt misschien niet zo effectief bij jou maar op momenten dat je die ander niet gebruiken kan door je neus is dat misschien een optie. Je kan het altijd eens vragen
Ik gebruik cpap wel hoor maar had geen zin om het uit te pakken na de zee hihiWerewolf
De eerste week van dit nieuwe jaar is alweer om...
Geduld
(zelfst. naamw.)
O heb je haar niet op een slee gezet? Dat vinden ze zo leukquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
krijgt er weinig van mee moet ik zeggen, vandaag naar consultatiebureau, wellicht zien we er dan wat vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb geen slee nee, maar ze is ook nog maar 10 maanden he..quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je haar niet op een slee gezet? Dat vinden ze zo leukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
A, de treinen rijden weer? Werkse Sodequote:Op donderdag 8 januari 2026 06:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, aan het thuiswerken deze week is een eind gekomen, op naar locatie.
Laters!O het zit je ook niet mee he met allesquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan niks verdragen in mijn mond
Ik gebruik cpap wel hoor maar had geen zin om het uit te pakken na de zee hihi![]()
En je blijft altijd maar vrolijk en klaagt nooit.
Je bent een mooi mens mutske
Ik weet het, ik had toen der tijd zo slee waar ze met een riempje vast zaten. lekker aankleden dekentje er over en wandelen met zequote:Op donderdag 8 januari 2026 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb geen slee nee, maar ze is ook nog maar 10 maanden he..
Ze vonden het geweldig, die gezichtjes![]()
En vaak ook veel kinderen op straat die aan het glijden waren en sneeuwpoppen maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zullen al wel ouder zijn neem ik aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had toen der tijd zo slee waar ze met een riempje vast zaten. lekker aankleden dekentje er over en wandelen met ze
Ze vonden het geweldig, die gezichtjes![]()
En vaak ook veel kinderen op straat die aan het glijden waren en sneeuwpoppen maken.
Winter van 26/27 is geschikter, dan kunnen ze kou ook wat beter hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee hoor 9 maanden waren ze toen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zullen al wel ouder zijn neem ik aan
Winter van 26/27 is geschikter, dan kunnen ze kou ook wat beter hebben
Je kan kinderen best goed tegen de kou kleden hoor
Maar goed het is ook geen verplichting om de sneeuw in te gaan, was alleen benieuwd hoe ze reageerde op de vlokjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee dus, heb gister ook hele dag gewerkt dus niets gezien verder.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was er bij jullie ook zoveel sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
geen idee dus, heb gister ook hele dag gewerkt dus niets gezien verder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heb jij een gebrokenglasmelder of zo?quote:
A zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja hup hup aan het werk jijquote:
De wegen zijn hier volgens de schoolleiding te gevaarlijk om op te rijden, dus Mini-ToT heeft vandaag ijsvrij!Hee peeps!
![]()
Jemig dat ook al, het wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef ToT het volgende:
De wegen zijn hier volgens de schoolleiding te gevaarlijk om op te rijden, dus Mini-ToT heeft vandaag ijsvrij!Hee peeps!
Je zou als ouders zijnde maar moeten werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, het rijdt prima.en thnxquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, de treinen rijden weer? Werkse Sode![]()
De school is blijkbaar verplicht om opvang te regelen, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn, dus hun bericht is feitelijk: "Good luck!" (Je kunt wel contact opnemen als je echt geen opvang kunt regelen.)quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat ook al, het wordt steeds gekker.
Je zou als ouders zijnde maar moeten werken.![]()
Lekker dan. niet iedereen kan bellen en zeggen tegen het werk ik kom niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De school is blijkbaar verplicht om opvang te regelen, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn, dus hun bericht is feitelijk: "Good luck!"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moet jij dan op het politiebureau?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Goffer, die wachtruimtes op het politiebureau zijn ook niks meer. Zit nog net niet buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net ff een toevoeging gedaan; je mag de school bellen als je niets kunt regelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. niet iedereen kan bellen en zeggen tegen het werk ik kom niet.
Er zijn meerdere vestigingen en ik denk dat je je kind misschien in een andere vestiging, verderop dus, kwijt zou kunnen voor noodopvang. (En dat terwijl de lessen uitgevallen zijn omdat het te gevaarlijk is om te rijden.)
De meeste mensen wonen juist super dicht bij deze school. Ik en 2 andere ouders wonen vrij ver weg en voor ons is deze maatregel juist wel erg fijn.![]()
Ja je snapt het soms toch niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net ff een toevoeging gedaan; je mag de school bellen als je niets kunt regelen.
Er zijn meerdere vestigingen en ik denk dat je je kind misschien in een andere vestiging, verderop dus, kwijt zou kunnen voor noodopvang. (En dat terwijl de lessen uitgevallen zijn omdat het te gevaarlijk is om te rijden.)
De meeste mensen wonen juist super dicht bij deze school.
Juist als de kids dicht bij de school wonen hoppa kind op de slee en lopend naar schoolbrengen. Vinden de kids nog leuk ook..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De schol heeft meerdere vestigingen en het is voor alle vestigingen besloten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je snapt het soms toch niet.
Juist als de kids dicht bij de school wonen hoppa kind op de slee en lopend naar schoolbrengen. Vinden de kids nog leuk ook..![]()
Ff wat papierwerk regelen en dan door naar het werkquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet jij dan op het politiebureau?![]()
A, dacht dat je een boef in de kladden had gegrepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ff wat papierwerk regelen en dan door naar het werk
Kinderen weer blij dat ze geen school hebben vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De schol heeft meerdere vestigingen en het is voor alle vestigingen besloten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas, daar ben ik te lui voor 😂quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, dacht dat je een boef in de kladden had gegrepen![]()
Sowieso!quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen weer blij dat ze geen school hebben vandaag
We gaan straks kijken of onze remote control autootjes door deze sneeuw kunnen jakkeren!![]()
![]()
Straks de wortel van 1 van de sneeuwpoppen weer terug op z'n plaats doen; één of andere eikel heeft hem er uit getrokken en op de grond gegooid.![]()
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas, daar ben ik te lui voor 😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O leuk. Dat gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
We gaan straks kijken of onze remote control autootjes door deze sneeuw kunnen jakkeren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, net even onder de douche gesprongen, nu beneden. Koffie en de werklaptop aanzetten.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Mwah, worteltrekken is anders een vaardigheid die je niet vaak meer ziet. Moet je koesterenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:48 schreef ToT het volgende:
Straks de wortel van 1 van de sneeuwpoppen weer terug op z'n plaats doen; één of andere eikel heeft hem er uit getrokken en op de grond gegooid.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net even onder de douche gesprongen, nu beneden. Koffie en de werklaptop aanzetten.Werkse vandaag
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: