EEn extra vrije dag. Volgens mij zouden we vandaag ook niet veel sneeuw krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach valt wel mee. Op de weg was het niet beter en als de trein niet rijd dan kan ik niet op mijn werk komen. Jammer dan.
Ja lekker en de twee voorgaande dagen kon ik ook al niet werken. Zou lekker vroeg weekend zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn extra vrije dag. Volgens mij zouden we vandaag ook niet veel sneeuw krijgen
O dat is minder met de kouden dagen die er aan gaan komenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:31 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker dan. CV ketel naar de haaien.
O dan heb je wel een heel lang weekend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lekker en de twee voorgaande dagen kon ik ook al niet werken. Zou lekker vroeg weekend zijn
Ja en dinsdag zou de eerste werkdag na twee weken vrij zijn geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder met de kouden dagen die er aan gaan komen
Snel bellen dan
[..]
O dan heb je wel een heel lang weekend.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder met de kouden dagen die er aan gaan komen
Snel bellen dan
[..]
O dan heb je wel een heel lang weekend.![]()
O dan heb je er een extra vakantie bij gekregen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dinsdag zou de eerste werkdag na twee weken vrij zijn geweest.
Nee, ik moet op locatie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je er een extra vakantie bij gekregen.
Of kan jij thuis werken?
Zal wel druk zijn bij die storingsdiensten nuquote:
Denk het ook wel maar ik kan niets anders doen dan achteraan aansluiten. Het is niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn bij die storingsdiensten nu
O dat is dan pech voor de baas en geluk voor jouquote:
Go for it girlquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:40 schreef notturna het volgende:
Zo 13 puntjes al. Ik ga de nummer twee inhalen
Dat is waar. Dikke kleren maar aan. Ik weet niet of je een koukleum bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar ik kan niets anders doen dan achteraan aansluiten. Het is niet anders.
Ja ik ben een koukleumquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Dikke kleren maar aan. Ik weet niet of je een koukleum bent.
Dan ga ik voor GG blokken. GG voor nummer 1!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan pech voor de baas en geluk voor jou
[..]
Go for it girl![]()
Jammer dat GG dan naar een vierde plaats valt
Maar ja hij kan niet op tegen iemand die bijna de hele nacht alleen zit
Alles maar goed dichthouden danquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben een koukleum
Maar het valt nu nog mee qua temperatuur.
Hij mag al mijn punten hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan ga ik voor GG blokken. GG voor nummer 1!!!!
Waar kan ik mijn puntjes aan GG doneren?quote:
Kon dat maar he. zou het echt doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 05:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn puntjes aan GG doneren?
Ja helaas….quote:Op donderdag 8 januari 2026 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon dat maar he. zou het echt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |