Jij haalt mij 's nachts weer in, dus wat maakt het uit...quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk tot 11 00 heb je me weer ingehalt
Ik kan niks verdragen in mijn mondquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook iets anders toch, bitje of te wel een snurkbeugel? Helpt misschien niet zo effectief bij jou maar op momenten dat je die ander niet gebruiken kan door je neus is dat misschien een optie. Je kan het altijd eens vragen
O heb je haar niet op een slee gezet? Dat vinden ze zo leukquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
krijgt er weinig van mee moet ik zeggen, vandaag naar consultatiebureau, wellicht zien we er dan wat van
heb geen slee nee, maar ze is ook nog maar 10 maanden he..quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je haar niet op een slee gezet? Dat vinden ze zo leuk
A, de treinen rijden weer? Werkse Sodequote:Op donderdag 8 januari 2026 06:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, aan het thuiswerken deze week is een eind gekomen, op naar locatie.
Laters!
O het zit je ook niet mee he met allesquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan niks verdragen in mijn mond
Ik gebruik cpap wel hoor maar had geen zin om het uit te pakken na de zee hihi
Ik weet het, ik had toen der tijd zo slee waar ze met een riempje vast zaten. lekker aankleden dekentje er over en wandelen met zequote:Op donderdag 8 januari 2026 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb geen slee nee, maar ze is ook nog maar 10 maanden he..
Die zullen al wel ouder zijn neem ik aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had toen der tijd zo slee waar ze met een riempje vast zaten. lekker aankleden dekentje er over en wandelen met ze
Ze vonden het geweldig, die gezichtjes![]()
En vaak ook veel kinderen op straat die aan het glijden waren en sneeuwpoppen maken.
Nee hoor 9 maanden waren ze toen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zullen al wel ouder zijn neem ik aan
Winter van 26/27 is geschikter, dan kunnen ze kou ook wat beter hebben
Was er bij jullie ook zoveel sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
geen idee dus, heb gister ook hele dag gewerkt dus niets gezien verder.
Heb jij een gebrokenglasmelder of zo?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja hup hup aan het werk jijquote:
Jemig dat ook al, het wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef ToT het volgende:
De wegen zijn hier volgens de schoolleiding te gevaarlijk om op te rijden, dus Mini-ToT heeft vandaag ijsvrij!Hee peeps!
Ja hoor, het rijdt prima.en thnxquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, de treinen rijden weer? Werkse Sode
De school is blijkbaar verplicht om opvang te regelen, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn, dus hun bericht is feitelijk: "Good luck!" (Je kunt wel contact opnemen als je echt geen opvang kunt regelen.)quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat ook al, het wordt steeds gekker.
Je zou als ouders zijnde maar moeten werken.
Lekker dan. niet iedereen kan bellen en zeggen tegen het werk ik kom niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De school is blijkbaar verplicht om opvang te regelen, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn, dus hun bericht is feitelijk: "Good luck!"
Wat moet jij dan op het politiebureau?quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Goffer, die wachtruimtes op het politiebureau zijn ook niks meer. Zit nog net niet buiten
Ik heb net ff een toevoeging gedaan; je mag de school bellen als je niets kunt regelen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. niet iedereen kan bellen en zeggen tegen het werk ik kom niet.
Ja je snapt het soms toch niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net ff een toevoeging gedaan; je mag de school bellen als je niets kunt regelen.
Er zijn meerdere vestigingen en ik denk dat je je kind misschien in een andere vestiging, verderop dus, kwijt zou kunnen voor noodopvang. (En dat terwijl de lessen uitgevallen zijn omdat het te gevaarlijk is om te rijden.)
De meeste mensen wonen juist super dicht bij deze school.
De schol heeft meerdere vestigingen en het is voor alle vestigingen besloten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je snapt het soms toch niet.
Juist als de kids dicht bij de school wonen hoppa kind op de slee en lopend naar schoolbrengen. Vinden de kids nog leuk ook..
Ff wat papierwerk regelen en dan door naar het werkquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet jij dan op het politiebureau?
A, dacht dat je een boef in de kladden had gegrepenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ff wat papierwerk regelen en dan door naar het werk
Kinderen weer blij dat ze geen school hebben vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De schol heeft meerdere vestigingen en het is voor alle vestigingen besloten.
Helaas, daar ben ik te lui voor 😂quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, dacht dat je een boef in de kladden had gegrepen
Sowieso!quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen weer blij dat ze geen school hebben vandaag
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas, daar ben ik te lui voor 😂
O leuk. Dat gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
We gaan straks kijken of onze remote control autootjes door deze sneeuw kunnen jakkeren!
Ja, net even onder de douche gesprongen, nu beneden. Koffie en de werklaptop aanzetten.quote:
Mwah, worteltrekken is anders een vaardigheid die je niet vaak meer ziet. Moet je koesterenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:48 schreef ToT het volgende:
Straks de wortel van 1 van de sneeuwpoppen weer terug op z'n plaats doen; één of andere eikel heeft hem er uit getrokken en op de grond gegooid.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net even onder de douche gesprongen, nu beneden. Koffie en de werklaptop aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |