En zo is hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga gewoon weer lekker bolken vandaag zoals altijd. De maand is nog lang.
Dat heb ik verteld: op een mac kun je de klok instellen op het tonen van seconden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:40 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
dat bedoelte ik met dat 00 00 00
Fijn dat je goed hebt geslapen Mutskequote:Op donderdag 8 januari 2026 06:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben hier voor de gezellgheid
Redelijk geslapen
Cpap pak ik vandaag wel hihi
Dat mag niet want dan kan je steeds na 59 seconden bolkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik verteld: op een mac kun je de klok instellen op het tonen van seconden.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hee gg
[..]
Dat mag niet want dan kan je steeds na 59 seconden bolken
Dat is mooi, dat heb ik in het verleden wel eens gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hee gg
[..]
Dat mag niet want dan kan je steeds na 59 seconden bolken
quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
https://www.dewereldklok.nl/tijd/nederland/
Wel goed gesnurkt hihiquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je goed hebt geslapen Mutske
Obsessief punten jagenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan timen met de klok van je smartphone voor je. Maar waar ben je dan mee bezig....
Als je op je pc de tijd met een sec tijd erbij hebt welquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
als ik echt op puntenjacht was dan berekende ik de behaalde punten, want 14:22:(38) kan je niet zo zien
Ik sport niet direct op tijd maar in setjes (3x12), en op veel apparaten zit al een timerquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tip voor UN, bij het sporten, als je aan het planken bent enzo, ik doe steeds zulke oefeningen een minuut en dan heb ik mijn mobiel voor me en heb ik de stopwatch aan als timer.
Zijn er geen andere middelen dan zo cpap als je zo veel last van je neus hebt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wel goed gesnurkt hihi
Cpap helpt nu niet want neus zit dicht en ik heb al genoeg met dat ding geslapen
Al een tijdje last van lage rugpijn vandaar onderzoek bij uroloog
Maar dat heb ik dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je op je pc de tijd met een sec tijd erbij hebt wel
Op mijn oude laptop had ik dat wel nu niet
O, dat zijn luxe apparaten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik sport niet direct op tijd maar in setjes (3x12), en op veel apparaten zit al een timer
Neequote:Op donderdag 8 januari 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er geen andere middelen dan zo cpap als je zo veel last van je neus hebt?
Succes vanmiddag bij de uroloog
er is wel geïnvesteerd iddquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
er is wel geïnvesteerd idd
Vanavond weer de ronde maken en dan ook meteen inschrijven, ga gelijk voor jaarabbo
Hoe vindt de kleine de sneeuw?quote:
Morguh Sodequote:
Dat klopt. Maar ook niet te lang rusten...quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Intervaltimer is wel handig idd. Kun je setjes timen, maar ook rust tussen sets. En die is net zo belangrijk
staat ook op de automaten, ik doe +/- 50 sec over een setje van 12, dan minuut rustquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Intervaltimer is wel handig idd. Kun je setjes timen, maar ook rust tussen sets. En die is net zo belangrijk
Een dag is idd wel wat lang. 1, 1,5 minuut is primaquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook niet te lang rusten...
De set niet te snel doen, en niet vergeten door te ademen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
staat ook op de automaten, ik doe +/- 50 sec over een setje van 12, dan minuut rust
krijgt er weinig van mee moet ik zeggen, vandaag naar consultatiebureau, wellicht zien we er dan wat vanquote:
gewichten staan vrij laag om te beginnen dus het is prima te doen, als ik wat zwaarder ga is een setje ongeveel 60-65 secquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De set niet te snel doen, en niet vergeten door te ademen!
Je hebt ook iets anders toch, bitje of te wel een snurkbeugel? Helpt misschien niet zo effectief bij jou maar op momenten dat je die ander niet gebruiken kan door je neus is dat misschien een optie. Je kan het altijd eens vragenquote:
Werkse!quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, aan het thuiswerken deze week is een eind gekomen, op naar locatie.
Laters!
ik denk tot 11 00 heb je me weer ingehaltquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De set niet te snel doen, en niet vergeten door te ademen!
Jij haalt mij 's nachts weer in, dus wat maakt het uit...quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk tot 11 00 heb je me weer ingehalt
Ik kan niks verdragen in mijn mondquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ook iets anders toch, bitje of te wel een snurkbeugel? Helpt misschien niet zo effectief bij jou maar op momenten dat je die ander niet gebruiken kan door je neus is dat misschien een optie. Je kan het altijd eens vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |