Is ook maar goed dat het niet kan anders was daar weer gedoe overquote:
Ach er is altijd wel gedoe over. Dan zeggen we: lekker belangrijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar goed dat het niet kan anders was daar weer gedoe over
Dat kan je wel het beste doen inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel gedoe over. Dan zeggen we: lekker belangrijk
Hey mevr Blubquote:
Morguhquote:
Ja, ik was helaas weer in slaap gevallen.... Enorm balen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhje moet weer hard aan het werk GG
Ja een hele nacht opzitten is ook niet te doen als je moet werken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was helaas weer in slaap gevallen.... Enorm balen.
En zelfs dan kan Maria390 je nog niet inhalenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een hele nacht opzitten is ook niet te doen als je moet werken.
O ja hoor, is nog makkelijk te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:30 schreef notturna het volgende:
[..]
En zelfs dan kan Maria390 je nog niet inhalen
Ik ben ook verbaasd dat er in de nacht niemand meer echt bolkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij heeft mij nu wel ingehaald. En behoorlijk ook.
Hij moet niet meer zeuren dat ik zogenaamd hulp heb en dat ik moet stoppen met bolken enzo.
Dat suggereert ie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd dat er in de nacht niemand meer echt bolkt.
En hoezo zou jij hulp hebben?
Werkse Not, ben benieuwd of de treinen rijdenquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:31 schreef notturna het volgende:
Mensen fijne dag nog![]()
GG heel veel succes vandaag met de punten.
Morguh UNquote:
Tussen zeggen en willen is een verschil. Gezien het zijn “gedrevenheid” lijkt het er niet op. Ik zou zeggen dat het een obsessie is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, is nog makkelijk te doen.
Maar ik weet dat Mario niet de eerste plaats wil dat zegt hij keer op keer
De strijd hier was de nr 2 en 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |