Dat was snel! Of ik loop achterquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Everything But The Girl - Each And Everyone
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Everything But The Girl - Each And Everyone
Ik las 'een slack', maar het betrof een video via Slack…quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt als een alternatief voor Teams
https://en.wikipedia.org/wiki/Slack_(software)
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach ja, wij mogen bij decreet alleen nog maar via slack communiceren. Teams en mail is niet toegestaan. Vraag me niet waarom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijzonderquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, wij mogen bij decreet alleen nog maar via slack communiceren. Teams en mail is niet toegestaan. Vraag me niet waarom.
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, wij mogen bij decreet alleen nog maar via slack communiceren. Teams en mail is niet toegestaan. Vraag me niet waarom.
Microsoft in de ban, zie je wel vaker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Werkt het een beetje prettig?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Tja, geen idee. We kregen vorig jaar een nieuwe collega en hij wilde alleen maar via slack communiceren en heeft ons MT zo ver gekregen om dat ook voor elkaar te krijgen. Hij reageerde gewoon niet als je op een andere manier contact zocht en aangezien hij nogal een sleutelfunctie heeft werd dat geaccepteerd en vervolgens als officieel beleid vastgesteld. Maar goed, het werkt prima verder. Alleen zit ik ongeveer in alle slackteams, dus ik kan er een dagtaak aan hebben om alles te volgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig.
Signal heb ik wel geïnstalleerd. Er is één clubje waar ik lid van ben dat alleen via Signal wil communiceren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Microsoft in de ban, zie je wel vaker.
Wij mogen geen Whatsapp meer gebruiken en moeten over naar Signal.
Ik vind het prima, dat ga ik niet installeren…
Meldingen en pop-ups uitzetten en maar 2 keer per dag kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, geen idee. We kregen vorig jaar een nieuwe collega en hij wilde alleen maar via slack communiceren en heeft ons MT zo ver gekregen om dat ook voor elkaar te krijgen. Hij reageerde gewoon niet als je op een andere manier contact zocht en aangezien hij nogal een sleutelfunctie heeft werd dat geaccepteerd en vervolgens als officieel beleid vastgesteld. Maar goed, het werkt prima verder. Alleen zit ik ongeveer in alle slackteams, dus ik kan er een dagtaak aan hebben om alles te volgen.
Ja, prima. We hebben wel een betaalde versie. De gratis versie heb je weinig aan.quote:
Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Microsoft in de ban, zie je wel vaker.
Wij mogen geen Whatsapp meer gebruiken en moeten over naar Signal.
Ik vind het prima, dat ga ik niet installeren…
Ik zou zeggen: Bel me maar als het belangrijk is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Signal heb ik wel geïnstalleerd. Er is één clubje waar ik lid van ben dat alleen via Signal wil communiceren.
Outlook classic blijven gebruiken, die werkt wel nog goed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren.
Wij zitten nu vast aan Windows 11.
Daar word ik niet zo heel gelukkig van.
Ben nog steeds bezig om niet meer ondersteunde onderdelen van Sharepoint in de lucht te houden, en outlook werkt gewoon ronduit ruk onder W11
Misschien de netwerksettings ook daar eens resetten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren.
Wij zitten nu vast aan Windows 11.
Daar word ik niet zo heel gelukkig van.
Ben nog steeds bezig om niet meer ondersteunde onderdelen van Sharepoint in de lucht te houden, en outlook werkt gewoon ronduit ruk onder W11
Ja dat doen wij allemaal ook op het werk. Windows 11 en Outlook classicquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Outlook classic blijven gebruiken, die werkt wel nog goed.
Sharepoint daarentegen..., maar dat is nooit een succes geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien de netwerksettings ook daar eens resetten?
Wij hebben 0,0 problemen met W11 en Outlook/Exchange…
Dat is wat we gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan je dat zelf kiezen/bepalen, welke Outlook versie je gebruikt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook geen problemen mee, alle Office applicaties werken probleemloos…quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharepoint daarentegen..., maar dat is nooit een succes geweest.
Sharepoint is een ramp, maar helaas voor ons team een onmisbare schakel voor de opslag van een heleboel zaken. We zijn al jaren bezig om een alternatief te krijgen, maar ik denk dat er eerder 40 centimeter sneeuw in de sahara ligt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharepoint daarentegen..., maar dat is nooit een succes geweest.
Wij hebben geen keuze daarin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dat zelf kiezen/bepalen, welke Outlook versie je gebruikt?
Bij ons niet, je kan niks zelf installeren en maar heel beperkt zaken anders instellen…
Bij Outlook kun je rechtboven een schuifje omzetten dat je de nieuwe niet wil gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dat zelf kiezen/bepalen, welke Outlook versie je gebruikt?
Bij ons niet, je kan niks zelf installeren en maar heel beperkt zaken anders instellen…
Dat zijn ook zo van die klusjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga de kerstboom maar eens aftuigen. Dat moest ook nog gebeuren
Ah, de applicatie staat op de laptop zelf geïnstalleerd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Outlook kun je rechtboven een schuifje omzetten dat je de nieuwe niet wil gebruiken.
Weet niet of de classic versie dan geinstalleerd wordt, of dat er die op de achtergrond al opstaat.
Nou, het huis is bijna ontkerst. Inderdaad zo'n klusje.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn ook zo van die klusjes.
Sterkte ermee
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga de kerstboom maar eens aftuigen. Dat moest ook nog gebeuren
Vooraf-tracks om 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Struggling
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Het is dan ook een beetje het wachtmuziekje, voordat de uitzending begintquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:58 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik ergens in een wachtrij sta bij een klantenservice
(door de "jazzy" tune)
Fierce Ruling Diva - Rubb It in (original version)
Goed bezig - en welkom. Het toeval (?) wil dat Suus ook klaarstaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:00 schreef ToT het volgende:
Ook ingetuned, maar ben ondertussen ook andere dingen aan het doen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezig - en welkom. Het toeval (?) wil dat Suus ook klaarstaat.
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis. Moet straks nog wel koken en eten, maar voor nu ben ik ingetuned.
LaTour - People Are Still Having Sex
Laten we een onderwerp zoeken om een liedje over te maken....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
"People are still having sex..." - een zinnetje dat twee keer in mijn gedachten kwam. Ik ben eens gaan zoeken en stuitte op deze plaat. In Nederland nooit een hit geweest, wel in een paar buurlanden:LaTour - People Are Still Having Sex
Tja, het zinnetje was eigenlijk nog nooit in mijn gedachten opgekomen. Althans niet dat ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een heel raar verhaal. Een kreet die zich een paar keer aan mij opdrong in m'n onderbewustzijn, tijdens een droom (of in slaperige toestand). Het blijkt een bestaand nummer te zijn...
Kennelijk ::P (zijn er genoeg over hoor, hierna nog eentje)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we een onderwerp zoeken om een liedje over te maken....
Bij mij wel. Geen idee wat dat over mij zegt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het zinnetje was eigenlijk nog nooit in mijn gedachten opgekomen. Althans niet dat ik me kan herinneren.
Ik vind dit dan wel echt een stuk aangenamer dan Minty.quote:
Die associatie snap ik helemaal - al was dat nummer wel een stuk ranziger. De single-remix van dat nummer is trouwens door The Grid gemaakt, waar de onlangs overleden toetsenist van Soft Cell deel van uitmaakte. Ik heb die plaat toen nog gedraaid.quote:
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:12 schreef Shii het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik luister ook mee, maar ben ondertussen ook aan het breien dus zal niet zoveel reageren.
The Shamen - L.S.I. (Love Sex Intelligence) (dance vocal)
Pet Shop Boys - The Sodom And Gomorrah Show
Toch mag dat gewoonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik durf nu bijna geen normaal verzoekje aan te vragen
Ebeneezer Goode vind ik een lekkerdere flow hebben, en daarbij moet ik altijd aan Magic Affair - Omen III denken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
De eerste handvol tracks van deze uitzending hebben gemeen dat ze allemaal zo'n 5 minuten duren en uptempo zijn. Sodom & Gomorra dienen zich zo aan. Eerst deze:The Shamen - L.S.I. (Love Sex Intelligence) (dance vocal)
Per saldo gewoon de verlengde singleversie
Ze hebben sowieso een hele trits fijne nummers gemaakt. Al is veel ook te danken aan de single remixes door The Beatmasters. Iets waar The Shamen zelf niet altijd even blij mee was. Maar hun sound was niet altijd even commercieel...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ebeneezer Goode vind ik een lekkerdere flow hebben, en daarbij moet ik altijd aan Magic Affair - Omen III denken.
Maar dit was sowieso ook een tof nummer!
The Communards - There's More To Love (Than Boy Meets Girl)
Haute & Freddy - Dance The Pain Away
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt net zo 80s als de vorige plaat, maar het is toch echt 1 dag geleden uitgebracht:Haute & Freddy - Dance The Pain Away
Ik vind daar wel iets van….. en hele volksstammen die nu losgaan op sociale media dat de overheid de vrijheid van gidsdienst beperkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik las dat in een Tilburg een gebedsgenezer is opgepakt, die beweerde dat hij o.a. kanker en homoseksualiteit kon 'genezen'. Bizar dat zulke figuren überhaupt navolging krijgen. Ik stuitte recent op dit nummer en dat past er vandaag wel bij:The Communards - There's More To Love (Than Boy Meets Girl)
Kwam Jomanda ook niet uit Tilburg?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik las dat in een Tilburg een gebedsgenezer is opgepakt, die beweerde dat hij o.a. kanker en homoseksualiteit kon 'genezen'. Bizar dat zulke figuren überhaupt navolging krijgen. Ik stuitte recent op dit nummer en dat past er vandaag wel bij:The Communards - There's More To Love (Than Boy Meets Girl)
Volgens mij uit Deventer, oorspronkelijk (toevallig was ik daar vandaag nog). Ze heet geloof ik Jo Damman.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Kwam Jomanda ook niet uit Tilburg?
Joke toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij uit Deventer, oorspronkelijk (toevallig was ik daar vandaag nog). Ze heet geloof ik Jo Damman.
Ja, iedereen moet toch zelf weten of ze een gids bestellen bij viator, getyourguide of ergens anders?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind daar wel iets van….. en hele volksstammen die nu losgaan op sociale media dat de overheid de vrijheid van gidsdienst beperkt.
Ik ben nog steeds op zoek naar medicijnen tegen typgriepquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet toch zelf weten of ze een gids bestellen bij viator, getyourguide of ergens anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |