quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met deze
En ik met dezequote:Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met deze
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zwart wit -Frank Boeijen (groep)
quote:
Bij la Ross heb ik me ingehoudenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wist dat dat ging komen.
Ben benieuwd wie zich meld bij de volgende plaat.
Ja, maar hij zingt: Mes, steek, pijlquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Iron Maiden - Can I Play with Madness
One Step Beyond!
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
IRON MAIDEN CAN I PLAY WITH MAdNESS
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
Iron Maiden - Can I play with madness
Ow.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar hij zingt: Mes, steek, pijl
One Step Beyond!
One Step Beyond!
Ja, die ook. Maar pijn kan hij ook echt niet uitspreken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow.
In de kleur van je haar, hoorde ik wel…
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van iemand met een stem van staal naar iemand die niet zonder autotune kan
Wat een planning.... zo duurt het uitleggen wel erg lang.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Deze week heb ik eindelijk een nieuwe collega gekregen, die mij op termijn af en toe kan vervangen.
Maandag kwam hij vanuit Utrecht naar het kantoor in Amsterdam, waar ik toen ook was.
Door de feestdagen was er bijna niets voor hem geregeld, geen laptop, geen telefoon.
Veel konden we toen dus niet doen. Pas last minute kreeg hij een laptop.
Door de sneeuwval toen was hij pas om 23.00u thuis die avond.
Sindsdien werken we thuis en volgende week woensdag zien we elkaar pas weer op kantoor…
Gedoe. Ik zit ook met twee uitzendkrachten die ik deze week helemaal niet kon inwerken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Deze week heb ik eindelijk een nieuwe collega gekregen, die mij op termijn af en toe kan vervangen.
Maandag kwam hij vanuit Utrecht naar het kantoor in Amsterdam, waar ik toen ook was.
Door de feestdagen was er bijna niets voor hem geregeld, geen laptop, geen telefoon.
Sindsdien werken we thuis en volgende week woensdag zien we elkaar pas weer op kantoor…
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laura Brannigan - Self Control
Zo’n eerste werkdag vergeet je nooit meer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:27 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedoe. Ik zit ook met twee uitzendkrachten die ik deze week helemaal niet kon inwerken.
Krijg je onderhand hulp, heb je er niets aan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedoe. Ik zit ook met twee uitzendkrachten die ik deze week helemaal niet kon inwerken.
Ja, het was wel overmacht deze week. De bussen reden domweg niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijg je onderhand hulp, heb je er niets aan.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
Wij hadden woensdag een nieuwe collega. Ze was wel naar kantoor gekomen voor haar 1e werkdag. En er was een collega om haar daar op te vangen. Had ze op slack een video gepost dat ze een helling afgleed richting kantoor met de opmerking: thanks for the cold welcome
Een slack?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
Wij hadden woensdag een nieuwe collega. Ze was wel naar kantoor gekomen voor haar 1e werkdag. En er was een collega om haar daar op te vangen. Had ze op slack een video gepost dat ze een helling afgleed richting kantoor met de opmerking: thanks for the cold welcome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |