Outlook classic blijven gebruiken, die werkt wel nog goed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren.
Wij zitten nu vast aan Windows 11.
Daar word ik niet zo heel gelukkig van.
Ben nog steeds bezig om niet meer ondersteunde onderdelen van Sharepoint in de lucht te houden, en outlook werkt gewoon ronduit ruk onder W11
Misschien de netwerksettings ook daar eens resetten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren.
Wij zitten nu vast aan Windows 11.
Daar word ik niet zo heel gelukkig van.
Ben nog steeds bezig om niet meer ondersteunde onderdelen van Sharepoint in de lucht te houden, en outlook werkt gewoon ronduit ruk onder W11
Ja dat doen wij allemaal ook op het werk. Windows 11 en Outlook classicquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Outlook classic blijven gebruiken, die werkt wel nog goed.
Sharepoint daarentegen..., maar dat is nooit een succes geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien de netwerksettings ook daar eens resetten?
Wij hebben 0,0 problemen met W11 en Outlook/Exchange…
Dat is wat we gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan je dat zelf kiezen/bepalen, welke Outlook versie je gebruikt?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook geen problemen mee, alle Office applicaties werken probleemloos…quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharepoint daarentegen..., maar dat is nooit een succes geweest.
Sharepoint is een ramp, maar helaas voor ons team een onmisbare schakel voor de opslag van een heleboel zaken. We zijn al jaren bezig om een alternatief te krijgen, maar ik denk dat er eerder 40 centimeter sneeuw in de sahara ligt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharepoint daarentegen..., maar dat is nooit een succes geweest.
Wij hebben geen keuze daarin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dat zelf kiezen/bepalen, welke Outlook versie je gebruikt?
Bij ons niet, je kan niks zelf installeren en maar heel beperkt zaken anders instellen…
Bij Outlook kun je rechtboven een schuifje omzetten dat je de nieuwe niet wil gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dat zelf kiezen/bepalen, welke Outlook versie je gebruikt?
Bij ons niet, je kan niks zelf installeren en maar heel beperkt zaken anders instellen…
Dat zijn ook zo van die klusjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga de kerstboom maar eens aftuigen. Dat moest ook nog gebeuren
Ah, de applicatie staat op de laptop zelf geïnstalleerd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Outlook kun je rechtboven een schuifje omzetten dat je de nieuwe niet wil gebruiken.
Weet niet of de classic versie dan geinstalleerd wordt, of dat er die op de achtergrond al opstaat.
Nou, het huis is bijna ontkerst. Inderdaad zo'n klusje.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn ook zo van die klusjes.
Sterkte ermee
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga de kerstboom maar eens aftuigen. Dat moest ook nog gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |