Dat was snel! Of ik loop achterquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Everything But The Girl - Each And Everyone
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Everything But The Girl - Each And Everyone
Ik las 'een slack', maar het betrof een video via Slack…quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt als een alternatief voor Teams
https://en.wikipedia.org/wiki/Slack_(software)
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach ja, wij mogen bij decreet alleen nog maar via slack communiceren. Teams en mail is niet toegestaan. Vraag me niet waarom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijzonderquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, wij mogen bij decreet alleen nog maar via slack communiceren. Teams en mail is niet toegestaan. Vraag me niet waarom.
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, wij mogen bij decreet alleen nog maar via slack communiceren. Teams en mail is niet toegestaan. Vraag me niet waarom.
Microsoft in de ban, zie je wel vaker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Werkt het een beetje prettig?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Tja, geen idee. We kregen vorig jaar een nieuwe collega en hij wilde alleen maar via slack communiceren en heeft ons MT zo ver gekregen om dat ook voor elkaar te krijgen. Hij reageerde gewoon niet als je op een andere manier contact zocht en aangezien hij nogal een sleutelfunctie heeft werd dat geaccepteerd en vervolgens als officieel beleid vastgesteld. Maar goed, het werkt prima verder. Alleen zit ik ongeveer in alle slackteams, dus ik kan er een dagtaak aan hebben om alles te volgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig.
Signal heb ik wel geïnstalleerd. Er is één clubje waar ik lid van ben dat alleen via Signal wil communiceren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Microsoft in de ban, zie je wel vaker.
Wij mogen geen Whatsapp meer gebruiken en moeten over naar Signal.
Ik vind het prima, dat ga ik niet installeren…
Meldingen en pop-ups uitzetten en maar 2 keer per dag kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, geen idee. We kregen vorig jaar een nieuwe collega en hij wilde alleen maar via slack communiceren en heeft ons MT zo ver gekregen om dat ook voor elkaar te krijgen. Hij reageerde gewoon niet als je op een andere manier contact zocht en aangezien hij nogal een sleutelfunctie heeft werd dat geaccepteerd en vervolgens als officieel beleid vastgesteld. Maar goed, het werkt prima verder. Alleen zit ik ongeveer in alle slackteams, dus ik kan er een dagtaak aan hebben om alles te volgen.
Ja, prima. We hebben wel een betaalde versie. De gratis versie heb je weinig aan.quote:
Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Microsoft in de ban, zie je wel vaker.
Wij mogen geen Whatsapp meer gebruiken en moeten over naar Signal.
Ik vind het prima, dat ga ik niet installeren…
Ik zou zeggen: Bel me maar als het belangrijk is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Signal heb ik wel geïnstalleerd. Er is één clubje waar ik lid van ben dat alleen via Signal wil communiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |