Weerman-ipulatiequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef RedShoe het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer. Dit is niet echt toch?
Ik zat er gister nog aan te denken....zijn er mensen die hier een complot in zien of iets dergelijks![]()
@:FreshFruit
[ x ]
Alsof dat woord überhaupt bestaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Weerman-ipulatie
O nee hij schrijft upulatie![]()
Ik weet dat wel want ik ben ook een upulator.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet dat wel want ik ben ook een upulator.
Usurpator tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet dat wel want ik ben ook een upulator.
https://videre.fail/wat-is-er-met-de-sneeuw-gebeurd/quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef RedShoe het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer. Dit is niet echt toch?
Ik zat er gister nog aan te denken....zijn er mensen die hier een complot in zien of iets dergelijks![]()
@:FreshFruit
[ x ]
Je bent de meest onbegrepen user van 40+quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt best mee, mijn insteek is een beetje lol maken en wat anders bespreken dan de usual snow. Dat het af en toe een beetje scherp is, moeten de tere kinderhartjes maar ietwat relativeren![]()
![]()
Ken jou inmiddels ook wel, want zag je quote en wist dat die post, waarvan je wist dat ie zou komen, zou komen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE
En nou niet zeggen dat je het niet wist
Maar niet hierquote:
Is puber veilig thuis en hoelang deed je erover?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze steeds; gisteravond zou het ook gaan sneeuwen, geen vlok gezien!![]()
quote:
Had je wel verteld dat je weg was?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef D. het volgende:
Ik ben ook veilig thuis
Mocht iemand het zich afvragen
Gekkiesquote:
Van links naar rechts...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE CODE ORANJE
Marxima wilde niet over de vorst heen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Marxima wilde niet over de vorst heen?
Oja, vergetenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je wel verteld dat je weg was?
Voor degenen die dat wilden weten
Ik ben wel eens meerdere maanden weg zonder dat iemand het opvalt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je wel verteld dat je weg was?
Voor degenen die dat wilden weten
Opklapbed ?quote:
Nieuwe lattenbodem, zo'n één met een motor erin.quote:
Ah kan je lekker recht op in bed zitten nice hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe lattenbodem, zo'n één met een motor erin.
Gemotoriseerde lattenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe lattenbodem, zo'n één met een motor erin.
Dat kan toch altijd wel ?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah kan je lekker recht op in bed zitten nice hoor
Jij mag wel langskomen om hem uit te proberen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met twee kussens in de rug wel, al zit het beter als het hoofdeind van het matras omhoog kan
Nou wat aardig weer zegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag wel langskomen om hem uit te proberen.
Mijn parkiet heeft aanwijzigingen gegeven.quote:
O ja natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft aanwijzigingen gegeven.
Als je maar op je eigen helft blijft.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar op je eigen helft blijft.
Heb je tape? Dan plak ik er even een middenlijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang je maar op je eigen helft blijft.
Ik heb ducktape natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je tape? Dan plak ik er even een middenlijn
Doe nou niet, dan zie ik de lama's weer voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Marxima wilde niet over de vorst heen?
En dan hoor je, hoi ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben wel eens meerdere maanden weg zonder dat iemand het opvalt.
Welkom terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef pullup het volgende:
Pff veilig terugGoede dag uitgezocht voor de terug reis zowaar
Gelukkig maar.quote:
Had je niet beter daar aan dat meertje kunnen blijven de rest van de week?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef pullup het volgende:
Ja was beter geweest waarschijnlijk maar er moesten toch echt mensen en boten terugquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je niet beter daar aan dat meertje kunnen blijven de rest van de week?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef drakin het volgende:
Intussen een flinke pan pompoensoep gemaakt, ik kan hier wel een insneeuwweekend mee overleven zoveel
Dat kunnen ze toch zelf wel? Neem aan dat jij dat niet op je gedragen hebt allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was beter geweest waarschijnlijk maar er moesten toch echt mensen en boten terug
De pompoen riep om gemaakt te worden, anders werd het weggooienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]Lekker ik ga morgen ook maar eens een goed wintersoepje brouwen
Echt een unicum.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik stond daarnet gewoon stil voor een spoorweg overgang èn er kwam zelfs een rijdende trein voorbij.. terwijl het -1C is
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef pullup het volgende:
Hoe werkt dat? Kun je al die gekke sierpompoenen gebruiken voor soep?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
De pompoen riep om gemaakt te worden, anders werd het weggooien
En nu heb ik ook nog een hele grote flespompoen die niet goed begint te worden en dus ook nodig in soep gemaakt moet worden
Welk land ben je nu?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik stond daarnet gewoon stil voor een spoorweg overgang èn er kwam zelfs een rijdende trein voorbij.. terwijl het -1C is
Gelderlandquote:
Die zijn meer decoratief, maar kun je dacht ik wel eten. Ik kreeg op de markt 2 supermooie pompoentjes cadeau die ook gegeten kunnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Kun je al die gekke sierpompoenen gebruiken voor soep?
[ afbeelding ]
Mijn 2e favoriete provincie land binnen NLquote:
Aha, nooit gemaakt, maar weleens gegeten, lekkere gebonden, en naar ik me herinner zoete pompoensoepquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zijn meer decoratief, maar kun je dacht ik wel eten. Ik kreeg op de markt 2 supermooie pompoentjes cadeau die ook gegeten kunnen.
Kalebassen weer niet
zoet krijg je door een appeltje mee te kokenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, nooit gemaakt, maar weleens gegeten, lekkere gebonden, en naar ik me herinner zoete pompoensoep
Mooi ding.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms is die Action toch best leuk
Ik ging daarnet voor een USB snellader... en ik kom thuis met een designmini kacheltje voor 12 euro !
![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik die dingen al twee jaar, scheelt een derde in kosten! èn ik heb het warmer/behaaglijker. Zet de gasverwarming maar weinig aan als ik zo een avond als dit aan mijn bureau ligquote:
Ja hè, tnx! De zwarte was uitverkocht, dus ik vind de witte het mooistquote:
Ik had ook voor de witte gegaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè, tnx! De zwarte was uitverkocht, dus ik vind de witte het mooist
Avond Choco.quote:
Ik heb er vannacht al in kunnen pitten. Toen had ik wel maar 1 matrasdrager klaar en nu bijde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi eend, fijn dat je bed in elkaar staat, straks lekker in je nieuwe bed slapen.
Lekker. Altijd fijn iets nieuws, zeker een bed.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht al in kunnen pitten. Toen had ik wel maar 1 matrasdrager klaar en nu bijde.
Precies wat ik dacht.quote:
Afschrijven dus?quote:
Waarom nou weer?quote:
Omdat ze een party heeft hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
Dat ze uiterlijk op haar moeder lijkt wil niet zeggen dat dat innerlijk ook zo is en verder heb ik mij nooit echt verdiept in hun, ik zag alleen de gelijkenis.
Wegen waren extreem schoon, was heen en terug binnen anderhalf uur.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Is puber veilig thuis en hoelang deed je erover?
Daarover dus, echt, hoe durft zequote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik gelezen. Waar mensen zich wel niet druk over maken.
Dus cancellenquote:
Natuurlijk kan dat, gewoon instagram uitzetten in dit gevalquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan dat met iemand van het Koningshuis?
Prins Andrew.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan dat met iemand van het Koningshuis?
Harry en die doos van hem?quote:
Instagram uitzetten zou wel handiger zijn voor haar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, gewoon instagram uitzetten in dit geval
Om maar wat te noemen.quote:
wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht al in kunnen pitten. Toen had ik wel maar 1 matrasdrager klaar en nu bijde.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hoop dat jullie allemaal je alu-hoedje klaar hebben
Jij hebt nog een kansquote:
Nein, du gehst nicht nach das Ostenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
oh my god oude film, wie kennt de army film van 1981? de komedie
Stripes ?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:08 schreef mario390 het volgende:
oh my god oude film, wie kennt de army film van 1981? de komedie
nee heet niet zoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nein, du gehst nicht nach das Osten
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
bill murray ich glaub ich steh in wald
Dat zeg ik toch, naar het oosten met een camperquote:
Weet ik tochquote:
Ik ooit op school.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan mijn niet heugen dat ik die film heb gezien.
Oei ik zie een typefoutje bij mij.quote:
Keer of veel denk ik, grappige film.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oei ik zie een typefoutje bij mij.
En dat kan, film is ook al oud en vroeger kregen we wel eens films te zien als de leraar geen zin had in les geven.
Je bent het eens met Mario.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Keer of veel denk ik, grappige film.
Mario heeft gelijk
Ja, is raar, ik weetquote:
Nee, je had het niet, dus met jou komt het niet meer goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik hier een aluhoedje voor nodig?
Dat weet ik al jaren. Dat het niet goed komt met mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je had het niet, dus met jou komt het niet meer goed
Morgen maar lekker in de sneeuw spelen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik al jaren. Dat het niet goed komt met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |