Ik heb ducktape natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je tape? Dan plak ik er even een middenlijn
Doe nou niet, dan zie ik de lama's weer voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Marxima wilde niet over de vorst heen?
En dan hoor je, hoi ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben wel eens meerdere maanden weg zonder dat iemand het opvalt.
Welkom terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef pullup het volgende:
Pff veilig terugGoede dag uitgezocht voor de terug reis zowaar
Gelukkig maar.quote:
Had je niet beter daar aan dat meertje kunnen blijven de rest van de week?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef pullup het volgende:
Ja was beter geweest waarschijnlijk maar er moesten toch echt mensen en boten terugquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je niet beter daar aan dat meertje kunnen blijven de rest van de week?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef drakin het volgende:
Intussen een flinke pan pompoensoep gemaakt, ik kan hier wel een insneeuwweekend mee overleven zoveel
Dat kunnen ze toch zelf wel? Neem aan dat jij dat niet op je gedragen hebt allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was beter geweest waarschijnlijk maar er moesten toch echt mensen en boten terug
De pompoen riep om gemaakt te worden, anders werd het weggooienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]Lekker ik ga morgen ook maar eens een goed wintersoepje brouwen
Echt een unicum.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik stond daarnet gewoon stil voor een spoorweg overgang èn er kwam zelfs een rijdende trein voorbij.. terwijl het -1C is
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:25 schreef pullup het volgende:
Hoe werkt dat? Kun je al die gekke sierpompoenen gebruiken voor soep?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
De pompoen riep om gemaakt te worden, anders werd het weggooien
En nu heb ik ook nog een hele grote flespompoen die niet goed begint te worden en dus ook nodig in soep gemaakt moet worden
Welk land ben je nu?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik stond daarnet gewoon stil voor een spoorweg overgang èn er kwam zelfs een rijdende trein voorbij.. terwijl het -1C is
Gelderlandquote:
Die zijn meer decoratief, maar kun je dacht ik wel eten. Ik kreeg op de markt 2 supermooie pompoentjes cadeau die ook gegeten kunnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Kun je al die gekke sierpompoenen gebruiken voor soep?
[ afbeelding ]
Mijn 2e favoriete provincie land binnen NLquote:
Aha, nooit gemaakt, maar weleens gegeten, lekkere gebonden, en naar ik me herinner zoete pompoensoepquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zijn meer decoratief, maar kun je dacht ik wel eten. Ik kreeg op de markt 2 supermooie pompoentjes cadeau die ook gegeten kunnen.
Kalebassen weer niet
zoet krijg je door een appeltje mee te kokenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, nooit gemaakt, maar weleens gegeten, lekkere gebonden, en naar ik me herinner zoete pompoensoep
Mooi ding.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms is die Action toch best leuk
Ik ging daarnet voor een USB snellader... en ik kom thuis met een designmini kacheltje voor 12 euro !
![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik die dingen al twee jaar, scheelt een derde in kosten! èn ik heb het warmer/behaaglijker. Zet de gasverwarming maar weinig aan als ik zo een avond als dit aan mijn bureau ligquote:
Ja hè, tnx! De zwarte was uitverkocht, dus ik vind de witte het mooistquote:
Ik had ook voor de witte gegaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè, tnx! De zwarte was uitverkocht, dus ik vind de witte het mooist
Avond Choco.quote:
Ik heb er vannacht al in kunnen pitten. Toen had ik wel maar 1 matrasdrager klaar en nu bijde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi eend, fijn dat je bed in elkaar staat, straks lekker in je nieuwe bed slapen.
Lekker. Altijd fijn iets nieuws, zeker een bed.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht al in kunnen pitten. Toen had ik wel maar 1 matrasdrager klaar en nu bijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |