Die van jou beginnen ook erg op elkaar te lijken.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeetje, je posts zijn wel een beetje hetzelfde, ouwe pikPrima verder, maar valt me op.
"Ik ben moe", "boerenkool", "sneeuw is wit", "eten", "harde wind", "vuurwerk kills"
Valt best mee, mijn insteek is een beetje lol maken en wat anders bespreken dan de usual snow. Dat het af en toe een beetje scherp is, moeten de tere kinderhartjes maar ietwat relativerenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van jou beginnen ook erg op elkaar te lijken.
Zeur op 40+ers zeur op 40+ers zeur op 40+ers
En toch blijf je terug komen hier. Je houd gewoon van ons.
Houden van is wat sterk uitgedruktquote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van jou beginnen ook erg op elkaar te lijken.
Zeur op 40+ers zeur op 40+ers zeur op 40+ers
En toch blijf je terug komen hier. Je houd gewoon van ons.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt best mee, mijn insteek is een beetje lol maken en wat anders bespreken dan de usual snow. Dat het af en toe een beetje scherp is, moeten de tere kinderhartjes maar ietwat relativeren![]()
![]()
Ken jou inmiddels ook wel, want zag je quote en wist dat die post, waarvan je wist dat ie zou komen, zou komen
On a fait l'amour ā Wijk dans Zee, tu te souviens, ma petite?quote:
Daar begrijp ik geen tyfus van.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
On a fait l'amour ā Wijk dans Zee, tu te souviens, ma petite?
Echt origineel wordt het ook niet meer na verloop van tijdquote:Op maandag 5 januari 2026 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens.
Alleen zie ik het meer als zeuren. Of wat ik al tikte, iedere keer hetzelfde.
Dat snap ik wel, ligt er ook aan tegen wie je het doet en we kunnen niet allemaal zo'n verschrikkelijk boeiend leven zoals jij hebben ook al deel jij eigenlijk niet veel met ons.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt door menigeen gaarne gezien als pesten![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde riedeltje, net als wij ons wat eten wij delen.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Echt origineel wordt het ook niet meer na verloop van tijd![]()
Dat hou je toch...
Mwah, denk dat ik veel meer persoonlijks heb gedeeld dan de gemiddelde usert hier. Heb je toch wel lopen pitten, my luv..quote:Op maandag 5 januari 2026 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ligt er ook aan tegen wie je het doet en we kunnen niet allemaal zo'n verschrikkelijk boeiend leven zoals jij hebben ook al deel jij eigenlijk niet veel met ons.
Het boeit me ook totaal niet wat sly eet.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde riedeltje, net als wij ons wat eten wij delen.
Wat sly eet horen we niet vaak.
Heb ik nou info gemist, shit man.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik veel meer persoonlijks heb gedeeld dan de gemiddelde usert hier. Heb je toch wel lopen pitten, my luv..
Heb je ook weer lopen pittenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde riedeltje, net als wij ons wat eten wij delen.
Wat sly eet horen we niet vaak.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het boeit me ook totaal niet wat sly eet.
Nou nou miauw.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je ook weer lopen pittenMeerdere topgerechten / pretty haut cuisine gedeeld hier aan die ondankbere wichten
. Zat jij zeker tabak te halen en Allemagne, of zo!@
Daar doe je me echt verdriet mee, zeikstraal.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het boeit me ook totaal niet wat sly eet.
Oeh, ik heb vandaag mijn oude witte blote voeten in de sneeuw gedeeld met jullie hier.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je ook weer lopen pittenMeerdere topgerechten / pretty haut cuisine gedeeld hier aan die ondankbere wichten
. Zat jij zeker tabak te halen en Allemagne, of zo!@
Niet gezien. Had je die kalknagels wel gelakt??quote:Op maandag 5 januari 2026 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, ik heb vandaag mijn oude witte blote voeten in de sneeuw gedeeld met jullie hier.
Vorige topic en de sneeuw bedekte mijn nagels.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet gezien. Had je die kalknagels wel gelakt??
Ga nu kijken, maar ken ze tochgch, je voetjuhsquote:Op maandag 5 januari 2026 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorige topic en de sneeuw bedekte mijn nagels.
Jawel, jaaaaren geleden ook al eens gedaan met een zooitje fokkers. Ik weet niet of jij er toen bij was want misschien gebeurt het wel nog langer.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet gezien. Had je die kalknagels wel gelakt??
Trouwens ook gedaan in ut verleden. Toen kwam jij hier vast niet![]()
Dat is waar. Maar nu mooi met sneeuw erbij.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga nu kijken, maar ken ze tochgch, je voetjuhs
Lul niet man. Je begint zelf over je dochter. Ik heb het niet over haar gehad.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:35 schreef chufi het volgende:
Maar ff to the point ... Je hoort het verder niet over mn dochter te hebben ... Punt Klaar
Goedkoop figuurquote:Op maandag 5 januari 2026 22:35 schreef chufi het volgende:
Maar ff to the point ... Je hoort het verder niet over mn dochter te hebben ... Punt Klaar
Jij ruikt je kans !!! Dat is je probleem.. je hebt geen respect ... Ik meld iets maar verder moet je daar niet op in gaan in overdreven zin.. Doe je dat bij de rest ook ? Nee ... dus Klaarquote:Op maandag 5 januari 2026 22:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet man. Je begint zelf over je dochter. Ik heb het niet over haar gehad.
Begrijp dat je je kans ruikt, Sjakie, maar je lult uit je nek.
Concreet dan, liegbeest.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ruikt je kans !!! Dat is je probleem.. je hebt geen respect ... Ik meld iets maar verder moet je daar niet op in gaan in overdreven zin.. Doe je dat bij de rest ook ? Nee ... dus Klaar
Nee, ik wil jouquote:Op maandag 5 januari 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
Vermoeiend Gast .... Ik moet jou niet 100x al vermeld dus bemoei je verder niet meer met me ... ik probeer je te negeren zoveel als ik nog post hier op Fok!
Vermijd mij ook en zoek maar iemand anders
Mijn laatste post hier dus ....quote:Op maandag 5 januari 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Nou nou nou nou nou, zo ken ie wel weer mannetjes.
En als je wil dat mensen niet reageren op iets, dan moet je het eigenlijk niet delen.
En dan krijg ik nu weer de pleuris over mij heen, ik bedoel het verder gewoon goed, niet zo druk maken allemaal.
Doe nou niet zo chufi.quote:
Gaat niet om jou Chocoquote:Op maandag 5 januari 2026 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe nou niet zo chufi.
Ik bedoel het verder niet slecht.
Dit soort dingen zijn ook tegen mij gezegd.
Als ik niet wil dat mensen reageren op iets van wat ik tik, dan moet ik het niet tikken.
Je laat je dan toch niet wegjagen door 1 iemand.quote:
Laat je niet opnaaien door die mafketel. Hij doet het erom.quote:
Ai Mo ... heb zn laatste foto nog ... niet van hierquote:Op maandag 5 januari 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je laat je dan toch niet wegjagen door 1 iemand.
Paar jaar geleden ging het ook al zo met een aantal hier.
Is dat iedere paar jaar een gewoonte of zo.
Lelijk doen tegen elkaar en dan weer van Fok verdwijnen en er dan na een tijdje achter komen dat iemand ook dood is en zo, flashbacks naar MO nu.![]()
Ik mis er al genoeg hier. Lees gewoon over elkaar heen, negeren heet dat.
Jij wel. Ik heb hem na die grote ruzie destijds niet meer positief gesproken want hij was ook boos op mij en ineens was ie dood.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ai Mo ... heb zn laatste foto nog ... niet van hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |