Die van jou beginnen ook erg op elkaar te lijken.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeetje, je posts zijn wel een beetje hetzelfde, ouwe pikPrima verder, maar valt me op.
"Ik ben moe", "boerenkool", "sneeuw is wit", "eten", "harde wind", "vuurwerk kills"
Valt best mee, mijn insteek is een beetje lol maken en wat anders bespreken dan de usual snow. Dat het af en toe een beetje scherp is, moeten de tere kinderhartjes maar ietwat relativerenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van jou beginnen ook erg op elkaar te lijken.
Zeur op 40+ers zeur op 40+ers zeur op 40+ers
En toch blijf je terug komen hier. Je houd gewoon van ons.
Houden van is wat sterk uitgedruktquote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van jou beginnen ook erg op elkaar te lijken.
Zeur op 40+ers zeur op 40+ers zeur op 40+ers
En toch blijf je terug komen hier. Je houd gewoon van ons.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt best mee, mijn insteek is een beetje lol maken en wat anders bespreken dan de usual snow. Dat het af en toe een beetje scherp is, moeten de tere kinderhartjes maar ietwat relativeren![]()
![]()
Ken jou inmiddels ook wel, want zag je quote en wist dat die post, waarvan je wist dat ie zou komen, zou komen
On a fait l'amour à Wijk dans Zee, tu te souviens, ma petite?quote:
Daar begrijp ik geen tyfus van.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
On a fait l'amour à Wijk dans Zee, tu te souviens, ma petite?
Echt origineel wordt het ook niet meer na verloop van tijdquote:Op maandag 5 januari 2026 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens.
Alleen zie ik het meer als zeuren. Of wat ik al tikte, iedere keer hetzelfde.
Dat snap ik wel, ligt er ook aan tegen wie je het doet en we kunnen niet allemaal zo'n verschrikkelijk boeiend leven zoals jij hebben ook al deel jij eigenlijk niet veel met ons.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt door menigeen gaarne gezien als pesten![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde riedeltje, net als wij ons wat eten wij delen.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Echt origineel wordt het ook niet meer na verloop van tijd![]()
Dat hou je toch...
Mwah, denk dat ik veel meer persoonlijks heb gedeeld dan de gemiddelde usert hier. Heb je toch wel lopen pitten, my luv..quote:Op maandag 5 januari 2026 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ligt er ook aan tegen wie je het doet en we kunnen niet allemaal zo'n verschrikkelijk boeiend leven zoals jij hebben ook al deel jij eigenlijk niet veel met ons.
Het boeit me ook totaal niet wat sly eet.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde riedeltje, net als wij ons wat eten wij delen.
Wat sly eet horen we niet vaak.
Heb ik nou info gemist, shit man.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik veel meer persoonlijks heb gedeeld dan de gemiddelde usert hier. Heb je toch wel lopen pitten, my luv..
Heb je ook weer lopen pittenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hetzelfde riedeltje, net als wij ons wat eten wij delen.
Wat sly eet horen we niet vaak.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het boeit me ook totaal niet wat sly eet.
Nou nou miauw.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je ook weer lopen pittenMeerdere topgerechten / pretty haut cuisine gedeeld hier aan die ondankbere wichten
. Zat jij zeker tabak te halen en Allemagne, of zo!@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |