Veel posten. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie tips hoe ik in de top 10 kom?
Ik ook, in de hoogtijdagen van 40+ plaatste ik elke dag de posters top 100 en dan ook nog eens een maandoverzicht. Sommige users haatte die dagelijkse stats, waarschijnlijk omdat ze het confronterend vonden, maar als ik eens wat later was werd er altijd naar gevraagdquote:
Ben jij niet druk met je moederkoek?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂 en dat is niet zuurdesem bakken of linkjes opzoeken
Fluflu worden!quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie tips hoe ik in de top 10 kom?
Ik vind dat telkens zo goor klinken 🤢quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ben jij niet druk met je moederkoek?
Ik hoef er ook geen sneetje van neequote:Op donderdag 8 januari 2026 23:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat telkens zo goor klinken 🤢
Wat heftig voor jequote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef LeSage het volgende:
Traumadump iemand?
Ik start:
Mijn beide ouders zijn nog altijd samen, werkten tijdens onze jeugd en hebben onze privacy altijd gewaarborgd![]()
Daarom nu maximaal jaloers op alle fluflu’s.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef LeSage het volgende:
Traumadump iemand?
Ik start:
Mijn beide ouders zijn nog altijd samen, werkten tijdens onze jeugd en hebben onze privacy altijd gewaarborgd![]()
Daarom nu maximaal jaloers op alle fluflu’s.
Maar je weet toch niet of ‘mensen die het harder nodig hebben’ de producten die jij zou willen, ook daadwerkelijk komen kopen bij jouw supermarkt voordat de THT datum verstreken is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee klopt en soms zit er iets in wat ik toevallig nodig heb en neem het mee! Ook zeer regelmatig een too good 2 go makket 👌 maar bij ons zit er dus wel een limiet op hoeveel je mee graait
En ik bedenk me wel altijd dat er mensen kunnen zijn die het harder nodig hebben dus zou sowieso niet leeg graaien
Waarom heeft niemand me dit verteldquote:
Omdat je geen (on)gevraagd advies blieft..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand me dit verteld
Ach zo kunnen we meten hoe weinig leven wij Gerda's hebben/hoe erg onze trauma's zijn/hoe jaloers we zijn*.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, in de hoogtijdagen van 40+ plaatste ik elke dag de posters top 100 en dan ook nog eens een maandoverzicht. Sommige users haatte die dagelijkse stats, waarschijnlijk omdat ze het confronterend vonden, maar als ik eens wat later was werd er altijd naar gevraagd
Die weggeef kastjes laat ik links liggen, wij hebben het financieel goed genoeg. In leg er wel eens wat in.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Om niet offtopic te gaan in het andere topic:
[..]
Maar je weet toch niet of ‘mensen die het harder nodig hebben’ de producten die jij zou willen, ook daadwerkelijk komen kopen bij jouw supermarkt voordat de THT datum verstreken is?
Iets anders vind ik van die weggeefkastjes, daarvan staan er 2 hier in het dorp. Met diverse food/non food producten.
Maar ondanks dat er op staat ‘maximaal 3 producten per persoon, zodat er ook voor anderen wat overblijft’ zijn er hier mensen die uit de auto stappen met hun shopper en in 1x alles wegpakken. Dat vind ik wel asociaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |